Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kolego matt spójrz ile manualnych skrzyni się sypie w tych modelach mam na myśli koło dwumasowe i sprzęgło,Robota tego to wydatek ok.3 000 zł

Jeśli automat się dobrze użytkuje i wymienia w niej olej to ona jest bezobsługowa.

Poza tym większość awarii automatów polega na uszkodzeniach konwerterów,których regeneracja kosztuje ok 1000-1500zł,dużo mniej niż koło dwumasowe.

 

spox skoro twierdzisz że naprawa automata to mniej niż manuala :) tylko moim zdaniem nasi magicy słabo robią te regeneracje i generalnie partaczą naprawy automatycznych skrzyń - mi odradzono automata zwłaszcza w samochodzie który ma przebieg 150-200 tys.

po za tym już takiego auta nie z chipujesz - a to jest dla mnie już spora wada

 

co do manuala to padają ale przez to że są po chipie i jak ktoś nieumiejętnie jeździ to nowe sprzęgło upali o 1 raz , koło dwumasowe - u mnie jest ori i nic mu nie jest

chip na 240 KM mam i zarówno dwumas jak i sprzęgło się dobrze ma ale generalnie nie staram się pałować na 1 , dopiero gaz w podłogę daje na 2 biegu :))

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
kolego matt spójrz ile manualnych skrzyni się sypie w tych modelach mam na myśli koło dwumasowe i sprzęgło,Robota tego to wydatek ok.3 000 zł

Jeśli automat się dobrze użytkuje i wymienia w niej olej to ona jest bezobsługowa.

Poza tym większość awarii automatów polega na uszkodzeniach konwerterów,których regeneracja kosztuje ok 1000-1500zł,dużo mniej niż koło dwumasowe.

 

spox skoro twierdzisz że naprawa automata to mniej niż manuala :) tylko moim zdaniem nasi magicy słabo robią te regeneracje i generalnie partaczą naprawy automatycznych skrzyń - mi odradzono automata zwłaszcza w samochodzie który ma przebieg 150-200 tys.

po za tym już takiego auta nie z chipujesz - a to jest dla mnie już spora wada

 

co do manuala to padają ale przez to że są po chipie i jak ktoś nieumiejętnie jeździ to nowe sprzęgło upali o 1 raz , koło dwumasowe - u mnie jest ori i nic mu nie jest

chip na 240 KM mam i zarówno dwumas jak i sprzęgło się dobrze ma ale generalnie nie staram się pałować na 1 , dopiero gaz w podłogę daje na 2 biegu :))

Zgadzam się z wami w zupełności i kolega JaroJaro ma rację i kolega matt662 jeżeli chodzi o skrzynię biegów to i skrzynia automatyczna i skrzynia manualna nie wytrzymuje tych momentów obrotowych ja akurat wymieniałem skrzynię biegów bo właściciel przede mną ją traktował bardzo ostro i nie wytrzymała, niestety na moje nieszczęście najpierw wymieniałem koło dwumasowe i inne rzeczy a w sumie wszystkiemu była winna skrzynia biegów po wymianie autko pracuje tak jak należy i wreszcie mogę czerpac przyjemność z jazdy, więc nie ma reguły jesli ktoś dba należycie o skrzynię zarówno automat jak i manual to nic nie powinno się wydarzyć, tylko że autko ze skrzynią automatyczną nie z chipujesz ale nawet jak zchipujesz auto ze skrzynią manualną to też należy nie przeginać bo można szybko taką skrzynię dojechać. Pozdro Mario.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Dziękuje za uwagi, hmm no jak tak przeglądam allegro, to niby już taką 330d po lifcie, już za ok 25 tyś. można kupić (plus rejestracja, nie wiem w 5 tyś. się zmieszczę w rejestracji takiego auta?? może ktoś rejestrował?? ) a taką zarejestrowaną za ok. 30-35 można wychaczyć, tylko nie wiem jak stan techniczny, na razie się rozglądam, bo najpierw muszę FORDA sprzedać, wydatek rzędu nawet 2tyś. za naprawę automatu nie jest tak odstraszający, wziąwszy pod uwagę na bombe zegarową jaką teraz jeżdzę, to te 2 tyś, to jest pikuś :cool2: , bo jeżdząc mondeo mogę się spodziewać, że może się schrzanić: dwumasa (standard w nowych dieslach ok 2tyś), zawór EGR ok 1,5 tyś, DPF ok 2-3 tyś., więc w sumie ok 6 tys :duh: , na szczęście na razie wszystko śmiga, aaaaale to jest FORD dlatego chce go sprzedać i kupić BMW. Więc nawet jak by mi się sypnął automat i miałbym te 2tyś. włożyć to bym to przebolał, a jednak mocne 3 litry w automacie to jest to i ten tylny napęd :twisted: , no nic na razie czytam o przeglądam, mam nadzieje że niedługo się stanę szczęśliwym posiadaczem 330d. Nie wiem może ktoś niedawno kupił taką 330d to mógłby się wypowiedzieć czy za ok 32tyś (plus minus) coś sensownego można kupić???? niby według cen allegro to pewnie, ale jak jest w rzeczywistości?? Wiem że kumpel jak szukał E46 w coupe to miał problem coś znaleźć. Proszę o wszelkie opinie i porady, szczególnie na co zwrócić uwagę przy kupnie. Nie wiem może jest jakiś dział jak kupić na co uwage przy kupnie zwrócić, to bym prosił o linka.

Pozdrawiam

Opublikowano
za 32 tyś. powinno ci się udać kupić 330d 2001 po lifcie. oczywiście do tego dodatkowo pakiet startowy czyli olej, filtry, być może opony, być może hamulce.
Opublikowano
Wiem olej nawet i byłbym skłonny odrazu i w skrzyni wymienić by mieć spokój, no nic trzeba będzie szukać kupić cośzadbanego a potem się cieszyć z jazdy
Opublikowano

http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/2531

 

A ja może trochę praktycznie. Tak wygląda eksploatacja mojej 330d. I niech nikt się nie śmieje z Rado! Taka jest rzeczywistość. Samochód jest fajny, dobrze wyposażony, na trasie wszelkie D-4D, TDI, CDI zostają w tyle...Nie licząc zawieszenia i klimy ( partactwo warsztatu ) bezawaryjnie. Po prostu nic się nie zepsuło, żadna trubina, dwumasa, sprzęgło, wtryski, czy czym tam jeszcze straszycie... :mrgreen: Jedyny problem to kupno pewnego auta z tym motorem.

Opublikowano
To widze według danych na tej stronce że 330d w manualu pali tak ok 7-9l a automat tak 9-11l :shock: to jest ok 2 litrów różnicy, a wydawało mi się że przy dużym silniku to praktycznie nie ma różnicy w spalaniu a tu jednak i to 2l, to sporawo. Tak kupić pewne auto to ciężka sprawa, jeżdziłem Peugeotem 406 jak sprzedawałem miał blisko 300tyś i naprawde nigdy mi nie sprawił problemu, póżniej passata miałem TDI 110KM (na zwykłej pompie wtryskowej nie PD) rewelwcja prawie że wogóle nie palił w trasie 4,5 przy emeryckiej jeżdzie do 6 przy ostrej też mi nigdy niesprawił przoblemu, a teraz mam mondeo w trasie przy spokojnej jeżdzie 6 przy ostrej 7l, to sporo mi się wydaje ale to nic, strasznie mnie mondeo irytuje bo auto z 2006r z przebiegiem 110 tyś km a potrafi wejść w tryb awaryjny a to EGR trzeba przeczyścić jednym słowem spodziewałem się po fordzie więcej no ale takie życie, teraz chce niemiecki zadbane BMW w automacie. Jak widze to mi spali może z 2l więcej no ale to jest 3 litry 6 garów a nie 2litry 4 gary. Domyślam się że igiełke to ciężko będzie kupić, no ale będe szukał. To jest takie nawet ciekawe http://otomoto.pl/bmw-330-330-d-184-km-klima-alu-C19507995.html a to to się wydaje rewelacja napewno za 1.5 tyś nie naprawie ale myśłe że w 3 tyś. powinnem się spokojnie zmieścić http://otomoto.pl/bmw-330-bmw-330d-sprzedam-lub-zamiana-C19477365.html czy takie http://otomoto.pl/bmw-330-skora-ksenon-navi-tv-C17636474.html To w tym moim zakładanym funduszu 32 tyś. spokojnie powinnem kupić.
Opublikowano
Kombinowane kierunki ?? Czemu?? Tak zgadza się z zawiechą bo krzywo koło stoi i jest inna felga, Więc napewno zawieszenie z prawej strony+ oba błotniki+ nerka+ może zderzak choć ładnie wygląda+malowanie 3 elementów+oba kierunki+ciekawe jak lampy, dlatego wydaje mi się że w 3 tyś. może bym się wyrobił.
Opublikowano
Kombinowane kierunki ?? Czemu??

 

z tyłu pomarańczowe, z przodu białe. albo ktoś wymienił bo miał taki kaprys, albo już była jakaś przygoda wcześniej.

Opublikowano

Tutaj znajdziesz kilka opinii na temat:

 

viewtopic.php?f=69&t=144741

 

viewtopic.php?f=69&t=143736

 

Ja bym sobie odpuścił automat, dlatego ,że w przypadku awarii trzeba wysupłać nawet 4000.

Sprawnie działający automat w bmw to poezja. Miałem okazję polatać i naprawdę byłem mile zaskoczony jak sprawnie sobie radzi, ale znam przypadki, że skrzynia pada ni z gruchy ni z pietruchy i wcześniej nie dawała oznak zużycia.

 

Gdybym natomiast jakimś cudem miał kupić nowe 330d to tylko z automatem :-)

Opublikowano
Ja bym sobie odpuścił automat, dlatego ,że w przypadku awarii trzeba wysupłać nawet 4000.

A wymiana dwumasy i sprzęgła 3 000,też mi wielka różnica.

A te 4 000 to już naprawdę w ciężkich przypadkach,jak cała skrzynia do remontu.

Jak ktoś chce się tego ustrzec to niech przed kupnem sobie sprawdzi stan oleju - zużycie i czy nie wycieka.

Po oleju można dużo stwierdzić.

Opublikowano

A że tak głupio spytam, jest jakaś miarka w automacie aby sprawdzić poziom oleju?? Po oleju raczej chyba ciężko stwierdzić, pewnie będzie czarny, chociaż to nie silnik gdzie po wlaniu i odpaleniu olej od razu czarny i tam jest olej hydrauliczny pewnie, wiec powinien mieć barwę albo czerwoną albo żółtą, bo to jest taki sam olej jak przy wspomaganiu?? Czy pisze totalne bzdury??

Ech sorrki wystarczyło poszukać :mad2:

viewtopic.php?f=69&t=116415

Opublikowano
A że tak głupio spytam, jest jakaś miarka w automacie aby sprawdzić poziom oleju?? Po oleju raczej chyba ciężko stwierdzić, pewnie będzie czarny, chociaż to nie silnik gdzie po wlaniu i odpaleniu olej od razu czarny i tam jest olej hydrauliczny pewnie, wiec powinien mieć barwę albo czerwoną albo żółtą, bo to jest taki sam olej jak przy wspomaganiu?? Czy pisze totalne bzdury??

Ech sorrki wystarczyło poszukać :mad2:

viewtopic.php?f=69&t=116415

Napewno musi być miarka coć automata nie mam ale poziom napewno można sprawdzić a olej napewno w skrzyni nie będzie czarny tylko jak pisałeś powinien mieć barwę czerwoną bo to taki sam olej jak do wspomagania.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Jak myślicie dysponując kwotą ok. 32-35 tyś. można kupić coś rozsądnego?? Niby na allegro tak, ale raczej myślę kupić coś w miarę zadbanego z przebiegiem ok. 200 tyś., czy się rozczaruje?? Oczywiście celuje w model poliftowy więc rok 2002-2004, co o tym myślicie??

 

Można kupić, ale będzie ciężko. Nastaw się na długie i kosztowne poszukiwania. 330d po lifcie to jeden z najbardziej poszukiwanych modeli. Kupić z prawdziwym przebiegiem do 200 tys km nie będzie łatwo.

 

za te 32 tys zł masz za to pełny wybór w bardzo dobrych 320d.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

A wymiana dwumasy i sprzęgła 3 000,też mi wielka różnica.

 

Tylko, że dwumasę i sprzęgło wymieniasz na nowe , a automat jest po regeneracji, a firm które potrafią to dobrze zrobić i dać gwarancję jest jak na lekarstwo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.