Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam interesuje mnie zwiekszenie mocy 320 d napewno bedzie chip tunning.podkreci go z 136 do 164 koni.i co moge wiecej zrobic?czy jest szansa wyciagnac z z tej furki 200 kucy?i nie piszcie zebym kupil inny samochod:P :D
Czuc respekt do Bmw nawet gdy je masz...
Opublikowano
witam interesuje mnie zwiekszenie mocy 320 d napewno bedzie chip tunning.podkreci go z 136 do 164 koni.

Ale z Ciebie wróżka* :wink:

 

______

*) Tam jest pompa VP44, przede wszystkim od niej zależy ile będziesz miał KM po programie.

Poza tym fajnie, że znasz moc co do 1KM :wink:

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
no super,wiedziałem że BMW zrobiło błąd wypuszczając 330d :mrgreen:

 

BŁąd to wypuszczenie M3, przecież z 330d można wyciągnąć z 500 koni.

Opublikowano
można i więcej jak dwieście zmieniamy wydech sportowy dolot to są te tańsze rzeczy potem zmienisz turbo intercoler założysz smtp6 i ktoś ci to zestroi a potem zorientujesz się że lepiej było kupić 3 litry i swap

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
wydech kompletny to koszt od 1500zł ale za ta cenę to nic specialnego ja mam od elteca za 2700zł plus airbox simoty za 550 zł do tego komputer smtp6 na jednej mapie mam 204 km na drugiej 236 silnik M50 b25 czyli fabryczne 192 km

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

200 kucy....tia i kup akcje\udziały w fabryce sprzęgieł bo przy 200 kucach idąc tym tropem to 400 Nm pęknie jak nic :D

 

na pewno 164.... a jak przepływka prawie dobra to 154 wyjdzie, plus turbo nie nowe i elektrozaworek juz z przebiegiem i 145 kucy na pewno nie będzie.

Nie chciałbym Cie kolego martwić ale 136 PS to mają po wyjściu z fabryki. I to nie jest kwestia zywotności silnika a ospprzętu. Na pewno to Kopernik nie żyje.

 

200 kucy to się wyciągnie ale My Little Pony... z bagażnika :-)

 

Nie wydaje mi się żeby bez radykalnych zmian silnika dało się 200 wydusić! Samo większe turbo i ciśnienie to nie wszystko przeciez....

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
da się i to spokojnie tylko niejest to opłacalne a fabryka tego nie robi bo wątpię że nawet profesjonalnie zrobiony od podstaw wytrzymałby 100 tys a bmw niemoże sobie pozwolić na silnik który tak szybko padnie

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Myślę, że z 20koni to można na spokojnie sobie wyciągnąć. Jeżeli masz silnik w dobrej kondycji to trochę tym polatasz.
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano

Ale glupoty piszecie ze az :shock: .

 

U mnie wyszlo 146KM po chipie - wiecej sie nie dalo, seria miala 140km. przy vp44 to ruletka.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Ale glupoty piszecie ze az :shock: .

 

U mnie wyszlo 146KM po chipie - wiecej sie nie dalo, seria miala 140km. przy vp44 to ruletka.

 

eeeee - byłem święcie przekonany iż osiągnięcie 300KM z tego diesla to pikuś :P. tylko fabryka sobie od tak ograniczyła. Oczywiście przy tej mocy zużycie paliwa powyżej 4,5L jest niedopuszczalne.

 

Nie ma to jak zamienić się w wierszopletę :-).

 

136KM - 100% mocy

200KM - 147% mocy - przyrost o prawię połowę.

 

Jestem ciekaw ile można na forum ociągnąć z 204KM - 300KM nie powinno być problemem ( aczoklwiek w porównaniu z 2,0d to wynik przeciętny. Optowałbym raczej za 500KM z 3,0d )przy spalaniu rzędu 5,5L/100km.

 

Zejdźcie panowie trochę na ziemie.

Opublikowano
Ale glupoty piszecie ze az :shock: .

 

U mnie wyszlo 146KM po chipie - wiecej sie nie dalo, seria miala 140km. przy vp44 to ruletka.

 

eeeee - byłem święcie przekonany iż osiągnięcie 300KM z tego diesla to pikuś :P. tylko fabryka sobie od tak ograniczyła. Oczywiście przy tej mocy zużycie paliwa powyżej 4,5L jest niedopuszczalne.

 

Nie ma to jak zamienić się w wierszopletę :-).

 

136KM - 100% mocy

200KM - 147% mocy - przyrost o prawię połowę.

 

Jestem ciekaw ile można na forum ociągnąć z 204KM - 300KM nie powinno być problemem ( aczoklwiek w porównaniu z 2,0d to wynik przeciętny. Optowałbym raczej za 500KM z 3,0d )przy spalaniu rzędu 5,5L/100km.

 

Zejdźcie panowie trochę na ziemie.

 

Ty kolego znowu tez troche przesadzasz, akurat 320d 136KM jest maxymalnie "nie tuningowym" dieslem, ale juz 320d 150KM da sie zrobic na 200KM zmiana turbiny i programem .

 

Smt6 do diesla takze mnie rozwalilo :lol: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
witam interesuje mnie zwiekszenie mocy 320 d napewno bedzie chip tunning.podkreci go z 136 do 164 koni.i co moge wiecej zrobic?czy jest szansa wyciagnac z z tej furki 200 kucy?i nie piszcie zebym kupil inny samochod:P :D

 

kolego ja widze, ze masz jakies sportowe zaciecie :D

najpierw pomiary od 0-100 , teraz krecenie do 200 koni... :nienie:

cos mi sie wydaje ze ten Twój dieselek długo nie polata :(

 

pozdrawiam !

Opublikowano

Ty kolego znowu tez troche przesadzasz, akurat 320d 136KM jest maxymalnie "nie tuningowym" dieslem, ale juz 320d 150KM da sie zrobic na 200KM zmiana turbiny i programem .

 

Smt6 do diesla takze mnie rozwalilo :lol: .

 

Nikt nie mówił iż się nie da - problem twki w tym ile takie auto wytrzyma bezproblemowej jazdy.

Wydaje mi się iż trochę zatracacie ideę diesla - to nie są pojazdy sportowe do wyczynowej jazdy tylko sprawnego poruszania się między punktami A i B.

 

Osobiście jakbym miał kręcić 2,0d do mocy 200KM - wolałbym kupić 3,0d i nic z nim nie robić.

 

Ale moje podejście do sprawy jest widocznie inne niż wasze. Tylko potem czytamy iż turbina odmówiła posłuszeństwa bo "klient" przepędził diesla przez 40km i pojawiła się plama oleju pod autem - pomóżcie....itd

 

Pzdr,

Opublikowano
hmm tak pisze wlasnie o podkrecaniu itp.bo troche mnie rozczarowal 320 d. i tak to zdecydowanie najlepszy samochod jakim kiedykolwiek jezdzilem.a osobiscie to moje 1 auto..na 3.0 nie mialem hajsu plus oplaty bo znizek nie mam nie dalbym rady.wiec wypadlo na 2.0. posmigam tym 3-4 lata i zmienie napewno na benzyne i napewno na duza moc.pozdrawiam.
Czuc respekt do Bmw nawet gdy je masz...
Opublikowano
Czy kolektor wydechowy od M3 e46 3.2 będzie pasować do 330i e46?

tutaj trwa dyskusja o wyciskaniu ostatnich soków z diesla a ty z jakimś kolektorem wyskakujesz. :mrgreen:

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
Czy kolektor wydechowy od M3 e46 3.2 będzie pasować do 330i e46?

 

z e46 m3 to nie wiem ale podobno z m3 e36 po "drobnych przerobkach" pasuje (tak twierdza sprzedawcy z allegro) .

 

a wracajac do tematu : cos mi sie zdaje chemik ze Ty masz cos zwalone z moca w tej swojej 320d (przeplywka, elektrozaworki, kat wtrysku ?) bo jak na pierwsze auto to te 136KM Cie powinno wyrywac z butow, no i te 21 sek do setki nawet jak zmieniales przy 3000 obr to za duzo.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
A potem kupicie diesla od takiego chemika2 i zdziwieni ze po 80 tkm cos padło. Dla rzeźników jest mocna benzyna anie klekot....
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

tutaj trwa dyskusja o wyciskaniu ostatnich soków z diesla a ty z jakimś kolektorem wyskakujesz. :mrgreen:

 

dobre :mrgreen: hehehe

 

A potem kupicie diesla od takiego chemika2 i zdziwieni ze po 80 tkm cos padło. Dla rzeźników jest mocna benzyna anie klekot....

 

dokładnie!

klekocik jest consensusem mocy i spalania. ale trzeba o niego dbac :!:

ja kupując 320d nie myślałem o wyścigach na 1/4 mili, o nocnych driftach po miescie czy paleniu gumy :norty:

 

chciałem miec BMW o w miare rozsądnej mocy i przyzwoitym spalaniu!

bo taka jest idea diesla tak jak wyzej juz to napisano.

 

cos mi sie zdaje chemik ze Ty masz cos zwalone z moca w tej swojej 320d (przeplywka, elektrozaworki, kat wtrysku ?) bo jak na pierwsze auto to te 136KM Cie powinno wyrywac z butow, no i te 21 sek do setki nawet jak zmieniales przy 3000 obr to za duzo.

z tym tez sie zgodze! ja byłem wniebowziety przez te 136 koni.

a i przyspieszenie nie trwalo 21s

 

pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.