Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,mam problem.Dziś podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka ładowania.Nie wiem czy to jakis bezpiecznik wysiadł czy moduł.Gdzie mam szukac przyczyny?Nie mam możliwości dzis podłączyc pod komputer,a jutro rano do pracy musze jechac.Prosze o pomoc,bo w wyszukiwarce nic nie moge znaleźć.
Opublikowano
Sprawdź tak jak mówisz - bezpieczniki, czy wszystkie są ok. Ewentualnie spróbuj odpiąć klemy i podpiąć jeszcze raz.
Opublikowano
bezpieczniki dobre,chyba ze gdzies jest jakis inny pojedynczy większy ele w schowku i w bagarzniku o.k.Nic nie dało rownież odłączenie akumulatora i ponowne jego podłączenie. :(
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam,mam problem.Dziś podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka ładowania.Nie wiem czy to jakis bezpiecznik wysiadł czy moduł.Gdzie mam szukac przyczyny?Nie mam możliwości dzis podłączyc pod komputer,a jutro rano do pracy musze jechac.Prosze o pomoc,bo w wyszukiwarce nic nie moge znaleźć.

 

 

Dzis spotkala mnie identyczna historia w mojej E46 3,0 DA . :?

Podejrzewam alternator .............. troszke slyszalem ,troszke przeczytalem o wadzie alternatora valeo ("zimne" luty w konstrukcji) ktory przestaje dzialac przy zimnie.

Moje BMW jest ze slonecznego kraju wiec zapewne tam nie bylo tego problemu....

 

mysza525 czy rozwiazales swoj problem ?, wiesz co bylo u ciebie? :?:

 

Ja akumulator mam prawie nowy (BARREN) ,kilka dni temu w ramach gwarancji bylem go sprawdzic wraz z alternatowem i rozrusznikiem na przyrzadach.

Wszystko wypadlo wtedy wzorowo.

 

 

 

Dzis jednak gdy jechalem z pracy do domu (prawie codzien jezdze 2X15 km) zapalila sie kontrolka aku po czym zgasła .

Trwało to chwilke po czym zapalila sie na stale.

 

Czy wymiane akumulatora nalezy jakos zintegrowac z komputerem sterujacym.?

Dodam ze przejezdzilem ok 1500 km od zakupu nowego aku (i po remoncie skrzyni ASB).

E46 ToUrInG M57
Opublikowano
[Czy wymiane akumulatora nalezy jakos zintegrowac z komputerem sterujacym.?

Dodam ze przejezdzilem ok 1500 km od zakupu nowego aku (i po remoncie skrzyni ASB).

Nie, nic takiego nie jest wymagane.

Opublikowano
To dobra wiadomosc ............prosze o dalsze teorie / wskazowki .Wlasnie szykuje sie do pracy i chyba wybiore metro .
E46 ToUrInG M57
Opublikowano
mysza525, ops2 Sprawdźcie napięcie ładowania na klemach przy włączonym silniku - powinno być w granicach 13.8-14.5V. Jeśli jest inne - przewody lub alternator.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

17.12.2008 R . USTERKA USUNIETA .

Winny niestety alternator -ladowanie bylo zerowe.

Wymienilem caly bo za duzo bylo do regeneracji rozpoczynajac od wirnika z cewkami .

W koncu nowy to nowy i z gwarancja .

 

Spokojnie moge polecic http://www.elektrostart.pl/

 

Mam swiadomosc ze moglem wymontowac alternator sam i zrobic to nieco taniej jednak jak sie okazuje akurat w e46 z 3 litrowym dieslem zdjecie alternatora nie jest takie proste..........

 

ps.wszystkim ,ktorzy starali sie pomoc THX

 

 

Pozostal mi jeszcze jeden problem .

 

Autko bez wlaczonego zaplonu pobiera 0,8 ampera - czyli sporo za duzo.

Wszystkie "dodatki" sa w tym czasie odlaczone .

Szczerze mowiac nie wiem jak zlokalizowac pozeracza pradu ............ ma ktos jakies pomysly ?

Czy pozostaje mi kolejne "wypinanie" bezpiecznikow i miernik aby to ustalic ???

E46 ToUrInG M57
Opublikowano
Miałem ostatnio podobną usterkę u siebie, winny był regulator napięcia w alternatorze, po wymianie wszystko OK.
http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17.12.2008 R . USTERKA USUNIETA .

Winny niestety alternator -ladowanie bylo zerowe.

Wymienilem caly bo za duzo bylo do regeneracji rozpoczynajac od wirnika z cewkami .

W koncu nowy to nowy i z gwarancja .

 

Spokojnie moge polecic http://www.elektrostart.pl/

 

Mam swiadomosc ze moglem wymontowac alternator sam i zrobic to nieco taniej jednak jak sie okazuje akurat w e46 z 3 litrowym dieslem zdjecie alternatora nie jest takie proste..........

 

ps.wszystkim ,ktorzy starali sie pomoc THX

 

 

Pozostal mi jeszcze jeden problem .

 

Autko bez wlaczonego zaplonu pobiera 0,8 ampera - czyli sporo za duzo.

Wszystkie "dodatki" sa w tym czasie odlaczone .

Szczerze mowiac nie wiem jak zlokalizowac pozeracza pradu ............ ma ktos jakies pomysly ?

Czy pozostaje mi kolejne "wypinanie" bezpiecznikow i miernik aby to ustalic ???

 

Nie wiem czemu polecasz tą firmę skoro zrobili Ci ponoć wszystko jak trzeba, ale jest właśnie jeszcze jeden problem - zbyt duży pobór prądu.

Ja kilka razy spotykałem się z takimi sytuacjami i jeżeli cała elektronika w kabinie działa ok, nic nie szwankuje, to najprawdopodobniej wina lezy po stronie alternatora.

 

Alternator masz nowy "nowy" czy regenerowany. Regulator napięcia masz nowy (w komplecie) czy założyli Ci stary ??

Opublikowano

Dane firmy umiescilem gdyby ktos mial podobny problem .

Alternator wkladano przy mnie NOWY z regulatorem napiecia NOWYM .

Firma jedna z najstarszych na rynku w stolicy w tej branzy i wg.mnie godna zaufania. (dodatkowo polecona przez jednego z polecanych na forum mechanikow)

 

Stad tez podejrzewam jakies inne urzadzenie w aucie szczegolnie iz cos mi "brzeczy" po wylaczeniu zaplonu z okolic radia/panelu klimatroniku.

Dodam ze na starym alternatorze ten problem rowniez istnial.

Akumulatora dotad mi nie rozladowalo ani razu ale ............

E46 ToUrInG M57
Opublikowano

Witam,

 

to zupełnie normalne ze słyszysz brzęczenie w okolicy sterowania klimatronikiem. Tam zasuwa wiatraczek od czujnika temperatury wnętrza.

Odczekaj kilkanaście minut aż autko "pójdzie spać" i zmierz wtedy pobór napięcia. Powinno być ok.

 

na razie

Opublikowano
Witam,

 

to zupełnie normalne ze słyszysz brzęczenie w okolicy sterowania klimatronikiem. Tam zasuwa wiatraczek od czujnika temperatury wnętrza.

Odczekaj kilkanaście minut aż autko "pójdzie spać" i zmierz wtedy pobór napięcia. Powinno być ok.

 

na razie

 

Cos podobnego wymyslilem wiec jak sprawdze dam znac czy masz racje :)

E46 ToUrInG M57

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.