Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podobnie wczoraj kasowałem koledze.Wciskasz start bez hamulca ( zapłon ) tak żeby auto nie odpaliło.Trzymasz przycisk dziennego kasowania przebiegu tak długo aż pokaże się menu na lewym liczniku ,następnie wybierasz co chcesz skasować przytrzymujesz przycisk kasowania dziennego przebiegu trochę dłużej i wybrana funkcja przeskakuje na prawy licznik,naciskasz raz i pyta o reset i potwierdzasz że tak
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

 

zrobilem wszystko wg instrukcji i final jest taki, ze zamiast zresetowac - wyskoczyla komenda jedz do serwisu twoje klocki sa kaput :)

Pzdr,


Wojtek

Opublikowano
juz wszystko wiem, moj blad... nie wymienialem klockow i czujnikow, akurat ten reset robilem "na probe". Wszystko inne mozna zresetowac, ale nie klocki bez wymiany czujnikow...

Pzdr,


Wojtek

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Moze ktos poprostu przy wymianie klockow nie resetowal komputera, zrobiles troche kilometrow i wyskoczy klocki . Komputer przeciez nie mysli:) Byl ustaniony na taka liczbe km i tyle.

Bmw e65 745i 03 obecnie

Porsche Carrera 996 04 obecnie

Porsche Cayenne 05 obecnie

Opublikowano
Musisz podlaczyc pod komputer np w serwisie , lub w jakims dobrym zakladzie. Mozna zakupic interfeis na allegro i zrobic to samemu pozdr

Bmw e65 745i 03 obecnie

Porsche Carrera 996 04 obecnie

Porsche Cayenne 05 obecnie

Opublikowano

no mam taki interface... ;) Inpa NCS i inne dziłaja :D ten najlepszy z najlpeszych - carsoft tez :D :D

 

ale jak to mozna zrobic w Inpie czy czyms innym to nie wiem :( bo w carsofcie to idzie inspekcje olejaowa skasowac .. innej niekoniecznie :(

  • 1 rok później...
Opublikowano
Wszystko pieknie chodzi.Bardzo fajnie i czytelnie opisane.Dzisiaj skasowalem olej,plyn hamulcowy,plyn chlodnicy.Wielkie dzieki.
  • 2 lata później...
Opublikowano

W jaki sposób skasowac inspekcje w E65? Niestety ale próbowałem dziś na wiele sposobów i nic z tego nie wyszło. W E60 czy E90 poradziłem sobie wiele razy bez problemu.

 

Po 2 minutach znalazłem taki filmik:

<< już wszystko wiem :)
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam

 

Mam problem ze skasowaniem inspekcji po wymianie oleju. Wszelkie metody zawiodły tzn. próbowałem skasować za pomocą kompa do kasowania inspekcji lipa resetuje tylko do 0 km. W ukrytych opcjach włączanych z pozycji 2 kluczyka też lipa na chwilkę wskakuje 30k km a po chwili mam 0 i obok tego pojawia się znaczek ! wykrzyknika. Raz udało mi się wyłączyć kluczyk jak akurat wskoczyło 30k i po ponownym włączeniu kluczyka miałem zielony serwis i 30 k km, ale po włączeniu zapłonu wróciło do pozycji 0 km.

 

Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co może się dziać ?

 

Parametry auta bmw e65 740d 2003r.

  • 8 miesięcy temu...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Cześć, czy ktoś zna rozwiązanie na tą "zerową" dolegliwość? Pojawił się u mnie ten sam problem, po resecie przebieg inspekcji olejowej wraca do 0 i liczy w dół. Tzn po przejechaniu 100km, wskazuje -100km.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Odgrzewam, ten sam problem mam w e60 535d przedlift nie mogę skasować inspekcji oleju, dosłownie 3 minuty temu byłem w aucie, wszedłem w inspekcje przyciskiem do kasowania przebiegu dziennego, ustawiłem olej na 30kkm i po wyjściu z menu olej jest znowu na 0... Pomoże ktoś? :mad2:

edit. Kiedyś ziomek kompem kasował mi tę inspekcję i też wróciło na 0...

  • 2 lata później...
Opublikowano

Ponawiam!


W w65 tylne klocki według komp pokładowego miałem do wymiany za 400km. Sprawdziłem tylne klocki z zewnątrz i wewnątrz i są grube gdzieś spokojnie połowa. Wiec postanowiłem skasować w ukrytym menu. Skasowałem i teraz pokazało mi serwis na czerwono i ze niby przejechane -20000!

Teraz najlepsze... przednie klocki mam grube i pokazywało mi jeszcze na 20 tys km. Skasowałem na próbę i teraz pokazuje -17000!


Teraz przednie klocki pokazuje na czerwono i tylne ze niby do wymiany mimo ze klocki grube! Jak to naprawić????

Opublikowano

Aby kasowanie klocków się powiodło wymagana jest wymiana czujnika zużycia klocków. Dotyczy to operacji zarówno z przodu jak i z tyłu.


Pozdr.

Opublikowano
Aby kasowanie klocków się powiodło wymagana jest wymiana czujnika zużycia klocków. Dotyczy to operacji zarówno z przodu jak i z tyłu.


Pozdr.

 


To co mam teraz zrobić? Po co mam wymieniać czujnik skoro klocki mam w połowie?

Czy można zrobić tak ze założyć tylko nowy czujnik do wykasowania serwisu a potem podłączyć stary czujnik skoro jest jeszcze dobry???

Opublikowano

Podejrzewam, że gdybyś teraz założył nowy czujnik do starych klocków to po pierwszym naciśnięciu na pedał hamulca zniszczysz czujnik (zauważ, że czujniki mają kształt stożkowy i zaczynają się ścierać po osiągnięciu przez klocek grubości poniżej 50%) Od tego momentu i klocki i czujnik zużywają się równolegle. Jest to moment od którego na wyświetlaczu zaczyna się zmniejszać się przebieg jaki jeszcze przejedziesz na tych klockach.

Sprawdź jeszcze raz grubość przedniego, lewego, wewnętrznego oraz tylnego, prawego, wewnętrznego klocka bo w nich są zamontowane czujniki.


Pozdr.

Opublikowano
Podejrzewam, że gdybyś teraz założył nowy czujnik do starych klocków to po pierwszym naciśnięciu na pedał hamulca zniszczysz czujnik (zauważ, że czujniki mają kształt stożkowy i zaczynają się ścierać po osiągnięciu przez klocek grubości poniżej 50%) Od tego momentu i klocki i czujnik zużywają się równolegle. Jest to moment od którego na wyświetlaczu zaczyna się zmniejszać się przebieg jaki jeszcze przejedziesz na tych klockach.

Sprawdź jeszcze raz grubość przedniego, lewego, wewnętrznego oraz tylnego, prawego, wewnętrznego klocka bo w nich są zamontowane czujniki.


Pozdr.

 

Klocki sprawdzone są jeszcze w połowie grube. Nie uśmiecha mi się teraz je wymieniać bo swieci mi serwis na czerwono w liczniku co w sumie strasznie wkurza.


Musi być jakiś sposób żeby to skasować i by nie raziło mnie w oczy.


Czy zatem zapięcie nowego czujnika do kostki, skasowanie serwisu i podpięcie starego czujnika załatwi sprawę???

Opublikowano
To nic nie da. Najszybszym sposobem to urwij końcówkę i skrec kable a następnie skasuj inspekcje a klocki organoleptycznie sprawdzaj, A przy wymianie klocków załóż nowy czujnik z wyższej polki żeby ciasno wchodził w klocek
Opublikowano
To nic nie da. Najszybszym sposobem to urwij końcówkę i skrec kable a następnie skasuj inspekcje a klocki organoleptycznie sprawdzaj, A przy wymianie klocków załóż nowy czujnik z wyższej polki żeby ciasno wchodził w klocek

 


Tak zrobię cóż mi pozostało :roll:

Założyć nowe klocki z nowymi czujnikami. Nie zapominając o pomiarze grubości tarcz, która nie może być mniejsza niż 28,4mm z przodu i 22,4mm z tyłu. Ewentualnie kup jakieś Daewoo gdzie elementy układu hamulcowego są dużo tańsze i nie będziesz musiał ich drutować. Nie obrażaj się, tylko zwróć uwagę, że zaczynasz bardzo niebezpieczną zabawę, z głównym układem bezpieczeństwa czynnego, w swoim samochodzie.


Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.