Skocz do zawartości

6 ltr w trasie i 17 w miescie - czy to NORMALNE ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
panowie, ksiazkowe spalanie 3.0D w automacie: 6,3/11,7/8,3 (trasa/miasto/srednie)

wiec czemu tu sie dziwic ? 17 litrow muskajac pedal gazu to rozumiem, ze jest problem, ale 13 litrow (aut, webasto, chip) i to jak kolega ujal "nie jezdzac jak emeryt" ?

 

moja niby ksiazkowo spalala 7,5 srednio. w rzeczywistosci wychodzilo 11-15, nie dziwilo mnie to, bo nie jezdzilem jak emeryt ; D i w porzadku.

 

 

Co do danych producenta o spalaniu to nie zapomnijcie,że to sa dane

wychodzące na testach nowych aut,a nie używanych gdzie podzespoły

aut są już znacząco zużyte :8)

Moje auto ma już nalatane np 220tys więc nie sądze aby dane producenta były dalej takie same :wink:

Edytowane przez janis
KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
  • Odpowiedzi 149
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niby tak, ale testy aut np po przebiegu 100 tys km (robi je niemiecki Auto Bild np.) wskazują bardzo często, że samochód używany ma lepsze osiągi i pali mniej niż auto nowe lub prawie nowe.
Opublikowano

janis: martwi mnie to, że się już poddałeś i próbujesz wysokie spalanie czymś usprawiedliwić :mad2:

 

Ja mam jeszcze cięższe koła 17" 235/45, jazda tez po krotkich odcinkach i jak sie zagrzeje tylko auto, to naprawdę nie oszczedzam paliwa.

Spalanie (kasowane w miescie) nie przekraczalo nigdy 11...11.5 przy tej dynamice. A warunki mamy te same - zima, itp.

 

Jedyna roznica to manual, ale mimo wszystko...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie. Mam automata i nastarszy typ silnika a średnie spalanie z jazdy tylko i wyłącznie po mieście teraz zimą nie przekracza 12,5 litra na 100 km. Oczywiście są momenty, że auto spali i 15cie ale to wlecząc się 15 minut w korku, ale są też okresy jazdy w weekend albo wieczorem gdzie ruch jest mały i wtedy 530dA spala poniżej 10 bez problemu, co średnio na przestrzeni np miesiąca daje 12-12,5 litra maks.
Opublikowano
janis: martwi mnie to, że się już poddałeś i próbujesz wysokie spalanie czymś usprawiedliwić :mad2:

 

Ja mam jeszcze cięższe koła 17" 235/45, jazda tez po krotkich odcinkach i jak sie zagrzeje tylko auto, to naprawdę nie oszczedzam paliwa.

Spalanie (kasowane w miescie) nie przekraczalo nigdy 11...11.5 przy tej dynamice. A warunki mamy te same - zima, itp.

 

Jedyna roznica to manual, ale mimo wszystko...

 

hee... :mrgreen:

 

Nie poddałem się do końca :8)

 

Na dzień dzisiejszy najbardzej czepiam się wtrysków bo

jedynie to u mnie po moich testach wyszło nie najlepiej...

Jak tylko uzbieram kase na nowe wtryski bo zdecydowałem

że nie ma co regenerować przynajmniej w PL bo na dzień

dzisiejszy w DE wychodzi to niekorzystnie z racji euro :| to wtedy

się okaże czy to coś pomoże :8)

 

PS

 

Teraz są cieplejsze dni sprawdzałeś czy coś się niepolepszyło u Ciebie?

Bo u mnie spadło mi co nie co... :)

 

 

 

Dokładnie. Mam automata i nastarszy typ silnika a średnie spalanie z jazdy tylko i wyłącznie po mieście teraz zimą nie przekracza 12,5 litra na 100 km. Oczywiście są momenty, że auto spali i 15cie ale to wlecząc się 15 minut w korku, ale są też okresy jazdy w weekend albo wieczorem gdzie ruch jest mały i wtedy 530dA spala poniżej 10 bez problemu, co średnio na przestrzeni np miesiąca daje 12-12,5 litra maks.

 

 

Widzisz w korkach,a jazda po moim mieście w godzinach od 10-18

to istny jeden wielki korek,a ja w takich godzinach się najczęsciej poruszam.

Dlatego ten czynnik wg moich badań jest u mnie najważniejszy :wink:

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Opublikowano
Witam, temat ciekawy podpinam się, mam e39 530d, z 1999roku, zrobilem jak dotąd 15kkm, wnioski, spalanie 8,8-trasa do 9,8-miasto, styl jazdy dosyć dynamiczny - aglomeracja śląska. Przyznam się, że jak mam intensywny tydzien w pracy to potem za keirownica zachowuje sie jak baranek i po mieście potrafi mi zejsc do 9l/100km, ale to żadko. Mimo wszystko jest u mnei coś nie tak, bo auto powinno latac wg danych max 230km/h, a tu ledwo 210km/h na autostradzie osiagam. EGR wyczyszczony, zaworki tez, stawiam na nieprawidłową pracę przepływomierza. Zwłaszcza, że na 3`ce sa momenty"zadyszki" co czuć przy przyspieszaniu. Przy 3tyś obrtow nagle auto zwalnia by znowu zaczac przyspieszac, dzięki tej przypadłości auto idzie jak A6 mojego szwagra w 1.9tdi 130PS;/ Z innej beczki co do spalania, to drugi szwagier ma E60 530d z chipsem (Godula Kraków) i pali mu...... 8l/100km :shock: gość jexdzi na 18kach i gnębi samochód niemiłosiernie. Tak więc moje zdanie jest takie.... BMW jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz co jest w środku:)
Ból przemija, chwała pozostaje kobiety lubią blizny
Opublikowano

Przez te spalanie wpadłem w paroanoję :mrgreen:

 

Chodzę i pytam się ludzi ile pali ich bmw :8) (zaczepiam tylko właścicieli 530d)

 

Bylem dziś w servisie bmw w Gorlitz odebrac częsci.Stojąc z boku

usłyszałem rozmowę klienta jak narzekał,że auto mu dużo pali :roll:

 

W pierwszej chwili mówie do siebie co to za jakaś paranoja :8)

ale mówię do siebie nie wtącam się bo nie będę wałkował w koło tego tematu :mrgreen:

Ale jak usłyszałem,że koleś ma problemy z e60 530d i że mu auto

pali 15L to już musiałem się wtrącic :8) że ja mam podobnie ale mam e39 530d

 

Pogadałem chwile wymieniłem sie z kolesiem wiedzą...co,jak i dlaczego?

Dowiedziałem sie,że facet lata tylko po mieście kródkie odcinki i ma

automata,ale przebieg w porównaniu do mojego dużo niższy

bo zaledwie 88tys był już w kilku servisach i jedynie co usłyszał to

że powinnien zmienic styl jazdy bo silnik nie wykazuje żadnych

uwag,a zużycie elemętów jest bardzo małe aby można bylo czegoś sie czepic...

 

Powiem tylko,że coraz bardziej dochodzę do wniosku że jednak mój

styl jazdy i kilka innych czynników powoduje u mnie takie spalanie,a do

tego ta zima...a nie jak dotąd szukałem tylko jednej przyczyny

 

Wniosek

:arrow: Obecnie przyszły cieplejsze dni i spalanie spadło mi na ok 15l...mimo,że styl

jazdy się nie zmienił...webasto przestało sie załączać czyli nie pobiera paliwa

:arrow: Wtryski mam sprawdzone 1sztprzelewa 2szt dodatkowe też

odbiegały od pozostałych czyli mogą trochę przelewać reszta

pokazywała na bdb...czyli spalanie może wzrosnąć powiedzmy o 1-2L

:arrow: Czego wczesniej nie pisałem często nie gaszę auta na postoju

jakoś tak się nauczyłem z troski o mój silnik,aby zapobic jeżdzie na

zimnym silniku...pewnie to te zpowoduje jakieś dodatkowe spalanie :8)

:arrow: No i jak już wczesniej pisałem no te moje 230 kucy cały czas

mnie prowokuje aby przepalic moją blacksaphire od czasu do

czasu i jej lekko wcisnę :mrgreen:

 

Sumując niektóre rzeczy to te pare kropli pujdzie w powietrze czyli

może to być ok 2-3L i tak by wyszło jak co niektórzy piszą,że im auto pali 13-14L

 

PS

Co do wtrysków to poradziłem się znajomego co często wysyła wtryski,pompowtryski do regeneracji już jakiś czas u nas w PL...

Dostałem od niego namiar na niby sprawdzony profesjonalny servis

i zdecydowałem na wysyłkę jak narazie 1szt wtrysku aby samemu się przekonać :wink:

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Opublikowano

mam 530d 99r, sedan

 

komp pokazuje mi spalanie w trasie 5,7L :jawdrop: (na odcinku Warszawa-Nowy Sącz, jadac srednio 100-110km/h)kumpel jadacy za mna 320d'98r mial spalanie dokladnie to samo

jezdzac w miescie(a w miescie mam raczej ciezka noge) spalanie wacha sie od 8,5 do 9,1 MAX) zastanawiam sie na ile jest to prawda..bo komputery potrafia przeciez troche przekłamywac...

ale nie mialem spalanie na poziomie 10-15 tak jak inny koledzy z tymi samymi motorami...

Opublikowano
mam 530d 99r, sedan

 

komp pokazuje mi spalanie w trasie 5,7L :jawdrop: (na odcinku Warszawa-Nowy Sącz, jadac srednio 100-110km/h)kumpel jadacy za mna 320d'98r mial spalanie dokladnie to samo

jezdzac w miescie(a w miescie mam raczej ciezka noge) spalanie wacha sie od 8,5 do 9,1 MAX) zastanawiam sie na ile jest to prawda..bo komputery potrafia przeciez troche przekłamywac...

ale nie mialem spalanie na poziomie 10-15 tak jak inny koledzy z tymi samymi motorami...

 

komputer potrafi duzo przeklamywac, dlatego najlepiej zmierz sobie ile ci z dystrybutora wychodzi.

 

Tankujesz do pelna i zerujesz licznik przebiegu, po iluśtam km dotankowujesz znowu do pełna (wiec masz ilosc litrów faktycznie spalonych) i sprawdzasz na liczniku ile przejechales km. Dzielisz litry przez ilość km i mnozysz wynik przez 100, masz faktyczne spalanie, ktore mozesz skonfrontowac z wynikiem z komputera. Jesli bedzie drastyczna roznica, mozesz skorygowac wskazanie kompa (jesli w twoich zegarach da sie to zrobic, bo podobno nie we wszystkich sie da).

 

Mi kiedys tez komp pokazywal spalanie w trasie 6.1-6.3 litra, ale okazalo sie że zaniżał o 0.8 litra średnio - poprawilem go i teraz jest idealnie :) wiec wiem że w trasie spala mi 7 litrów, w cyklu mieszanym około 8.5 a w samym miescie nie mierzylem nigdy

 

w Twoim aucie powinno byc wg producenta:

 

trasa: 6.4

mieszany: 8.4

miasto: 11.7

 

dla samochodu z automatem. Jesli masz manual, to pewnie jakies 0.5 litra mniej powinno wyjsc

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

CD perypeti mojego nadmiernego spalania...

 

Dorawłem orginalny komputer czyli z seryjnym oprogramowaniem 194ps

Jedyna rzecz która mi jeszcze pozostała aby sprawidzic czy to duże spalanie

to wina mojego chipa

Polatałem z tydzień czasu na seryjnym programie(ciężko przeskoczyc z 230ps na 194ps :twisted: )

Niestety spalanie dalej było takie same na poziomie ok 15L

 

W tygodniu wymieniłem w koncu ten jeden uszkodzony wtrysk,ale spalanie nie spadło

wręcz z dnia na dzień powoli wrastało :cry: komputer pokazywał mi 19,8L/100km

 

Załama,co?

 

No i w sobotę jadąc po mieście(szczęscie że to nie w trasie)auto staciło

moc i turbina zaczęła strasznie jęczeć i głosno pracowac :jawdrop:

 

Koledzy mam pytanie czy to moje nadmierne spalanie może być

spowodowanie tym,że moja turbina była nie najlepszej sprawności np miała duże luzy??

Czytałem na forum,że nadmierne spalanie może być spowodowane

tym że turbina jest nienajlepszej jakośći...możliwe to??

 

Jutro wyciągnę turbinę i wsadzę drugą ciekawe czy coś się zmieni?

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli turbina nie dawała odpowiedniego ciśnienia to braki nadrabiałeś nogą - dawałeś więcej gazu Napewno uszkodzona turbina ma wpływ na sprężanie powietrza i na spalanie tym samym, ale z drugiej strony nie zasuwało by Ci auto tak jak opisujesz.

Zakładaj turbinę i pojeździj na ogyginalnym programie i napisz nam jakie wrażenia, może okaże się że przy dobrze dzialającym turbo będziesz się czuł jak po chipie.

Pozdrawiam
Opublikowano
Jeśli turbina nie dawała odpowiedniego ciśnienia to braki nadrabiałeś nogą - dawałeś więcej gazu Napewno uszkodzona turbina ma wpływ na sprężanie powietrza i na spalanie tym samym, ale z drugiej strony nie zasuwało by Ci auto tak jak opisujesz.

Zakładaj turbinę i pojeździj na ogyginalnym programie i napisz nam jakie wrażenia, może okaże się że przy dobrze dzialającym turbo będziesz się czuł jak po chipie.

 

Na orginalnym programie już polatałem i wsadziłem kompa z chipem(czyli orginał)

bo ten komputer serie mam z manuala,a ja mam automata i skrzynia już tak ładnie nie

przerzuca biegów :roll:

 

Jeżeli chodzi o moc to nie miałem rzadnych spadków aż do soboty gdy mi turbo padło

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Opublikowano

Turbina wymieniona a spalanie jakie było to jest dalej :cry:

 

Przynajmniej znam odp na moje pytanie czy jak turbo jest uszkodzone

to wzrasta spalanie...a teraz już wiem,że nie ma to znaczenia

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dawno nie byłem w trasie...wyskoczył majowy wekend wyjechałem troche

w trase i jestem załamany tym moim spalaniem :?

 

To,że w mieście mi dużo paliła to pisałem,ale teraz już nawet w trasie

auto pali mi jak smok...spokojną jazdą nie mogłem zejść niżej jak

11l...jak tylko szybciej pojechałem to wzrastało do 11.5l :!:

 

Z miesiąca na miesiąc spalanie mi rośnie :mad2:

 

Jak kupiłem auto to paliło mi w trasie 7.5l szybsza jazda 8.0l max

 

maisto bywało 11-12max

 

O co chodzi tej mojej becie...gdzie leży problem...??

 

Już mi ręce opadają... :roll:

 

 

Kto z Was zana jakiegoś konkretnego szpaca...gdzie sie udać...??

 

Macie jakiś pomysł na mój problem??

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
janis --> możesz podsumować w jednym poście co zrobiłeś u siebie (wymieniłeś) do tej pory?
Opublikowano

no wlasnie u mnie tez tak palila! kiedy podlaczalem inpe zero blendow, dopóki znajomy z niemiec nie powiedzial zeby wziąć notebooka włączyć inpe wyjechać na trase i dać z autu w dupe -

ODRAZU ZOBACZYLEM INNE PARAMETRY ........ DO WYWALENIA PRZEPLYWKA I DO CZYSZCZENIA Czujnik ciśnienia paliwa http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=13_0802&hg=13&fg=15&lang=pl -8 :mad2:

wymienilem przeplywke BOSH, pszeprogramowalem DDE zeby ona chodziła tak jak powinna!!!

i wyczyscilem czujnik ciśnienia !!!

teraz miasto pokazuje maksymalnie 10.7l na bordmonit. :cool2:

Opublikowano
janis --> możesz podsumować w jednym poście co zrobiłeś u siebie (wymieniłeś) do tej pory?

 

zrobiłem:

-przepływka (wymiana na używaną sprawną)

-wsadziłem serie kompa 194ps(spalanie dalej takie same)

-wsadziłem nowe turbo( spalanie bez zmian)

-wymieniłem jeden wtryski(przelewał mocno)parametry 1.7

 

nie zrobiłem,a pisaliście aby zrobic: (zimno było i sie nie chciało :) )

-miałem przeczyscic zawory

-sprawdzic wartości podczas jazdy

 

Auto kupiłem w zeszłym roku latem i spalanie:

-miałem trasa 7.5-8l miasto na poziomie 11-12l

-minoł rok a spalanie mam trasa 11-12 miasto 19-20l

 

 

 

Przepływomierz zmieniałes ?

 

Tak,ale nie na nowy tylko wymontowałem od kolegi z auta

polatałem pare dni aby sprawdzic czy jest jakaś różnica...

Spalanie było dalej takie same i moc również...

Dodam ,że u kolegi spalanie jest normalne na poziomie trasa 7l miasto 10l

 

Obie przepływki są z identycznym nr

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Opublikowano
no wlasnie u mnie tez tak palila! kiedy podlaczalem inpe zero blendow, dopóki znajomy z niemiec nie powiedzial zeby wziąć notebooka włączyć inpe wyjechać na trase i dać z autu w dupe -

ODRAZU ZOBACZYLEM INNE PARAMETRY ........ DO WYWALENIA PRZEPLYWKA I DO CZYSZCZENIA Czujnik ciśnienia paliwa http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=13_0802&hg=13&fg=15&lang=pl -8 :mad2:

wymienilem przeplywke BOSH, pszeprogramowalem DDE zeby ona chodziła tak jak powinna!!!

i wyczyscilem czujnik ciśnienia !!!

teraz miasto pokazuje maksymalnie 10.7l na bordmonit. :cool2:

 

 

Chodzi Ci o ten czujnik z listwy nr 27 ??

 

Gdzie kupiłeś przepływkę BOSCH ?:8)

Co to jest te DDE...po co to programowałeś?

 

Czy po wykręceniu tego czujnika cisnienia nie trzeba puzniej nic ustawiac?

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja nie jestem mechanikiem, ale coś jest zdecydowanie nie tak. Moja droga postępowania wyglądała by myśle mniej wiecej tak

 

1. Weryfikacja przepływki - zrobiłeś, więc zakładam że na 100% jest OK (dałeś koledze swoją w miedzyczasie i kolega miał spalanie dobre, prawda?).

 

2. Weryfiikacja turbo - jeśli turbo działa OK (wartości doładowania w normie, ciągnie jak powinno), to znaczy że silnik nie dolewa paliwa żeby dodać mocy przy padnietym turbo i problem leży gdzie indziej.

 

3. Weryfikacja wtrysków - jeśli lał jeden, możliwe że leje dalej ten sam (jeśli kupiłeś używke) lub leją inne, jak również przelewają, etc - podają zła dawke paliwa mimo dobrych wartości podawanych przez elektronike / DDE.

 

4. Sprawdzenie komputera - ostatecznie to tu może leżęc problem, ale wątpie więc to zrobiłbym na końcu.

 

Może jakiś mechanik Ci poradzi, ale osobiście polecam dobry warsztat BMW, zostawić im auto i niech szukają aż znajdą. Fakt, może sie okazać że wymienisz przy okazji pół silnika (wtryski, itp), ale raczej innego sposobu znalezienia problemu nie będzie, jeśli jest dobrze zamaskowany.

 

Jak masz przebieg 250 tys w górę, to ja wymieniłbym wtryski. Regenerowane Boshowskie dają radę, jak masz dobre dojścia, to kupisz w rozsądnej cenie. Używek unikałbym - po co robić sobie koszta wymiany i potem problemów. Na regenerowane jest gwarancja wiec czemu nie zmienić.

Opublikowano

Też mechanikiem nie jestem i nie chciałbym wprowadzać w błąd.

Ale na logikę sprawę biorąc, to jeśli do cylindrów trafiałoby więcej ON niż potrzeba, kopciłby jak lokomotywa - ale pewnie sprawdzałeś, czy jest jakiś dym z rury.

 

Rozumiem, że wskazania komputera pokrywają się ze wskazaniami z dystrubutora? i są mniej wiecej rzeczywiste?

 

 

PS. Możliwe, że sam sterownik DDE jest walnięty i stąd te kwiatki... A o takich przypadkach tez słyszalem, niestety.

Opublikowano
no wlasnie u mnie tez tak palila! kiedy podlaczalem inpe zero blendow, dopóki znajomy z niemiec nie powiedzial zeby wziąć notebooka włączyć inpe wyjechać na trase i dać z autu w dupe -

ODRAZU ZOBACZYLEM INNE PARAMETRY ........ DO WYWALENIA PRZEPLYWKA I DO CZYSZCZENIA Czujnik ciśnienia paliwa http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=13_0802&hg=13&fg=15&lang=pl -8 :mad2:

wymienilem przeplywke BOSH, pszeprogramowalem DDE zeby ona chodziła tak jak powinna!!!

i wyczyscilem czujnik ciśnienia !!!

teraz miasto pokazuje maksymalnie 10.7l na bordmonit. :cool2:

 

 

Chodzi Ci o ten czujnik z listwy nr 27 ??

 

Gdzie kupiłeś przepływkę BOSCH ?:8)

Co to jest te DDE...po co to programowałeś?

 

Czy po wykręceniu tego czujnika cisnienia nie trzeba puzniej nic ustawiac?

Witam! przeplywke kupowalem w sklepie 650zl !!!

 

aby przeplywka dzialala poprawnie musialem zrobic DISEM programowanie DDE i zmieniacz numer z 7788039 na 7789633!

 

 

ten czujnik jest na samym koncu listwy wtryskowej,

ale sprawdz najpierw parametry podczas jazdy!

 

 

Mnie sie wydaje ze cos z przeplywka !!!

zobacz jaki numer oprogramowania masz i napisz, ja dam znać czy trzeba programować czy nie!

Opublikowano
Ja nie jestem mechanikiem, ale coś jest zdecydowanie nie tak. Moja droga postępowania wyglądała by myśle mniej wiecej tak

 

1. Weryfikacja przepływki - zrobiłeś, więc zakładam że na 100% jest OK (dałeś koledze swoją w miedzyczasie i kolega miał spalanie dobre, prawda?).

 

2. Weryfiikacja turbo - jeśli turbo działa OK (wartości doładowania w normie, ciągnie jak powinno), to znaczy że silnik nie dolewa paliwa żeby dodać mocy przy padnietym turbo i problem leży gdzie indziej.

 

3. Weryfikacja wtrysków - jeśli lał jeden, możliwe że leje dalej ten sam (jeśli kupiłeś używke) lub leją inne, jak również przelewają, etc - podają zła dawke paliwa mimo dobrych wartości podawanych przez elektronike / DDE.

 

4. Sprawdzenie komputera - ostatecznie to tu może leżęc problem, ale wątpie więc to zrobiłbym na końcu.

 

Może jakiś mechanik Ci poradzi, ale osobiście polecam dobry warsztat BMW, zostawić im auto i niech szukają aż znajdą. Fakt, może sie okazać że wymienisz przy okazji pół silnika (wtryski, itp), ale raczej innego sposobu znalezienia problemu nie będzie, jeśli jest dobrze zamaskowany.

 

Jak masz przebieg 250 tys w górę, to ja wymieniłbym wtryski. Regenerowane Boshowskie dają radę, jak masz dobre dojścia, to kupisz w rozsądnej cenie. Używek unikałbym - po co robić sobie koszta wymiany i potem problemów. Na regenerowane jest gwarancja wiec czemu nie zmienić.

 

 

1 Przepływki nie dawałewm koledze na testy poprostu jego auto przez

pare dni stało bez jazdy,ale jego auto ma normalne spalanie na poziomie 10l miasto a trasa ok 7l...więc ni e mam co sprawdzac w drugą stronę

 

2 Turbo wymienione jest OK

 

3 Wtrysk wymieniłem na regenerowany,a co do parametrów to jeszcze

od 2 tygodni temu jak go zamontowałem nie sparawdzałem parametrów

ale wtorek,środa jestem ustawiony na kompa...

 

4 Kompa sprawdziłem wsadziłem serie na pare dni bez zmian pali tyle camo co na chpie

 

5 Przebieg mam 220tys

 

 

 

Też mechanikiem nie jestem i nie chciałbym wprowadzać w błąd.

Ale na logikę sprawę biorąc, to jeśli do cylindrów trafiałoby więcej ON niż potrzeba, kopciłby jak lokomotywa - ale pewnie sprawdzałeś, czy jest jakiś dym z rury.

 

Rozumiem, że wskazania komputera pokrywają się ze wskazaniami z dystrubutora? i są mniej wiecej rzeczywiste?

 

 

PS. Możliwe, że sam sterownik DDE jest walnięty i stąd te kwiatki... A o takich przypadkach tez słyszalem, niestety.

 

 

Odp

 

-Tak jak osrtro wstwie w pedał to zakopci,ale nie jest to jakaś tragedia

 

-Tak wskazania pokrywają się

 

-Ale ja robiłem testy na seryjnym sterowniku 194ps i spalanie była takie same

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.