Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat pewnie kiedyś już był,ale w archiwum nie znalazłem nic pasującego.

E 39 benzyna.Im zimniej za oknem,tym falowanie większe.Prawie przygasa samochód.Jak temperatura dojdzie do połowy skali,falowanie ustaje.Mojemu mechanikowi chyba kończą się pomysły :?

Na razie wymienione mam:

-sonda lambda

-przepływomierz

-świece

-jakiś przewód powietrza przy kolektorze ssącym.

Niestety falowanie zostało.

Macie jakieś pomysły,może coś majstrowi podpowiem :|

Opublikowano
Zgadza się :mrgreen: teoretycznie wszystko jest w porządku,czujnik podłączony dane wysyła,ale błędne np. o temperaturze niższej niż faktyczna i dawkuje paliwo do niej :norty:
Opublikowano

Szanowny kolego nic nie wymieniaj wszystko masz dobre.Ja tez polowe komory silnika wymienilem nim doszedlem, z pomoca kolegi Cezar2000 z forum.

Jezeli masz pod maska M52tu ,to powodem tego sa uszczelniacze Vanosa!

Podsylam Ci artykul ,poczytaj;

http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm

 

Problem ogolno swiatowy,najgorsze w tym wszystkim, to ,ze nigdzie nie do kupisz tych uszczelek oprucz USA.W europie musisz oddac stary Vanos i kupic nowy gdzie cena jest z Marsa. Tu w USA tez z tym nie wesolo spotkalem to tylko na tej stronie co ci podalem.Jestem juz po zabiegu i niskie temp.go nie ruszaja .Zauwarzylem tez ze na niskich obr.jest duzo mocniejszy.

Pozdrawiam.

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Opublikowano
Dzięki za podpowiedź.Nie jestem mechanikiem i orientację mam bardzo ogólną.Zbieram opinie,bo mechanikowi chyba skończyły się pomysły :? ,a nie chcę zmieniać wszystkiego po kolei.
Opublikowano

Potwierdzm,typowy objaw tej usterki. Ja zmieniłem i mam spokój. Najlepsze jest to że jak jest na dworze powyżej 14 st celsjusza to nic sie nie dzieje. Mi uszczelki ze stanów przysłał brat plus uszczelki pod pokrywe zaworów. A vonos kompletny w ASO ok 2500 :duh: . Auto śmiga aż miło i lepiej ciągnie z dołu.

Problem na wielką skale.

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=145540&highlight=cold+start&page=7

Powinna być akcja serwisowa na to. Żenada...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A czy w zwykłym vanosie < M52 bez TU > też tak się może dziać?

U mnie też jak jest chłodniej to ciężko o stabilne wolne obroty.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Uszczelki 60$, przesyłka 20$. Plus uszczelka metalowa pod vanos (taka łyzwa ) ok 40zł w ASO i uszczelka pod pokrywe zaworów hyba coś ok 150zł. Zrobiłem to sam i zeszło mi ze 4 godziny nie spiesząc sie za bardzo.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Po długich "testach diagnostycznych" winnym okazał się:sensor ustawień wału korbowego.Tak napisał mi na kartce mechanik.

Falowanie ustało.Na razie jest ok.

Opublikowano

mam podobny problem, silnik to m54b25

 

odpalam auto, jest ok, temperatura przejdzie za niebieskie pole zaczyna falowac, wystarczy przegazowac auto i na chwile jest ok, i znow faluja obroty, temperatura podskoczy troszke mocniej wszystko wraca do normy.

 

 

jakies pomysly ??

Opublikowano
Dzięki za podpowiedź.Dodam,że GT1 nie pokazuje błędów :think:

Mimo że GT1 nie pokazuje błędów, to dobry mechanik powinien zauważyć, że czujnik temperatury coś ściemnia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.