Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wziąłem się w Krakowie za bary z Audi A8 3.0 TDI i zrobił mnie jak by miał z 500ps :( Czy ktoś montował powerboxa do swojej 530d? Opłaca się to wpinać czy dalej będę tylko stare VW zostawiał ?
  • Odpowiedzi 122
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
kup sobie M5 to może cię nie wyprzedzą ale niekoniecznie

 

 

kiedyś poprawiłem fabrykę i zapłaciłem za naprawę 10,000pln za powrót do normalności

Opublikowano
Wziąłem się w Krakowie za bary z Audi A8 3.0 TDI i zrobił mnie jak by miał z 500ps :( Czy ktoś montował powerboxa do swojej 530d? Opłaca się to wpinać czy dalej będę tylko stare VW zostawiał ?

 

jak masz automat to nie radzę

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Wziąłem się w Krakowie za bary z Audi A8 3.0 TDI i zrobił mnie jak by miał z 500ps :( Czy ktoś montował powerboxa do swojej 530d? Opłaca się to wpinać czy dalej będę tylko stare VW zostawiał ?

 

Limited, ty nie masz problemu z automatem przypadkiem ?? czy tylko zle kojarze ?

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Limited, ty nie masz problemu z automatem przypadkiem ?? czy tylko zle kojarze ?

 

A co to ma do rzeczy?

Automat przy wciśniętym pedale do podłogi zapina biegi jak trza, za to wolno jeździć się odechciewa, niestety czasem trzeba się po miastach kręcić w tempie 40-:-60km/h.

 

Jak byłem na wiosnę na kupnie auta to oglądałem 750il, żałuję że jej nie wziąłem - raz że benzyna , dwa kopa miała nieziemskiego.

Pewnie na wiosnę zmienię tego kopciucha na porządne auto z manualem.

Opublikowano
Limited, ty nie masz problemu z automatem przypadkiem ?? czy tylko zle kojarze ?

 

A co to ma do rzeczy?

Automat przy wciśniętym pedale do podłogi zapina biegi jak trza, za to wolno jeździć się odechciewa, niestety czasem trzeba się po miastach kręcić w tempie 40-:-60km/h.

 

Jak byłem na wiosnę na kupnie auta to oglądałem 750il, żałuję że jej nie wziąłem - raz że benzyna , dwa kopa miała nieziemskiego.

Pewnie na wiosnę zmienię tego kopciucha na porządne auto z manualem.

 

W zasadzie nic, tylko ze jak skrzynka nie chodzi idealnie to zawsze jest mozliwosc ze ja wlasnie dobijasz.

 

Pozatym jesli to nowe A8 to ma z tego co widze 233 KM ale jest ciezsze, ale nawet pomimo tego raczej cie wezmie, ale nie jak by mialo 500 KM, sprawdz czy twoje auto rozpedza sie do 100 w czasie podanym przez producenta, ktos kiedys pisal na forum ze polowa 3.0d w polsce nie ma mocy....chyba ze juz to sprawdzales.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
kiedyś poprawiłem fabrykę i zapłaciłem za naprawę 10,000pln za powrót do normalności

 

A co się porobiło ? Podobno jest spora rezerwa - czytałem na stronie jakiegoś polskiego tunera..vtech czy może gdzieś indziej..nie pamiętam.

Opublikowano

Ok znalazlem dane

 

najnowsze A8 ma do 100 - 7,8 sek

E39 3.0d w automacie - 8.0 sek

 

wiec albo koles ma chipa albo twoje auto nie ma mocy. innych opcji nie ma. Tylko ze na forum nikt ci nie odpowie ktora opcja jest poprawna.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
W zasadzie nic, tylko ze jak skrzynka nie chodzi idealnie to zawsze jest mozliwosc ze ja wlasnie dobijasz.

 

No tak, tylko że je jestem już pogodzony z tym że skrzynka niedługo zdechnie i trzeba będzie ją naprawiać.

 

Pozatym jesli to nowe A8 to ma z tego co widze 233 KM ale jest ciezsze, ale nawet pomimo tego raczej cie wezmie, ale nie jak by mialo 500 KM, sprawdz czy twoje auto rozpedza sie do 100 w czasie podanym przez producenta, ktos kiedys pisal na forum ze polowa 3.0d w polsce nie ma mocy....chyba ze juz to sprawdzales.

 

Może przesadziłem z tym 500ps ale odszedł mi niesamowicie..wnerwiło mnie to trochę :oops: Z tą mocą to nie wiem...max prędkość jaką osiąga moja to 228 km/h. Czasem mam wrażenie że jadę na ręcznym, zauważyłem też że ekonomizer się dziwnie zachowuje od czasu do czasu - deptam do podłogi on idzie na zero, auto się nie zbiera przez chwilę a potem już rwie do przodu. Ogólnie chyba silniczek woli jak nie deptam do dechy. Czytałem tu na forum o braku mocy, czyściłem te nieszczęsne filterki, zawór EGR, zmieniałem filtry ale to tylko tak profilaktycznie. Źle nie chodzi.

Opublikowano
Ok znalazlem dane

 

najnowsze A8 ma do 100 - 7,8 sek

E39 3.0d w automacie - 8.0 sek

 

wiec albo koles ma chipa albo twoje auto nie ma mocy. innych opcji nie ma. Tylko ze na forum nikt ci nie odpowie ktora opcja jest poprawna.

 

Twoja wyrabia się w 8 sec?

Nie mierzyłem swojej jeszcze. W ogóle mi to nie przyszło do łba :duh:

Opublikowano
Ok znalazlem dane

 

najnowsze A8 ma do 100 - 7,8 sek

E39 3.0d w automacie - 8.0 sek

 

wiec albo koles ma chipa albo twoje auto nie ma mocy. innych opcji nie ma. Tylko ze na forum nikt ci nie odpowie ktora opcja jest poprawna.

 

Twoja wyrabia się w 8 sec?

Nie mierzyłem swojej jeszcze. W ogóle mi to nie przyszło do łba :duh:

 

Nie mierzylem, ale to jest cyfra z instrukcji obslugi BMW wiec pewnie jest mniej wiecej prawdziwa. Ale jakos nie odczuwam braku mocy, i nie spotkalem sie z tym o czym piszesz, ze auto sie zastanawia itd.. u mnie bardzo zwawo reaguje na gaz i wrecz wyrywa sie do jazdy. Poprostu czuje ze raczej ma cos kolo tych 200 KM, wczesniej jezdzielm 525i 192km i ten diesel nawet abrdziej sie wyrywa do przodu.

Zacznik od przestestowania przyspiszenia moze, albo od hamowni, sa urzadzonka co mierza przyspieszenie, zapomnialem jak sie zwa ale napewno ktos z forum ci powie.

 

 

A co do skrzyni, im wczesniej bedziesz to robil tym moze byc taniej...

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
A co do skrzyni, im wczesniej bedziesz to robil tym moze byc taniej...

 

Jak padnie to nie będę swojej naprawiał, tylko biorę regenerowaną od Palki.

Co do mocy to chyba nie jest źle, komp nie wykazywał żadnych kłopotów jak sprawdzałem niedługo po kupnie, a zmian od tego czasu nie zauważyłem.

Z hamownią to jest podobno kłopot jak jest asb.

Poczekam co napiszą inni o powerboxie, bo mnie to kusi.

Opublikowano

Mozliwe ze koles w Audi mial chipa, z 230 zrobil 270 i targa dobrze.

 

Jednak nie wiem, balbym sie do tych skrzynek GM... :) zreszta twoja decyzja.

 

Znajdz kogos z twojej okolicy kto ma te urzadzonko co mierzy przyspieszenie i zobaczysz czy napewno jest ok

 

Aha mozesz mi z ciekawosci powiedziec ile sie ceni taka regenerowana skrzynia ? oczywiscie rozumie ze oddajesz im ta co masz?

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Tak się wtrące-urządzonko o którym pisze Osd to GTech ;) .

 

A co do mocy-faktycznie może skrzynka ma jakiś nie wielki wpływ,albo Audik miał chipa-TDi podatne są na takie zmiany.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Aha mozesz mi z ciekawosci powiedziec ile sie ceni taka regenerowana skrzynia ? oczywiscie rozumie ze oddajesz im ta co masz?

 

Na allegro widziałem ich ofertę - 3.5k (teraz szukałem i nie ma ale pewnie się pojawi). Swoją oddajesz, regenerowaną zabierasz. Ile montaż u nich nie wiem. Puki moja się kręci to nie drążę tematu za bardzo.

Facet z serwisu asb z Krakowa powiedział mi że na tej skrzyni prawie zawsze da się dojechać do domu chyba że coś się ukręci, a to się podobno nie zdarza:]

Opublikowano
Tak się wtrące-urządzonko o którym pisze Osd to GTech ;) .

 

A co do mocy-faktycznie może skrzynka ma jakiś nie wielki wpływ,albo Audik miał chipa-TDi podatne są na takie zmiany.

 

Heh..a stoperem nie da rady ?

Może i ta audica miała chipa....ja chyba też chcę mieć.

Czekam na odpowiedź kolegi który pisał o sporych wydatkach po zastosowaniu - ryzyko tak, ale w pewnych granicach.

Opublikowano
Heh..a stoperem nie da rady ?

Da radę.Ale coś mi mówi że koledze chodziło o owego Gtecha.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

Basti735 - wlasnie o to mi chodzilo

 

stoperem niby mozna ale hmm, tym urzadzeniem chyba pewniej.

 

 

 

3.5 tys to nawet nie taka tragedia, tylko ciekawe ile te ich regeneracja wytrzymuje.

 

 

A jak nikt z twojej okolicy nie ma tego gtecha to zmierz stoperem, i sam sie dowiesz czy to wina twojego auta czy audi bylo z wirusem.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

... a może na początku poprostu zbadaj swoje auto na hamowni??? Wtedy jak wynik będzie mizerny to zacznij szukać problemu, bo tak to tylko gdybanie....

Bo powiem szczerze że jak E39 530d wogóle nie daje rady A8 3,0TDI to szok, a może to TDI było z chipem a może to tylko emblemat taki był a pod maską 4,2??? Nie wiadomo.

W każdym razie to nie wstyd zostać objechanym, ja przynajmniej kilka razy dziennie zostaję objechany przez innych, bo poprostu się raczej nie ścigam, no chyba że ktoś mi mocno zagra na nerwach...

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Opublikowano

Macie problemy. Ja ostatnio wolno jezdze po miescie i smieszy mnie jak jakies seicento mnie wyprzedza :lol:

Natomiast nic bym nie chipowal w 3.0d i innych tylko zmienil - np na 5.0 i po problemie.

Wystarczy chociazby e32 z 5.0 (300KM / 450Nm) - 7,4 do 100 i tylko nie liczni je wyprzedza...

Pozdrawiam
Opublikowano
.... bo poprostu się raczej nie ścigam, no chyba że ktoś mi mocno zagra na nerwach...

 

Ja zazwyczaj jeżdżę prawym pasem lub lewym jeśli nikomu nie przeszkadzam w szybszej jeździe. Ten gostek z audicy mnie prowokował a ja głupi się dałem :oops: W pewnym momencie ufny w te 194ps postanowiłem go odjechać i się pozbyć..no ale wyszło jak wyszło, pokazał mi szeroki uśmiech, wjechał przed reflektory i po hamulcach. Z drugiej strony za odstrzelenie takiego ćwoka powinni karać jak za kłusownictwo.

Opublikowano
jak nikt z twojej okolicy nie ma tego gtecha to zmierz stoperem, i sam sie dowiesz czy to wina twojego auta czy audi bylo z wirusem.

 

No chyba nikt nie ma, nie słyszałem o czymś takim wcześniej.

Zmierzę stoperem.

Opublikowano

Przy okazji.

Pokażę Wam dwie fotki z zawartością pudła w którym znajduje się ECU. Wątpię aby ta sieczka była robotą fabryczną i chciałbym aby koledzy powiedzieli czy mają u siebie takie "pudełko" które widać na drugim zdjęciu, lub spróbowali powiedzieć co to jest.

 

http://img242.imageshack.us/my.php?image=64765137mk7.jpg

 

http://img81.imageshack.us/my.php?image=52306474mv2.jpg

 

Nie jest to w żaden sposób opisane, żadnej naklejki, żadnych wytłoczonych cyferek, nic. Tylko czarne gluty które mają chyba zapobiegać aby toto nie latało luzem.

 

Czy ktoś mógł by nagrać odgłos swojej 530d na wolnych obrotach i mi przesłać na maila? Mechanik stwierdził że "ma jakiś dziwny klang".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.