Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 122
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Limuzyna czy touring?

 

Sedan.

hmm troszke kiepsaky wynik jak na 530d niewiem co ci doradzic mozliwe przepływka turbo itd duzo by wymieniac :(

 

nie sądze że to taki słaby wynik jak na serię

dodaj jeszcze błąd pomiaru i ciekawe czy licznik pare procent nie kłamie,

prawde mówiąc proponuje zamiast sie produkowac co zepsute podjechac na jakąś porzadną hamownie a później zaczać wszelakie poszukiwania zaginonej mocy,

a jak masz zdrowizne to wlep mu chipa i wtedy będzie lepiej:)

Opublikowano
Testowałem ze stoperem, najlepszy czas z wyłączoną klimą i kontrolą trakcji to 8.4 sec, najgorszy 9sec. wygląda że jednak coś tam nie tyka.

 

U mnie też jest troche zamulona, ale głownie trace na dość sporym opoźnieniu doładowania. Nawet przy zmianie biegów...

Radzą przeczyścić uklad podcisnienia, EGR, kol. ssący, itp. Zobaczymy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jaka masz pewnosc ze to nie bylo S8 albo A8 4,2Q .jak juz ktos wspomnial???

 

ceny ich spadly i teraz w krakowie tego pelno jest.

 

Bo na tylnej klapie którą widziałem naprawdę z bardzo bliska (z abeesem) pisało po lewej stronie tablicy A8 a po prawej 3.0TDI.

Bez urazy ale Wy tam nienawidzicie śląskich rejestracji, czego już nie raz miałem okazję doświadczyć. Cóż dalej będę tam jeździł bo muszę. Na szczęście nie wszyscy tam są tłuczkami ziemniaczanymi.

 

Mów mi więcej... całe szczęscie, że mam 10km do granicy ze śląskim i Krakow ogladam tylko jak musze skoczyc na uczelnie. Wszystko da sie zniesc, ale nie (niektorych) krakusow chcacych wszystkim i kazdemu z osobna cos udowodnic.

Opublikowano
U mnie też jest troche zamulona, ale głownie trace na dość sporym opoźnieniu doładowania. Nawet przy zmianie biegów...

Radzą przeczyścić uklad podcisnienia, EGR, kol. ssący, itp. Zobaczymy.

 

Ja już to wszystko robiłem wcześniej. Nic nie dało bo i zasyfione bardzo nie było.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wczoraj na kulczykostradzie szedlem prawie leb-w-leb z jakas MAZDA... :cry2:

Pamietam, ze z tylu miala literke M oraz 6... (Mx6?) Jak to kur.... mozliwe, ze zaczelismy od 120 (blokujacy tir), przy 200 dopiero sie do niej zblizylem a dojechalem dopiero przy 250 (licznikowego, czyli pewnie z 230-235)???

 

Szla identycznie, wygladala na nowa, niestuningowana...

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Członkowie klubu
Opublikowano
sa tacy ze przyklejaja 540i a maja 520 :P

moja nie ma emblematu, ale jak kupię sobie 3.0 to napewno nakleję 2.0 :)

 

Kiedyś widziałem emblemat 3?? a Ty możesz sobie założyć 5?? niech ktoś się zastanawia.

003.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam .Mysle ,ze nadepneles na 6 w wersji MPS(260km_turbina) wiec Ci odeszla jak Kowalski w pewnym filmie ...

Gdyby mi odeszla to bym o tym napisal... I bylbym baaardzo zly :duh: ... Nie odeszla mi, ja do niej powoli dojechalem, takze tylko bylem zaniepokojony. :worried:

 

BTW, ci co maja 540 lubia odklejac emblemat :roll2:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Ma ktoś w swojej 530D filtr K&N ? Da to coś ? W benzyniaku kiedyś miałem i lepiej jeździł, nie wiem jak z dieslem to wygląda.
Opublikowano
Tak, kolega mial wklad K&N.

 

Hmmm.... napiszę do tego sprzedawcy i spróbuję go wypytać.

K&N chyba daje gwarancję że ich filtry nie wpływają negatywnie na trwałość silnika, muszę się do tego dokopać.

Opublikowano
Wracając do przyklejania innych oznaczeń, ja przez pewien czas miałem 525tds z poprzedniego modelu kupa zabawy :norty:. Niestety nie mam oznaczenia 540 bo bym przy nim pozostał.

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

Opublikowano
Limited wstyd to kraść i z baby spaść :lol: Po co chcesz poprawiać fabrykę, opanuj na razie problemy z ASB, chcesz dołożyć do nich problemy z silnikiem :norty: ?

 

No nie chcę mieć, dlatego pytam jak to jest z tymi filtrami w dieslu.

Opublikowano
Wracając do przyklejania innych oznaczeń, ja przez pewien czas miałem 525tds z poprzedniego modelu kupa zabawy :norty:. Niestety nie mam oznaczenia 540 bo bym przy nim pozostał.

 

Heheh - mam wlasnie zamiar kupic brakujacy emblemat.

Zastanawiam sie nad 518i - tez bedzie pewnie zabawa ;-)

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano
518i odradzam zabawy nie będzie, bo pożądne autko nie podjedzie bo będzie wiedziało, że i tak wygra, ale jak zamontujesz 525i albo 520i to sądze, że wielu będzie chciało startować, aby później opowiadać kolegom jak to zrobili na skrzyzowaniu 525i :D co prawda w praniu po paru metrach okaze się, że byli w błędzie :lol:
Opublikowano
Zastanawiam sie nad 518i - tez bedzie pewnie zabawa ;-)

 

A ja zastanawiam się PO CO

 

no właśnie po co? tym bardziej, ze zawsze znajdzie się ktoś kto ma szybszy samochód i lepiej jeździ, no chyba że ta "zabawa" jest obliczona na "godnych rywali" dla 518i czyli daewoo lanos itp. poza tym chyba większość kierowców potrafi po wydechu mniej więcej poznać z czym ma do czynienia

Opublikowano

PO CO?

 

Odpowiem - ZEBY MIEC ZABAWE z prostakow ktorzy scigaja sie od skrzyzowania do skrzyzowania w ruchu miejskim - jak dla mnie to strata wachy. Dostanie taki po gaciach od 518 to moze respektu nabierze.

 

Faktycznie po wydechu czesc sie pozna, ze to nie 518 ale jakbym dal (jak podpowiadaja przedmowcy) 520(m20)/525 to juz moze byc ciezej ;-)

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano
Wczoraj na kulczykostradzie szedlem prawie leb-w-leb z jakas MAZDA... :cry2:

Pamietam, ze z tylu miala literke M oraz 6... (Mx6?) Jak to kur.... mozliwe, ze zaczelismy od 120 (blokujacy tir), przy 200 dopiero sie do niej zblizylem a dojechalem dopiero przy 250 (licznikowego, czyli pewnie z 230-235)???

 

Szla identycznie, wygladala na nowa, niestuningowana...

 

Jesli M miala na poczatku to pewnie wlasnie Mx-6.

 

Mam taka tylko ze 2.0 16V i do "lekkego odremontowania" - takie se - jak dla mnie to fajny kompromis pomiedzy osiagami a spalaniem, ktory to wozil mnie prawie 3 latka. No i ta nuda - nic sie nie chce psuc ;-)

 

Ale...

Wychodzi to tez w wersji 2.5 V6 ma 170 pare konikow, a wazy 1100kg i ma baaaardzo aerodynamiczny ksztalt. Mozliwe ze to bylo wlasnie to auto...

 

Malo tego - widzialem tez filmiki jak kolesie zakladaja do tego turbo - masakra totalna (300km/h)

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.