Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
każde bmw które miałem paliło tyle samo dokładnie tyle ile mu wlalem :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
każde bmw które miałem paliło tyle samo dokładnie tyle ile mu wlalem :mrgreen:

 

każdy zagorzały zwolennik benzyny bedzie własnie w ten sam sposób mówił , przeciez paliwo jest nie ważne , temat tabu, wypucować samochodzik i polansować się po mieście , i mocno nie kręcić na obrotach , co najwyżej raz pokazać odjazd z pod świateł :) i wystarczy ,żeby nie było że zepsuty i że to jeździ

jak to mi mój pewien kolega mówił że oni nie jeżdzą tylko się "wożą" - pasuje to idealnie

czesto się z tym spotykam , w trasie jest jeszcze zabawniej bo zwykle ich stać na 20 km szybiej jazdy i albo zwalniają albo zjeżdzają na stacje by z honorem wyśjć z głupiej sytuacji ,

 

ale przeciez ile ja tu się nasłuchałem że benzyniak mniej pali od disla , jakie to ma fenomenalne osiągi jaki bezawaryjny itp bzdury , ja naprawde tego nie widze , a M3 to widze bardzo rzadko bo właściciele jeżdzą tymi samochodami zwykle w soboty wieczorem - taka prawda , 330d to agresor i jak mi tu się psudofachowcy wypowiadają że to samochód do spokojnej jazdy to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać , 320D z 150 KM tez bardzo ładnie lata , 318i robi bez problemu ,

przepaść między dislem a banzyną jest powyżej 100 km/h ale zaraz mi pokażecie statystyki że tak nie jest :)

i mówie to chociaż lubiłem własnie kręcenie na obrotach benzyne , moja 318i nie schodziła poniżej 4000 - fakt że poniżej to nieprzyśpieszała , w dislach się nie kręci silnika , za to fenomenalny ma dół , od 2000 obrotów jest rakieta

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
ale ją mam lpg i móje 2.5 litra wciąga mi średnio 19 litrów teraz ocen czy pasuje do opisu który dałeś a 3 razy w tygodniu jeżdżę do łodzi więc z reguły trasa :)

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
ale ją mam lpg i móje 2.5 litra wciąga mi średnio 19 litrów teraz ocen czy pasuje do opisu który dałeś a 3 razy w tygodniu jeżdżę do łodzi więc z reguły trasa :)

 

tak ja przerabiałem równiez temat lpg jak się duzo jeździ to nie ma innego wyjścia , tak z czystej ciekawości jaką masz butle ? 60 l ? ale to i tak ja raz tankuje ty 2x (mnie to wkurzało właśnie bo duzo nie przejechałem a już tankowac trzeba było) i dodakowo bagażnik masz nazwimy mało funkcjonalny , do tego wasz nieodzowny argument że disle są bardziej awaryjne , przy lpg chyba benzyna jest bardziej wrażliwasza i dodatkowe koszty przegladów kabli itd , temat lpg dobrze znany mi , zawsze sam zakładałem lpg i u sprawdzonego fachowaca , jeździłem bez problemów na lpg .

 

znalazłem ciekawy filmik , dobre porównanie i czekam na komentarze zwłaszcza tych znawców co mówią że dislem się jeździ wolno

 

http://pl.youtube.com/watch?v=wx4SgzV47Z4&feature=related

 

czekam na komentarze

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
zbiornik 70 litrów ale silnik przystosowany do paliwa 100-110 okt pamiętaj ze mam jeszcze pb i jak spokojnie jeżdże czyli raz mi się zdarzyło żeby sprawdzić ile zrobię na bakach to wyszło dokładnie 1160 km a co do bagażnika to i tak jest tam tyle sprzętu audio że ta butla mi nie przeszkadza :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
ale ją mam lpg i móje 2.5 litra wciąga mi średnio 19 litrów teraz ocen czy pasuje do opisu który dałeś a 3 razy w tygodniu jeżdżę do łodzi więc z reguły trasa :)

 

tak ja przerabiałem równiez temat lpg jak się duzo jeździ to nie ma innego wyjścia , tak z czystej ciekawości jaką masz butle ? 60 l ? ale to i tak ja raz tankuje ty 2x (mnie to wkurzało właśnie bo duzo nie przejechałem a już tankowac trzeba było) i dodakowo bagażnik masz nazwimy mało funkcjonalny , do tego wasz nieodzowny argument że disle są bardziej awaryjne , przy lpg chyba benzyna jest bardziej wrażliwasza i dodatkowe koszty przegladów kabli itd , temat lpg dobrze znany mi , zawsze sam zakładałem lpg i u sprawdzonego fachowaca , jeździłem bez problemów na lpg .

 

znalazłem ciekawy filmik , dobre porównanie i czekam na komentarze zwłaszcza tych znawców co mówią że dislem się jeździ wolno

 

http://pl.youtube.com/watch?v=wx4SgzV47Z4&feature=related

 

czekam na komentarze

 

ten też niezły

http://pl.youtube.com/watch?v=nAvC8WVAnMk

http://pl.youtube.com/watch?v=dbb18vIst3k&feature=related

albo wariat albo naprawdę dobry i dobrze znający auto kierowca

Opublikowano (edytowane)

ten też niezły

http://pl.youtube.com/watch?v=nAvC8WVAnMk

http://pl.youtube.com/watch?v=dbb18vIst3k&feature=related

albo wariat albo naprawdę dobry i dobrze znający auto kierowca

 

ja myśle że i jedno i drugie :) zauważcie też jedną rzecz , czy słyszycie piłowanie silnika ??? jest cisza , można się wsłuchać że przy przyśpieszaniu słychać basowy pomruk ,własnie tak chodzą 3l disle , teraz sobie wyobraźcie benzyne :) wiem że to nawet fajne na poczatku ale po godzinie to już wycie silnika męczy :) wiem co mówie i w trasie to jest niefajne

 

a wracając do mojego filmiku

to jest disel i benzyna 3l praktycznie z tymi samymi KM (róznica 4 koni na korzyść disla) wydaje mi się że niebieska to disel ale nie jestem pewny , poprawcie jak się dopatrzycie która jest która

 

teraz chciałbym zapytać tych wszyskich mitomanów którzy wielokrotnie na forum mówili jak to benzyna bez problemu łyka disla bo coś tam benzyna ma , ja na tym filmie tego nie widze , raczej jest podobnie

 

i nie róbcie jakiś idiotycznych porównań typu 325i z 320d

jak widze cisza , umilkli ,

 

zbiornik 70 litrów ale silnik przystosowany do paliwa 100-110 okt pamiętaj ze mam jeszcze pb i jak spokojnie jeżdże czyli raz mi się zdarzyło żeby sprawdzić ile zrobię na bakach to wyszło dokładnie 1160 km a co do bagażnika to i tak jest tam tyle sprzętu audio że ta butla mi nie przeszkadza :cool2:

 

no nie wiem jak mam to skomentować , chyba cokolwiek by się nie powiedziało to i tak wyciagniesz jakiś coraz bardziej skrajny kontr argument żeby twoje było na wierzchu , ja tu mówie o normalnej jeździe a normalna jazda wyglada tak że jeździ się na LPG - po to się zakłada tą instalacje by jeździć na LPG a nie na tym i na tym , wiec zabrakło mi słów ale nawet jak bym wział to pod uwage to zrobisz wiecej odemnie jekieś 250 km , co do oktanów to nie jestem w temacie i kompletnie nie wiem o co ci chodzi , o paliwo lotnicze ? a moze rajdowe , no na rajdowe to tanio nie wychodzi :) ale możemy popadać w coraz to bardziej skrajności

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
niebieska to benzyna ale niezapominaj że to turbo diesel i zwykła benzyna ale ok na jakimś zlocię bmw może ktoś mi udowodni że diesel jest szybszy ją startuje 325i i czekam na 330d :) a może jakąś trasa bo z kumplami często robimy wyścig Warszawa Katowice

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano (edytowane)
niebieska to benzyna ale niezapominaj że to turbo diesel i zwykła benzyna ale ok na jakimś zlocię bmw może ktoś mi udowodni że diesel jest szybszy ją startuje 325i i czekam na 330d :) a może jakąś trasa bo z kumplami często robimy wyścig Warszawa Katowice

 

no i zaczynają się porównanie bezsensowne ,miałeś porównanie na filmie ale z turbo już wyskoczyłeś , mówimy o silnikach seryjnych czy o dłubanych ? a to zupełnie inna bajka i temat rzeka , disla tez można podrasować , nie tylko benzyne się da , nie zastanowiło cię dlaczego nie wkłada producent turbo do benzyny ? widocznie albo by było zbyt awaryjne albo by paliło tyle że by nikt nie kupił tego , producent kieruje się troche innymi kryteriami , jakiś powód miał

 

325 i zagazowaną :)) życze powodzenia z 330d ,

 

325 to sportowe auto a 330d to do spokojnej jazdy , ja tam się nie bede kłócił przyznaje ci racje :modlitwa:

 

m3 to też przecież zwykła benzyna :)

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
silnik jest po modyfikacjach 100-110 okt ma właśnie Lpg robił to Andrzej Grabowski silnik przystosowany do lpg plus wzmocniny dlatego chętnie bym się sprawdził z 330d ja mam więcej mocy ale moment niższy dlatego jestem ciekaw pozatym jak diesel wytrzyma ciągle katowanie przy ostrej jeździe?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
silnik jest po modyfikacjach 100-110 okt ma właśnie Lpg robił to Andrzej Grabowski silnik przystosowany do lpg plus wzmocniny dlatego chętnie bym się sprawdził z 330d ja mam więcej mocy ale moment niższy dlatego jestem ciekaw pozatym jak diesel wytrzyma ciągle katowanie przy ostrej jeździe?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
niewiem ale ja mam ok 60kg sprzętu audio i butla też waży jestem ciekaw który lepiej pójdzie a co do argumentów to nie ma lepszego każdy ma inna grupę zwolenników

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
temat robi sie trochę bez sensu , można porównać doładowaną benzynę do doładowanego diesla - to tak ale teras nawet nowoczesne wolnossace benzyny typu FSI czy jakoś tak mają odejście , nie wspomnę o wiertarkach typu v-tech czy jakoś tak ale..... problem jest w tym że diesel mimo wszystko jest duzo cichszy podczas jazdy szybszej , miałem A4 1.8T schipowałem / normalne u mnie :mrgreen: / i miało na pewno lepsze odejście od obecnej również schipowanej 320d M47N ale jazda już od 130km/h w audi nie byla przyjemna - po prostu zbyt głosno , dieslem sobie lecę 180 i można szeptem mówić i o to chodzi , poza tym w A4 1.8T od 150km/h był już lej w baku , w dieslu tego nie ma :mrgreen:
Opublikowano
niewiem ale ja mam ok 60kg sprzętu audio i butla też waży jestem ciekaw który lepiej pójdzie a co do argumentów to nie ma lepszego każdy ma inna grupę zwolenników

 

możemy przetestować bo sam jestem ciekaw jak to wygląda , jesteś z wawy :) wiec nie ma problemu ,ale ja tam bym wolał zobaczyć jak m-ka lata bo powiem widuje je na mieście ale właściciel ich się turlają aż żal patrzeć że taki samochodzik się marnuje , oczywiście z m-ką nie mam szans :)

 

, moja to 330xd seria wiec troche cięższa i gorsze przyśpieszenie od zwykłej 330d , mam nadziej że chipa nie wrzucisz i bedzie fer

na mokrym nie bedziemy się ścigać bo wiadomo kto wygra :)

 

a no własnie doczytałem że już dłubnełeś swoją , ja nie mam zamiaru , wystarcza mi to co jest , i tak wszyskich fur nie wyprzedze wiec to bez sensu ,

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano (edytowane)
http://pl.youtube.com/watch?v=pyFXJ1JWlF8

 

Tu macie filmik E46 328i vs 330d.

 

Do 100 km 328i do 220 330d. Jak kto lubi :D.

 

:) ale festyniarski disel i jeszcze ta nalepka M w dislu masakra :twisted2:

chyba że jestem nie w temacie i disle wychodzą w wersji M

 

a to co pokazali to by się potwierdzało z moich spostrzeżeń i że oprócz nazwijmy dodatków oszpecających były to serie

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

 

jak bym się uparł to bym pewnie znalazł filmik ze smokiem na niebiesko :)

zwykle z chipowane disle tak kocą

 

ale moja tez potrafi dac kopcia przy pałowaniu , nie wiem od czego to zalezy ale tak robią wszyskie disle nawet nowe ,myśle że słabą mamy rope i dlatego

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
niewiem ale ja mam ok 60kg sprzętu audio i butla też waży jestem ciekaw który lepiej pójdzie a co do argumentów to nie ma lepszego każdy ma inna grupę zwolenników

 

możemy przetestować bo sam jestem ciekaw jak to wygląda , jesteś z wawy :) wiec nie ma problemu ,ale ja tam bym wolał zobaczyć jak m-ka lata bo powiem widuje je na mieście ale właściciel ich się turlają aż żal patrzeć że taki samochodzik się marnuje , oczywiście z m-ką nie mam szans :)

 

, moja to 330xd seria wiec troche cięższa i gorsze przyśpieszenie od zwykłej 330d , mam nadziej że chipa nie wrzucisz i bedzie fer

na mokrym nie bedziemy się ścigać bo wiadomo kto wygra :)

 

a no własnie doczytałem że już dłubnełeś swoją , ja nie mam zamiaru , wystarcza mi to co jest , i tak wszyskich fur nie wyprzedze wiec to bez sensu ,

ale ja chce sprawdzić 325i mam teraz dwie mapy 204 km i 236 km zmiana guzikięm a która ty masz wersję 3.0 były 184km i coś ponad 200 jak kojarze

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Istnieje szansa, że jest to silnik z 530d czyli 218 km i pare niutów więcej :D.

 

Czytałem, że niektórym na hamowni tak seria wychodzi.

 

Jak będziecie sprawdzać to wyślijcie mi PW, przyturlam się popatrzeć.

Opublikowano
Istnieje szansa, że jest to silnik z 530d czyli 218 km i pare niutów więcej :D.

 

Czytałem, że niektórym na hamowni tak seria wychodzi.

 

Jak będziecie sprawdzać to wyślijcie mi PW, przyturlam się popatrzeć.

 

ostanio na A2 lecieliśmy razem z 530d i było to samo tylko że ja miałem 3 osoby on 1 , mam jeden z ostatnich egzeplarzy e46 ,

 

ty masz ? 184 czy 204 ? nie wiem dokładnie czym te silniki się różnią oprócz mocy ,może tylko to taki chip fabryczny

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.