Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie sądze żebys miał takie problemy z zwykła mazda mx6 nawet tą 170KM to musiało być zmodyfikowane autko, w koncu masz 280kucykow i to v8 więc bez przesady.

 

Owszem popieram ale tamto to V6 znacznie lzejsze V6 wcale zle nie gania.

 

Dodac moge ze moja "Mazdzina" przerabialem E46 320d chipowane 150PS, a miala tylko 4 cylindy i 115PS'ow. Kolega po "oberwaniu" chcial jeszcze jedna probe, a potem jeszcze jedna - po 3ciej uwierzyl - wiec nie sama moca czlowiek zyje. ;-)

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

  • Odpowiedzi 122
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ostatnio jechałem za takim srebrnym a8 3.0tdi - ruszalismy od 0 do ok 140...

 

od 0-50 bylo rowno , 50-100 powoli zaczal sie oddalac ( gdzies o dlugosc samochodu ) , jak zapiałem 3 bieg to juz nie miałem szans - 150nm róznicy zrobiło swoje ... potem odpusciłem bo nie jestem wariatem :wink:

 

generalnie cudów nie robił ...

 

potem go dopadłem i sprawdzałem przyspieszenie od 80 - i tu róznica była najwieksza - od 80 odchodził bardzo przyjemnie :mrgreen:

 

może mój opis sytuacji pozwoli ci ocenić czy faktycznie masz tyle mozy ile powinieneś miec - ja mam tyle ile powinno być :mrgreen:

Opublikowano
Nie sądze żebys miał takie problemy z zwykła mazda mx6 nawet tą 170KM to musiało być zmodyfikowane autko, w koncu masz 280kucykow i to v8 więc bez przesady.

 

Owszem popieram ale tamto to V6 znacznie lzejsze V6 wcale zle nie gania.

 

Dodac moge ze moja "Mazdzina" przerabialem E46 320d chipowane 150PS, a miala tylko 4 cylindy i 115PS'ow. Kolega po "oberwaniu" chcial jeszcze jedna probe, a potem jeszcze jedna - po 3ciej uwierzyl - wiec nie sama moca czlowiek zyje. ;-)

dziwna sprawa sprawdz czasy do setki tych aut i sam zobaczysz :) MAzda o któej mówisz w wersji 115km ma 9,9 do setki w manualu,pozatym 320d wersja po lifcie 150kucykow naprawde niexle lata a do tego chipsowana, więc cyba kolega miał mały problem ze swoim autkiem, które nie do konca było sprawne i do tego jeszcze masz turbo w E-46 Moze z innej beczki widziałem Wyscig E-46 330d z golfem 3 vr6 autko lzejsze i naped na przod co ze skrzyzowania jest plusem i golf został w tyle

Opublikowano

Nie wydaje mi sie zeby mial cos nie tak bo wtedy wrocil wlasnie z hamowni.

 

Generalnie to bylo tak, ze kolega kupil fure, chcial zawirusowac bo mial slabszy motor 2.0d (ten nie 150PS) - na dizlach sie nie znam.

 

Pojechal do Wawki na chipsowanie - wjechal na hamownie a panowie mowia - chlopaku ona juz zachipowana w niemczech musiala byc bo 150 koni ma.

 

Zapomnialem dodac ze to byl touring na laczkach 235 od "M" ;-) ale w tyle (3razy) zostal - dodam ze nie w ruchu ulicznym.

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano
Nie wierze Mazda ma 9.9 sekund do setki ta 115km wiec prawie 10 sekund, a zawirusowane E-46 nawet ta 136km bedzie napewno szybsze tam, masz turbine pozatym!! sam pomyśl nie znam dokładnie ile E-46 2,0d 136Ps ma w serii ale po wirusie napewno miało coś około 150km jak mówisz i moment lepszy wiec albo auto do dupy było albo kierowca, bo ten czynnik tez ma znaczenie. Napewno zawirusowane E-46 które w serii miało 136ps ma ponizej 9,9 sekund no i jeszcze efekt turbo wybacz ale cos nie tak z całym szacunkiem :)
Opublikowano
Nie wierze Mazda ma 9.9 sekund do setki ta 115km wiec prawie 10 sekund, a zawirusowane E-46 nawet ta 136km bedzie napewno szybsze tam, masz turbine pozatym!! sam pomyśl nie znam dokładnie ile E-46 2,0d 136Ps ma w serii ale po wirusie napewno miało coś około 150km jak mówisz i moment lepszy wiec albo auto do dupy było albo kierowca, bo ten czynnik tez ma znaczenie. Napewno zawirusowane E-46 które w serii miało 136ps ma ponizej 9,9 sekund no i jeszcze efekt turbo wybacz ale cos nie tak z całym szacunkiem :)

 

Nie mam zamiaru sie sprzeczac. Dywagujemy tu caly czas o teorii.

 

Ja podalem przyklad praktyczny - sprawdzony 3 razy.

 

Kolega tez raczej do nowicjuszy nie nalezy - to juz 4 auto w jego historii a byly mocne tylnonapedowki (Omega MV6 itp.)

 

Podam drugi przyklad.

Ja Mazda, kolega Astra F GSI - rowniez 115 koni ale o ile lzejsza.

Ja 3 osoby na pokladzie (2 pasazerow) - kolega sam.

Wynik - Astra zostaje - z tym ze tutaj byl maly wyscig 10km po kretej drozce.

 

Jak sie pozniej spotkalismy przy piwku - mowie stary cos nie tak - moc ta sama masy mam wiecej a i 2 osoby nadzwyzki i co?

 

A on mowi - widzisz, bo ja mam niemieckie konie, a Ty japonskie hehe

 

Powiadam Ci - Mx-6 to zaprawde zaskakujaca maszynka.

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano
Możliwe też nie bedę się spierał. Ja tam nie zamieniłbym na żadną Mazdzine nawet najsłabszej BMK-ki, plastiki mnie nie bawią, chociaż trzeba przyznać, że komfort w 6-tce Mazdzie jest niezły, ale to nie to, ja tam od żadnej Mazdy w moim przedziale, segmencie i podobnej mocy nigdy nie dostałem :) zreszta nie ściagam się. Apropos japońskich aut, tego u nas ostatnio mnóstwo Toyoty Mazdy itp, jakoś to nie to, nie ten segment i przedział, chociaż osbiście z Japońskich aut jakbym miał wybrać to własnie Mazdę, to dobre wozy i dobre silniki tylko wnętrze mi nie pasuje jednak do tej niemieckiej precyzji im daleko i chyba zawsze tak pozostanie.
Opublikowano

Nie no - Mazdzine lubilem, ale nie od parady powrocilem do BardzoMadregoWyboru ;-)

 

Swoja droga porownujac wnetrze Mx-6 z innymi japoncami z tego okresu - wcale nie jest az tak biednie, szaro i plastikowo. Co najlepsze ma kokpit skierowany na kierowce (jak w Bumach).

Zeby jeszcze tylko nie ten przedni naped...

 

Mazda 6 - ostatnio zwozilem taka dla siostry.

Co jak co, ale fotel przegina pale. Mam problemy z bolem kregoslupa w odcinku ledzwiowym czyli krzyza. Z 6tki wysiadlem po 16 godzinach - 1300km i "drzemka" za kolkiem na parkinu - zero bolu - przyznam ze obecny moj fotel w E34 nie jest az tak wygodny.

 

Sorry za OT

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano
Zalezy jakie masz fotele w swojej e-34 ale porównujesz dwie epoki aut skoro mowisz o nowej szostce to wez pod uwage nową piatke i tutaj juz nie ma co gadac :D zwlaszcza jesli chodzi o opcje z siedzeniami komfortowymi dodatkowo
Opublikowano

Sory że nie na temat,ale poprostu jestem czegoś ciekawy...

Wyscig E-46 330d z golfem 3 vr6 autko lzejsze i naped na przod co ze skrzyzowania jest plusem i golf został w tyle

Niby jaki plus ma auto FWD startując spod świateł?

Żadnego...

przecież RWD ma lepszy start,bo tylne (napędzane) koła są dociskane i mają lepszy kontakt z nawierzchnią-co jest zupełną przeciwnością FWD... :roll:

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

lukasz23 - fakt - rozne epoki, ale rowniez bardzo rozne polki cenowe/jakosciowe/klienteli

 

Basti735 - popieram

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano
Sory że nie na temat,ale poprostu jestem czegoś ciekawy...
Wyscig E-46 330d z golfem 3 vr6 autko lzejsze i naped na przod co ze skrzyzowania jest plusem i golf został w tyle

Niby jaki plus ma auto FWD startując spod świateł?

Żadnego...

przecież RWD ma lepszy start,bo tylne (napędzane) koła są dociskane i mają lepszy kontakt z nawierzchnią-co jest zupełną przeciwnością FWD... :roll:

Wydawało mi się, że auto z przednim napędem ma lepszyu start :shock:

Opublikowano
Sory że nie na temat,ale poprostu jestem czegoś ciekawy...
Wyscig E-46 330d z golfem 3 vr6 autko lzejsze i naped na przod co ze skrzyzowania jest plusem i golf został w tyle

Niby jaki plus ma auto FWD startując spod świateł?

Żadnego...

przecież RWD ma lepszy start,bo tylne (napędzane) koła są dociskane i mają lepszy kontakt z nawierzchnią-co jest zupełną przeciwnością FWD... :roll:

Wydawało mi się, że auto z przednim napędem ma lepszyu start :shock:

 

Podczas startu przod auta sie podnosi, przednie kola traca przyczepnosc, masa dociska tyle kola ktore trudniej zerwac. Odwrotnie przy hamowaniu, masa idzie na pzednie kola dlatego przednie tarcze sa wieksze i wazniejsze :)

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Nikt nie jeździ / jeździł na K&N w dieslu ?

Nikt nie napisze konkretnie czym grozi montaż powerboxa ? O asb to wiem, ale co grozi silnikowi - wysypie się na asfalt, wyjdą korbowody bokiem, obrazi się i nie będzie zapalał a może będzie chodził jak zegarek ?

Opublikowano
Nikt nie jeździ / jeździł na K&N w dieslu ?

Nikt nie napisze konkretnie czym grozi montaż powerboxa ? O asb to wiem, ale co grozi silnikowi - wysypie się na asfalt, wyjdą korbowody bokiem, obrazi się i nie będzie zapalał a może będzie chodził jak zegarek ?

 

moj kumpel ma w 320d 136KM, po co to nie wiem ale auto chodzi,

chipa wrzuć u kogoś kto ma pojecie, powerbox'a odpuść

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wczoraj na kulczykostradzie szedlem prawie leb-w-leb z jakas MAZDA... :cry2:

Pamietam, ze z tylu miala literke M oraz 6... (Mx6?) Jak to kur.... mozliwe, ze zaczelismy od 120 (blokujacy tir), przy 200 dopiero sie do niej zblizylem a dojechalem dopiero przy 250 (licznikowego, czyli pewnie z 230-235)???

 

Szla identycznie, wygladala na nowa, niestuningowana...

 

Jesli M miala na poczatku to pewnie wlasnie Mx-6.

 

Mam taka tylko ze 2.0 16V i do "lekkego odremontowania" - takie se - jak dla mnie to fajny kompromis pomiedzy osiagami a spalaniem, ktory to wozil mnie prawie 3 latka. No i ta nuda - nic sie nie chce psuc ;-)

 

Ale...

Wychodzi to tez w wersji 2.5 V6 ma 170 pare konikow, a wazy 1100kg i ma baaaardzo aerodynamiczny ksztalt. Mozliwe ze to bylo wlasnie to auto...

 

Malo tego - widzialem tez filmiki jak kolesie zakladaja do tego turbo - masakra totalna (300km/h)

Wygladala, jakby wlasnie z salonu wyjechala. Mowisz, ze ten 2.5 V6 tak dobrze by przyspieszal przy takich predkosciach? (Przy wiekszych predkosciach wydaje mi sie, ze masa auta sie liczy najmniej a zyskuje wage moc, gdyz opor powietrza bedzie ten sam dla kazdego auta.) Jeszcze... zapomnialem, ze eksperyment robilem na skrzyni emerytow (D bez S), ale gaz byl za zapadka. :duh:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W dieslu z chłodnicą powietrza-intercoolerem, dochodzi z czasem do jego zanieczyszczenia. Zmniejsza się ilość pobieranego powietrza.

Wymontować, przeczyścić najlepiej zalać benzyną i odłożyć na godzinkę. Otwory zatkać rękawiczkami jednorazowymi (lateksowymi-chirurgicznymi - do nabycia w aptece), po obu stronach wylotów, czynność powtórzyć, powinno pomóc. Benzyna powinna rozpuścić zanieczyszczenia, przynajmniej to pomaga w Mazdzie 626 Comprex (diesel). Bardziej zaawansowane jest czyszczenie kolektora wylotowego z ew. "polerką".

 

:)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wziąłem się w Krakowie za bary z Audi A8 3.0 TDI i zrobił mnie jak by miał z 500ps :( Czy ktoś montował powerboxa do swojej 530d? Opłaca się to wpinać czy dalej będę tylko stare VW zostawiał ?

 

ostatnio mialem przyjemnosc z audi a5 3.0tdi sie na trasie dla pojazdow samochodow(dwujezdniowej wersji)---poprobowac.--wiadomo stop and go --tiry ,wolniejsze auta ----no i nie odeszlo mi nawet na metr--choc trzeba przyznac ,ze jest szybkie.odcinek proby ok 10km----predkosci od 100---180--chwilami(bmw e60 --218km--manual--seria)

Opublikowano
218km--manual--seria

 

No tak, ja mam "tylko" 193 ps.

Ty masz więcej a mówisz że było ciężko..cóż więcej pisać, dobre te audice i tyle.

Opublikowano
Nikt nie jeździ / jeździł na K&N w dieslu ?

 

filtry sportowe, bez znaczenia czy stożki czy wkłady, do poprawnej filtracji wymagają nasączenia specjalnym olejkiem który "przyciąga" drobiny brudu, kurzu itp.

problem z nimi jest taki że ten sam olejek wędruje z filtra na gorący drut w przepływomierzu powodując jego uszkodzenie, a wydaje mi się że w 3.0 D jest właśnie taki typ przepływki

http://img23.imageshack.us/img23/2096/7copytif.jpg
Opublikowano
Nikt nie jeździ / jeździł na K&N w dieslu ?

 

filtry sportowe, bez znaczenia czy stożki czy wkłady, do poprawnej filtracji wymagają nasączenia specjalnym olejkiem który "przyciąga" drobiny brudu, kurzu itp.

problem z nimi jest taki że ten sam olejek wędruje z filtra na gorący drut w przepływomierzu powodując jego uszkodzenie, a wydaje mi się że w 3.0 D jest właśnie taki typ przepływki

 

O widzisz, wreszcie się doczekałem rzeczowej odpowiedzi. Choć trochę mnie to dziwi, K&N to górna pólka jeśli chodzi o sportowe filtry, miałem taki w VW i nie zauważyłem żeby olej z filtra przedostawał się gdzieś do dolotu. Znasz to z autopsji czy gdzieś trafiłeś taki opis ?

Opublikowano
Po pierwsze tutaj mowa u zupełnie innych silnikach nieco innej generacji. Trzebabby porównac autka z takiego samego przadziału mocowego mniej wiecej czyli powiedzmy 3.0d ale z tych samych roczników, tak zeby było mniej wiecej uczciwie
Opublikowano
Po pierwsze tutaj mowa u zupełnie innych silnikach nieco innej generacji. Trzebabby porównac autka z takiego samego przadziału mocowego mniej wiecej czyli powiedzmy 3.0d ale z tych samych roczników, tak zeby było mniej wiecej uczciwie

 

Audi jest też jednak sporo lżejsze, więc przy tej samej mocy lepiej odejdzie nie ma to tamto :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
218km--manual--seria

 

No tak, ja mam "tylko" 193 ps.

Ty masz więcej a mówisz że było ciężko..cóż więcej pisać, dobre te audice i tyle.

 

Ale A8 jest dużo cięższe niż E39 i E60 więc E60 zrobi A8 3.0TDI bez specjalnych problemów. Oczywiście różnice nie są wielkie i nie będzie to odjazd że zniknie w oczach ale lekka przewaga będzie. E39 powinno iść podobnie jak to A8 jeżeli oczywiście wszystko z autem jest ok. A5 jest dużo lżejsze więc z nim powinna się ściagać 330d Coupe.

 

Pisanie, że Audice są po prostu dobre w porównaniu z BMW nie jest wcale takie prawdziwe. Silniki BMW są najczęściej sprawniejsze niż konkurencji i w rzeczywistości lepsze niż to wygląda na papierze (wg podawanych danych w KM i sekundach do 100 km/h). Nawet jak takie Audi ma tyle samo mocy co BMW to często jednak przegrywa osiągami, chociaż tak naprawdę są to tak minimalne różnice że mało znaczące na codzień (Merc to już w ogóle dostaje po dupie).

 

Jak ktoś chce dieselem BMW objeżdżać prawie wsystko to musi sobie kupić 335d albo 535d i go porządnie podkręcić.

Opublikowano
Ostatnio próbowałem swoich sił z nowym A6 3.0Tdi i muszę przyznac że jest naprawdę szybkie ale na V8 to nie wystarczy.

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.