Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego kwiatus19 sam wymieniałeś te oringi na vanosie ?? Gdzie i za ile kupiłeś komplet naprawczy ?? Czy uszczeli pod pokrywę Vanosa i pokrywę zaworów też kupowałeś czy były w zestawie ?? Dzięk miałeś podobny, nie grzechotanie tylko brzęczenie podczas dodawania gazu między 1500-2000 rpm na zimnym silniku jak kolega GrZ3 czy jakieś inne efekty dzwiękowe ??
Krzysztof
  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kolego kwiatus19 sam wymieniałeś te oringi na vanosie ?? Gdzie i za ile kupiłeś komplet naprawczy ?? Czy uszczeli pod pokrywę Vanosa i pokrywę zaworów też kupowałeś czy były w zestawie ?? Dzięk miałeś podobny, nie grzechotanie tylko brzęczenie podczas dodawania gazu między 1500-2000 rpm na zimnym silniku jak kolega GrZ3 czy jakieś inne efekty dzwiękowe ??

 

Ja również wymieniłem te oringi bez poprawy efektu grzechotania w zestawie masz

http://www.beisansystems.com/images/bs001_large.jpg

reszte kupiłem w ASO

 

zaglądnij do tego tematu

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=104086

Opublikowano
kolego GrZ widzę ze jest jeszcze inna usterka prócz "klekotania" vanosa. W tym temacie do którego link podałeś jest filmik i fakt terkotanie to nie jest vanos bo częstotliwość jest stała. Jeśli masz możliwość to sprawdź pompe oleju czy ciśnienie jakie daje jest ok, czy nie jest za niskie!
  • 1 rok później...
Opublikowano
Ze pytasz nie w tym dziale :twisted: i masz vanosa do naprawy lepiej z tym nie zwlekaj

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
mam cały zestaw do kasowania luzów i oringi na tłoki vanosa jak ktoś jest zainteresowany to na privGrZ3
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
polecam strone 7 i 8 przeczytać :) :

 

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=5562&postdays=0&postorder=asc&start=90

 

Ten zestaw pierścieni to jest o kant D%^y. Pieniądze wyrzucone w błoto, i tak trzeba je obrabiać jeszcze :] . Taka sama robota jak przy pierścieniach które mamy we własnych vanosach.

 

Wysłany: 2010-04-18, 20:57

elmo0104, no problem, filmiki wolalem zrobic, bo na zdjeciach nie szlo wytlumaczyc o co chodzi ;)

 

 

Teraz po przejazdzce dzis rano, moge powiedziec, ze moje odczucia sie nie zmienily. Auto stalo sie bardziej miekkie. Vanos pracuje delikatniej, wczesniej czuc bylo kiedy ktory walek sie przestawial, teraz robi sie to bardziej plynnie.

 

 

Polecam kazdemu, zrobic to wszystko jesli ma problemy z falowaniem, z obrotami, z moca i grzechotaniem w silniku.

Roboty nie jest duzo,a efekty sa znaczace ;)

 

 

przecież gość jest zadowolony !! po drugie on nie zakupił pierścieni z USA tylko szlifował swoje

Opublikowano
...

Ten zestaw pierścieni to jest o kant D%^y. Pieniądze wyrzucone w błoto, i tak trzeba je obrabiać jeszcze :] ....

 

Kolego mi to w całość się układa. Dołożenie tych 3 pierścieni wg mnie powoduje zmniejszenie przestrzeni pomiędzy tym luźnym tłokiem co jest pokazany na linku od ciebie , a kołem zębatym na którym pracuje mały łańcuszek. :arrow: Dalej powoduje to mniejszy luz na tym tłoku :arrow: mniejsze grzechotanie. Tak ja to widze przynajmniej w E36 z pojedynczym vanosem.

Oczywiście nie neguje tego co tam jest napisane :cool2:

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano

Nie no jasne:) Tylko że "dołożenie" to tak naprawdę wymiana (bo u siebie w vanosie już masz taki pierścień tylko troche dłuzszy). Wymiana nie jest oczywiście P&P trzeba nowy pierścień dopasować(poddać go obróbce). To samo trzeba zrobić z pierścieniem, który już masz w swoim vanosie od nowości.

 

PYTANIE!!Czytaj uważnie:)

 

Czy lepiej TYLKO poddać obróbce własny pierścień czy kupić Nowy (do pojedyńczego vanosa jakieś 140zł, do podwójnego 230zł za komplet , GrZ3 ma do sprzedania) i tez go poddać obróbce??

 

Też mam pierścienie do pojedyńczego i do podwójnego vanosa i nawet nie próbuje ich nikomu sprzedać bo mi głupio by było:P

 

 

micgz a jakich 3 pierścieni? W pojedyńczym jest jeden, w podwójnym są dwa :) literówka?

Opublikowano

Przeczytaj na 5er.pl co pisał ac_schnitzer o odczuciach po planowaniu pierścieni.

 

 

Tu fragment jego wypowiedzi:

 

"Moze to tylko moje odczucie, ale jakby vanosy zaczelu lagodniej dzialac. Nie ma takich szarpnieci przy ich zalaczaniu. No i oczywiscie nic nei grzechocze "

Opublikowano
Przeczytaj na 5er.pl co pisał ac_schnitzer o odczuciach po planowaniu pierścieni.

 

 

Tu fragment jego wypowiedzi:

 

"Moze to tylko moje odczucie, ale jakby vanosy zaczelu lagodniej dzialac. Nie ma takich szarpnieci przy ich zalaczaniu. No i oczywiscie nic nei grzechocze "

Czytałem, bardziej chciałbym wiedzieć co na to sam producent tych pierścieni :wink: Czy tak jak przy uszczelniaczach, pojawiają się spadki mocy, większe spalanie itp

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie czy ktoś sie orientuje kto by się podjął naprawy w moim e46 328i m52 vanosa, terkotania po dodaniu gazu , jestem z Piotrkowa Tryb.

 

Jam mam coś dziwnego gdyż mi wyskakuje do tego błąd w inpie

65 signal camshaft sensor intake

engine speed 960 /min

engine condition- idle 4.0

 

Czy czujniki też mają coś wspólnego od vanosa????

POZDRAWIAM

Opublikowano

Witam, załączyłem film , aparat ustawiłem na pokrywie rozrządu , słychać dobrze przy dodawaniu gazu tego vanosa.

Dodam że dopiero to słychać po rozgrzaniu silnika do kreski temp na połowe w zegarach.

http://www.youtube.com/user/megapol1234

 

Czy to vanos czy może napinacz rozrzadu???

 

W innym temacie dołączyłem zdjęcia gdyż mam poważny wyciek na kolektory, jedni mi piszą że to przez coś walniętego z podciśnieniem zaworem Odnośnie zdjęć wycieku sprawdzałem dzisiaj , odkrecałem korek oleju ale ciśnienie tam nie idzie w korek oleju ( sprawdzałem na wolnych obrotach )

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f42cd65ec17c17a0.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44eeec6d3e0b6ba5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98b4c172c7008b91.html

 

Czy to że leci na kolektory i nieraz idzie dym do nawiewów to zapchany jakieś podciśnienie czujnik czy może uszczelka walnięta pod deklem czy może przed awarię coraz głośniejszą mojego vanosa ????

Czy znacie kogoś z łódzkiego ( jestem z Piotrkowa) kto podjąłby się naprawy ????

Wielkie dzięki

POZDRAWIAM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.