Skocz do zawartości

Jaki prawidlowy pobor pradu w czasie spoczynku?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam ostatnimi czasami problem z akumulatorem, rzadko jezdze samochodem i jak postoi 3-4 dni bez jezdzenia akumulator mi pada, nie weim czy przyszedl juz na niego czas czy to cos innego. Zmierzylem pobor pradu i wynosi on okolo 0,8 A wydaje mi sie to troche duzo, wyciagalem wszystkie bezpieczniki pokolei i minimalny spade byl tylko o dziwo po wyjeciu bezpiecznika od spryskiwaczy. Jaki powinien byc prawidlowy pobor pradu przy wlaczonym alarmie? Gdzie ewentualnie szukac "lewego" poboru?

 

Dzieki

Opublikowano
nie mam podgrzewania spryskiwaczy, ale nawet jak wyciagne bezpiecznik od spryskiwaczy to spada pobor do okolo 0,76 A a to i tak chyba nie wiele zmienia, moim zdaniem to wciaz duzo za duzo
Opublikowano

pomozcie koledzy, wystarczy zdjac plusowa klamre z akumulatora przylozyc ja do jednej koncowki miernika oraz druga koncowke miernika do akumulatora i odczytac pobor pradu, oczywiscie na mierniku ustawiamy ampery i w niektorych modelach przelozyc czerwony kabelek o gniazdo wyzej w mierniku. Jakie sa wskazania uwas?

 

Dziekuje

Opublikowano
1.....2........3..........4.......... START... Szukajka odpalona.......wpisujemy tajemniczą sentencje i........ wykluło się:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=254317

 

Zadziwiające że ktoś wcześniej już miał taki problem/prośbę. Prawda?

 

nie taki sam, ja mam pobor prawie 0.9A i wyjmowanie po kolei wszystkich bezpiecznikow praktycznie nie daje resultatu, nie jest to tez wina akumulatora bo to przeciez nie logiczne, gdzie moze uciekac mi prad? macie jakies pomysly lub doswiadczenia?

Opublikowano
Ja w swoim TDS mam 0,14A.

 

przy wlaczonym alarmie?

 

Nie mam chyba? alarmu. Mam kluczyk bez zadnych guzikow, i zamykam Mala z klucza z centralnym. Pod maska nie znalazlem zadnej syreny tak ze nie wiem czy jest czy nie. Wiem ze w poprzedniej Dziewczynie:) mialem alarm i pobor byl 0,19A. Nie wiem czy Ci to pomoze ale kiedys tez mi rozladowywalo akumulator tylko w szybszym tempie, pobor na postoju byl 8,5A! wyciagnalem wszystkie bezpieczniki i nic , wiec zaczalem odlaczac wszystko co podlaczone z ominieciem skrzynki bezpiecznikow i okazalo sie ze to rozrusznik. Na forum Koledzy powiedzieli ze to prawdopodobnie wina elektromagnesu. Sprawdz moze masz cos podlaczone "ekstra" :). Zycze owocnych poszukiwan, daj znac co znalazles.

Opublikowano
Mi kiedyś coś też zżerało prąd. Odciąłem syrenę alarmową z własnym zasilaniem i jak ręka odjął. Tylko z nią był taki problem, że potrafiła zjeść prąd wg własnego widzimisię, kiedy sobie u widziała.
Opublikowano

Chcialbym o cos zapytac.

Czy majac akumulator np. 75Ah, w pelni sprawny i naladowany i przy poborze pradu 1A do calkowitego rozladowania tegoz akumulatora potrzeba 75h? Czy to nie ma nic wspolnego ze soba?

Opublikowano

Witam.

Prawidłowy pobór to myślę, że do 0,2 A max w zależności od wypasu samochodu oraz ilości dokładanych urządzeń ( alarm, zestaw głośnomówiący oraz podobne ). Miałem podobny przypadek i po przejrzeniu większej części instalacji okazało się, że alternator. Do naprawy i po kłopocie.

Przy okazji, naprawiajcie u ludzi którzy są polecani za fachowość. Ja naprawiałem u Pana którego polecił mi taksówkarz. Widziałem naprawę i wydawało, się że robi to w porządku, nawet stwierdził że szczotki są jeszcze w miarę dobre, ale skoro alternator jest już rozebrany to je wymieni. I wymienił na jakieś ze swego magicznego biurka. Efekt - kilka miesięcy później alternator umarł - po rozebraniu okazało się, że szczotki wycięły komutator w pień. Oddałem do swego mechanika, który zawiózł go do zaufanego elektromechanika i został zrobiony tak jak trzeba. Wymieniony komutator oraz łożysko ( nomen omen wymieniane przez poprzedniego Pana elektromechanika ).

Chciałbym tylko podkreślić, że pierwszy Pan elektromechanik wydawał się być znającym na rzeczy.

Opublikowano
Moze przyszla pora rowniez na pierscienie? Jednak majster numer jeden powinien byl to zauwazyc. Moze nie mial pierscieni pod reka i liczyl na jakis cud?

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

Rozumiem, że pierścienie = komutator.

W czasie jak pierwszy majster naprawiał oglądałem cały alternator dokładnie i komutator był w porządku, zaś po jego ingerencji wycięło go w pień. Kolega powiedział mi, że najprawdopodobniej włożył szczotki od urządzenia na 230V gdzie są twardsze i dlatego komutator się skończył.

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jak Ci to pomoże to u mnie też rozładowywał się aku i to już po jednym dniu przyczyną były świecące żarówki w bagażniku nie wyłączał się ten wyłącznik i cały czas się paliło.Więc może sprawdź i to powodzenia pozdrawiam
Opublikowano
kiedys pobor mialem na poziomie 0.7, problem byl z radiem, po wymianie pobor mam 0.1A wiec teraz moge spac spokojnie, najlepiej zaczac od odlaczenia alarmu, radia, wzmacniaczy itp, najlepszy sposob to po bezpiecznikach mierzac przy akku, nalezy tez pamietac ze prawdziwy pobor zmierzymy po kilku sekundach od wlaczenia. np radio u mnie pobiera 1A przez pierwsze 2 sekundy, potem sie normuje, powodzenia!!!

miało być bezawaryjne;]


http://i50.tinypic.com/2005nv5.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.