Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Musiał byś naprawdę dziwacznie biegi zmieniać żęby osiągnąć wynik 21s. Bardzo prawdopodobne, że masz coś nie tak z silnikiem. Skocz na hamownię i zobaczy ile masz KM.
Opublikowano
Kolego chemik, polecam dobrego mechanika (najlepiej ASO BMW). Czytam juz Twoj drugi post i zal stwierdzic, ze nowi nabywcy tak zacnej marki nie maja pojecia jak te auta powinny jezdzic. Tym bardziej tragedia gdy zadaja pytania w stylu "jak stuningowac mojom furke"... Skoro nie bylo Cię stać na odrobine wysiłku przed zakupem, miej honor i nie zadawaj zbędnych pytań izaśmiecając forum.

Xdrive

Koder

Opublikowano

nieee juz dzis mialem 12 s wiec nie jest zle mam bmw 320 d 136 km .a zmiana biegu to tak przy 3 tys. do pana "e 46" to po co jest to forum skoro nie moge wedlug ciebie pisac o moich problemach z samochodem?zeby sie wychwalac jakiego to super samochodu nie mam??jedni sie nie znaja inni znaja i ci sobie pomagaja!

a przy okazji moja przygoda z bmw trwa 3 miechy wiec troche wyrozumialaosci

Czuc respekt do Bmw nawet gdy je masz...
Opublikowano
mozna tak wysoko diesla ciagnac?czy tylko na wynik tak pojechac?

 

Tylko na wynik tak pojedź jak juz chcesz tak zmierzyc od 0-100kmph ;)

 

a co do wysokich obrotów to czy diesel czy benzyna nie pochodzą długo jak bedą tak pałowane. a w szczególnosci diesle nie lubia wysokich obrotów.

jak masz auto zimne nie gazuj wyżej niż 2000rpm, jak Ci juz nabierze temperatury to mozesz ciagnac do 2500-3000rpm. przed gaszeniem silnika odczekaj zawsze minimum to 30s aby turbo "ochłonęło" :mrgreen:

raz na jakis czas mozesz auto przeciągnąć do 4000rpm ale nie za często.

 

no to taki skróconą instrukcje użytkowania auta masz :mrgreen:

 

pzdr!

Opublikowano
tak a co?

Jak pojeździsz trochę, to wyczujesz kiedy auto najlepiej przyspiesza.

Podpowiem, że jest to w okolicy max momentu obrotowego czyli w tym wypadku od 2000 obr/min. Maksymalna moc wypada na około 4000 obr/min. Miedzy tymi zakresami, silnik ma największa elastyczność, czyli najlżej mu kręcić.

Opublikowano

mam taki sam silnik .

 

Mierzylem programem do pomiarow przyspieszen by GPS, najlepszy wynik 10.012 s, najlepiej zmieniac bieg przy 3800 obr (sprawdzilem to), start takze z ok. 3500 obr .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Wielkie dzieki Panowie!!!pozdrawiam

Tylko nie ciągnij tak auta na zimnym silniku!

Nawet jeśli wskazówka temperatury płynu na desce "stoi" pionowo nie znaczy, że olej ma już odpowiednią temperaturę.

 

Po "pomiarach" broń Boże od razu nie gaś auta! Niech pochodzi sobie na wolnych obrotach nawet 2 minuty.

 

PS. Na sprawdzanie osiągów dobrą porą jest późny wieczór - jest chłodniej, a to w dieslach (z intercoolerem) ma spore znaczenie.

 

PS2. piotres - to chyba dobry wynik na 320d 136KM :)

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano

no to zdania są różne bo ja np tez mierzyłem programem pomiarowym przyśpieszen w gpsie i czas zrobiłem szybciej niz fabryka podaje bodajże 9,5 s. takze ciezko wyczuc.

a równiez mam 320d 136 hp.

 

jak juz pisałem w innym temacie osiagi podawane przez fabryke są pod pełnym obciążeniem mierzone. były zdania odmienne ,ze nie ,ze z pelnym bakiem i kierowca itd , itp . ale w niektorych instrukcjach obslugi jest aneks mówiacy o tym. pozatym nie raz czytałem czy spotykałem sie z opiniami , ze to jest poprostu norma. masz auto w ktore mozesz zapakowac tyle i tyle i takie jest zalozenie pomiarów.

Opublikowano
Bo te parametry mają jedynie charakter orientacyjny. Wszelakie pomiary gpsami i innymi są IMO bezsensowne... Jesli kogos pasjonuje czy jego auto faktycznie "trzyma" parametry (zwlaszcza 10 letni diesel), sa na ich sprawdzenie inne sposoby. Przyspieszenia warto mierzyc przy wysciagach i innych, w "aucie uzytkowym", zupelnie cywilnym, do jazdy na codzien itd wydaje się to bezsensowne

Xdrive

Koder

Opublikowano
no to zdania są różne bo ja np tez mierzyłem programem pomiarowym przyśpieszen w gpsie i czas zrobiłem szybciej niz fabryka podaje bodajże 9,5 s. takze ciezko wyczuc.

a równiez mam 320d 136 hp.

 

jak juz pisałem w innym temacie osiagi podawane przez fabryke są pod pełnym obciążeniem mierzone. były zdania odmienne ,ze nie ,ze z pelnym bakiem i kierowca itd , itp . ale w niektorych instrukcjach obslugi jest aneks mówiacy o tym. pozatym nie raz czytałem czy spotykałem sie z opiniami , ze to jest poprostu norma. masz auto w ktore mozesz zapakowac tyle i tyle i takie jest zalozenie pomiarów.

 

dane są mierzone z pełnym bakiem i z dwoma osobami, a nie z pełnym obciążeniem, zapakuj 400 kilo do auta i zmierz :)

ta właściwa beemka gdzieś na mnie czeka...
Opublikowano
no to zdania są różne bo ja np tez mierzyłem programem pomiarowym przyśpieszen w gpsie i czas zrobiłem szybciej niz fabryka podaje bodajże 9,5 s. takze ciezko wyczuc.

a równiez mam 320d 136 hp.

 

jak juz pisałem w innym temacie osiagi podawane przez fabryke są pod pełnym obciążeniem mierzone. były zdania odmienne ,ze nie ,ze z pelnym bakiem i kierowca itd , itp . ale w niektorych instrukcjach obslugi jest aneks mówiacy o tym. pozatym nie raz czytałem czy spotykałem sie z opiniami , ze to jest poprostu norma. masz auto w ktore mozesz zapakowac tyle i tyle i takie jest zalozenie pomiarów.

 

To chyba mierzylismy tym samym programem :) . Kombi ma wg danych 10.1sek chyba sedan jest ciutke szybszy.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

no widzisz Ty jestes takiego zdania. a ja sie z nim nie zgodze, bo mam jasno i klarownie opisaną tą norme w instrukcji obslugi od cordoby. pozatym juz wiele razy spotkałem sie z opinia ze jest taka norma i tyle.

tak samo jak sie mierzy moc silnika (testowane sa same silniki - bez karoseri itd) jest moc brutto i moc netto. brutto to masz bez filtrów i ukaldu wydechowego a netto z filtrami i ogolnie z calym obciązeniem silnika.

i analogicznie moc silnika przekładana juz na kola równiez jest mierzona w postaci netto i brutto. wartością użytkową jest postac netto i wiekszosc producentów tego sie trzyma wlasnie.

a swoją drogą moc, osiagi i spalanie np ciężarówki mierzona tylko przy pelnym baku a nie z pelnym obciążeniem jest poprostu absurdem i analogicznie jest w autach osobowych.

 

To chyba mierzylismy tym samym programem :) . Kombi ma wg danych 10.1sek chyba sedan jest ciutke szybszy.

 

może byłeś wczesniej w pit stopie i paliwa miałes wiecej :mrgreen:

tak czy siak róznica niewielka :)

 

ps a znaczną róznice w osiagach auta podawanych przez fabryke a uzyskiwanych przez nas mozna odczuc na V max oczywiscie tez odczytywanej na gps

 

pozdrawiam!

Opublikowano
no widzisz Ty jestes takiego zdania. a ja sie z nim nie zgodze, bo mam jasno i klarownie opisaną tą norme w instrukcji obslugi od cordoby. pozatym juz wiele razy spotkałem sie z opinia ze jest taka norma i tyle.

tak samo jak sie mierzy moc silnika (testowane sa same silniki - bez karoseri itd) jest moc brutto i moc netto. brutto to masz bez filtrów i ukaldu wydechowego a netto z filtrami i ogolnie z calym obciązeniem silnika.

i analogicznie moc silnika przekładana juz na kola równiez jest mierzona w postaci netto i brutto. wartością użytkową jest postac netto i wiekszosc producentów tego sie trzyma wlasnie.

a swoją drogą moc, osiagi i spalanie np ciężarówki mierzona tylko przy pelnym baku a nie z pelnym obciążeniem jest poprostu absurdem i analogicznie jest w autach osobowych.

 

To chyba mierzylismy tym samym programem :) . Kombi ma wg danych 10.1sek chyba sedan jest ciutke szybszy.

 

może byłeś wczesniej w pit stopie i paliwa miałes wiecej :mrgreen:

tak czy siak róznica niewielka :)

 

ps a znaczną róznice w osiagach auta podawanych przez fabryke a uzyskiwanych przez nas mozna odczuc na V max oczywiscie tez odczytywanej na gps

 

pozdrawiam!

 

stary do bólu głowy piszesz o tej cordobie....ale wierz w co chcesz.

ta właściwa beemka gdzieś na mnie czeka...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.