Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

instalacje wtrysku w fazie ciekłej są dość kłopotliwe w montażu wymagają wiercenia kolektora przy użyciu specjalnego szablonu a czasami kupna kompletnego przerobionego kolektora. Przede wszystkim dlatego że gaz w fazie ciekłej rozprężając się może zamrozić kolektor. Moim zdaniem nie ma sensu montować wtrysku ciekłego skoro są bardzo dobre sekwencje fazy lotnej. Zasada działania podobna jazda też cena o wiele niższa i eksploatacja i instalacja o wiele mniej kłopotliwa.

Dobrze zamontowane LPG to świetna sprawa

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam! Ja rowniez zastanawiam sie nad gazem. Jezdze sporo w cyklu miejskim i nie ukrywam ze auto do oszczednych nie nalezy mam 745i i w miescie auto czy chcesz czy nie spali 20litrow i nikt mi nie powie ze tak nie jest , to druga moja 7ka i jest to samo. Myslalem o dieslu 3.0 lecz nie ma co ukrywac auto wazy podan 2 tony , a 218KM to za malo na takiego byka. Jest jeszcze 740d i pewnie sobie radzi lecz Panowie to juz jest 4litry pojemnosci on musi spalic swoje (wiec poco mi takie auto) Wczytalem sie w Wasze opinie na ten temat ,nie ktore niestety wydaja sie nie zyciowe. (wstydzic sie ) czego? gazu? nie wazne jakie to auto by bylo czy nowe czy stare kazdy decyduje sam. Wiekszosc z nas wie jak ciezko zarobic pieniadze , i jak latwo sie rozchodza . Ja chce polaczyc osiagi i oszczednosc . Jedyne sensowne rozwiazanie dla auta typu e65 na obecna chwile to gaz. Mam palera pod noga i mam oszczednosc. Podjolem decyzje co do gazu zakladam. Prosze o podanie mi namiaru na dobrego gazownika w woj. lodzkim . Pozdr

Bmw e65 745i 03 obecnie

Porsche Carrera 996 04 obecnie

Porsche Cayenne 05 obecnie

Opublikowano

Pewnie że założenie gazu to nie obciach szanujesz pieniądze i gratulacje za to. Informacje na temat dobrego gazownika polecam zapytać na www.lpg.info.pl tam naprawdę sporo się dowiesz swoją drogą zanim jeszcze zagazujesz bestię. Lepiej wiedzieć co się zakłada zanim się założy jak się sam przekonałem.

 

Oszczędność jest spora ja od kwietnia zrobiłem 30 tysięcy kilometrów instalka nie dość że mi się zwróciła to już zdążyła na siebie zarobić

Po skrócie licząc zaoszczędzone 7500zł -3500 instalacja.

4 tysiaki w suchym mieć a nie mieć Przy 20L spalania zwróci się jeszcze szybciej.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

Witam!

To i ja się dorzuce. Mam gaz w 330i i rowniez jestem bardzo zadowolony. W trzech poprzednich samochodach rowniez mialem instalki i zawsze bylem zadowolony. Rowniez uwazam, ze dobrze zalozona sekwencja w kazdym silniku benzynowym (moze poza tymi z bezposrednim wtryskiem benzyny) bedzie chodzila bez zarzutu. Poprzednim v6 mitsubishi zrobilem na gazie 100 kkm i silnik nadal chodzil jak zloto, wiec nie sadze zeby bmw bylo gorsze. koszty paliwa sa na poziomie diesla lub nizsze (w zaleznosci od aktualnego stosunku cen pb/on/lpg) albo na poziomie samochodu malolitrazowego.

Opinie z cyklu - chcesz oszczedzac - kup diesla - uwazam za malo trafne, bo na lpg mozna zaoszczedzic wiecej (choc nie to akurat jest najistotniejsze), ale przede wszystkim silniki diesla sa duzo bardziej skomplikowane konstrukcyjnie i jak tam cos walnie to zwykle kilka tys pln trzeba wyplakac, a awarie nie sa wcale takie rzadkie z tego co czytam na forum. benzynowce z kolei - czy to z gazem, czy tez bez jezdza zwykle bezproblemowo i moze tak nie wciskaja w fotel bo nie maja tyle Nm, ale za to nie trzesa i maja wysoka kulture pracy.

A co do wstydu - tez uwazam ze tak wypowiadaja sie albo ci, ktorzy dostaja pieniadze od "taty", albo ci, ktorzy maja baardzo gruby portfel..

Pozdrawiam

Opublikowano

Oczywiście Przeciwnicy powiedzą że junkers to do ogrzewania domu a tu masz ci babo placek

http://www.autowizja.pl/news.php?item.3599.4

Bmw 550KM na LPG:D

 

Paliwo z pewnością bardziej wartościowe jak dla mnie od benzyny liczba oktanów grubo powyżej 100 jak ktoś nie wierzy radzę podpiąć inpę i poobserwować pracę sensorów spalania stukowego. Na gazie stają się one o wiele mniej użyteczne :D oczywiście jeżeli instalka jest prawidłowo zamontowana i skonfigurowana.

 

Ja wiem że większości lpg kojarzy się z dużym fiatem i polonezem na mieszalniku i śrubie ale te czasy mamy już za sobą.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

Prawda jest taka ze to jednak wstyd zakładać w E65 gaz aby zaoszczedzić 10 pln na paru kilometrach :duh: Nie oszukujmy sie auto w pewnym stopniu "ustawia" właściciela w hierarchii społeczeństwa. 5 to klasa średnia wyzsza, 7 to klasa LUKSUSOWA, czyli styl życia - jezdzisz luksusowym autem, spisz w 5 gwiazdkowych hotelach, jesz w najdrozszych restauracjach a podjezdzajac na stacje lejesz paliwo bez zastanowienia ile kosztuje.

 

"junkers: to tego wszystkiego średnio pasuje

 

BMW Hydrogen to zupełnie inna technologia niz junkersy w waszych bagaznikach :twisted2:

 

A co do diesla to takie autko wygrywają Le Mans

Hmmmm
Opublikowano

Nie rozumiem komentarzy w stylu "wstyd zakladac LPG do takiego auta"- "wstyd to krasc i z konia spasc", gdzie Wy sie wychowywaliscie? w hollywood? lanserka bo podjezdzasz pod dystrybutor Pb a pod LPG to juz syf, smiech, poglady dobre w wieku 16 lat, widocznie nie kazdy jeszcze dorosl. A to, ze ktos chce pogodzic chec posiadania wymarzonego auta z ekonomia...wstyd jak cholera.

 

A to porownanie serii 5/7 to juz wogole nie wiem skad wziales> Te auta ogolnie nie sa tanie i napewno nie stac na nie wiekszosci klasy sredniej polskiego spoleczenstwa, ale nie znaczy ze E65 jezdza sami najbogatsi ludzie, ktorzy z racji posiadania takiego samochodu musza od razu zmieniac swoj styl zycia czyli jak napisales miec wszystko najdrozsze.

 

Idac Twoim tokiem rozumowania, jak podjedziesz pod najdrozsza restauracje E65 to nie dlatego, ze smakuje Ci kuchnia, ale dlatego, ze jezdzisz 7er i musisz zmienic przez to Twoj styl zycia wiec do taniej nie pojedziesz.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

czyli że jak jem w barze mlecznym a lubię :D to siara bo nie ta liga jako że samochód tam mnie ustawił e39 to już że tak powiem co najmniej fast food a nie kotlet z jajek obok emerytów.

Bzdury.

 

E65 które ciągnąłem w tamtym roku ze znajomym od wroga zostało zjunkersowane jeszcze na żółtych blaszkach z reszta co to za niby wielka liga samochód za 70-100 tysięcy w przypadku używanego.

 

A wodór to już mniejszy obciach?? czemu niby

 

Do mnie przemawiają konkrety

Dane techniczne

konkretna wiedza której na tym forum brak

i kasa która zostaje w kieszeni bo nie wydaje jej na benzynę

 

A większość na forum ma do powiedzenia w najlepszym wypadku że gaz to obciach co jest na poziomie żenującym. Spytani o konkretne argumenty mówią bo tak albo jak cię nie stać na bmw to kup "se" malucha.

 

A ogólnie chciał bym żeby któryś z przeciwników zadał swoim szarym komórkom trud odpowiedzenia sobie na pytanie dlaczego LPG może być lepszym paliwem od benzyny.

Teraz pojawi się pytanie jakto?? lepsze

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
czyli że jak jem w barze mlecznym a lubię :D to siara bo nie ta liga jako że samochód tam mnie ustawił e39 to już że tak powiem co najmniej fast food a nie kotlet z jajek obok emerytów.

Bzdury.

 

E65 które ciągnąłem w tamtym roku ze znajomym od wroga zostało zjunkersowane jeszcze na żółtych blaszkach z reszta co to za niby wielka liga samochód za 70-100 tysięcy w przypadku używanego.

 

A wodór to już mniejszy obciach?? czemu niby

 

Do mnie przemawiają konkrety

Dane techniczne

konkretna wiedza której na tym forum brak

i kasa która zostaje w kieszeni bo nie wydaje jej na benzynę

 

A większość na forum ma do powiedzenia w najlepszym wypadku że gaz to obciach co jest na poziomie żenującym. Spytani o konkretne argumenty mówią bo tak albo jak cię nie stać na bmw to kup "se" malucha.

 

A ogólnie chciał bym żeby któryś z przeciwników zadał swoim szarym komórkom trud odpowiedzenia sobie na pytanie dlaczego LPG może być lepszym paliwem od benzyny.

Teraz pojawi się pytanie jakto?? lepsze

 

Jak kogoś nie stać na 7 to niech jezdzi maluchem :twisted2:

Takie junkersy w 7 psują rynek aut uzywanych w Polsce. Cięgniemy od wroga uzywanę 7 przerabiamy na kuchenek gazową bo przecież lpg jest az o ZŁOTÓWKE tansza na litrze... zaczynają sie oszczedności, zamiast w aso robimy naprawy u Tadka w garazu.

 

Idąc dalej, jak turbo padnie to zrobimy regeneracje bo nowa kosztuje X wiecej, a jak zawias sie rozleci to zamiast oryginału moze taki z Tico bedzie pasował? :clap: pózniej na allegro są oferty "igieł"

 

Jak myslicie dlaczego nowa 7 kosztuje prawie 400 TPLN? Pewnie Bmw mogłoby sprzedawać dużo taniej ale wtedy za duzo osób by tym smigało po ulicach a w zamysle producenta to nie ma być auto dla mas - od tego mamy passaty.

Hmmmm
Opublikowano

Jak kogoś nie stać na 7 to niech jezdzi maluchem :twisted2:

Takie junkersy w 7 psują rynek aut uzywanych w Polsce. Cięgniemy od wroga uzywanę 7 przerabiamy na kuchenek gazową bo przecież lpg jest az o ZŁOTÓWKE tansza na litrze... zaczynają sie oszczedności, zamiast w aso robimy naprawy u Tadka w garazu.

 

Idąc dalej, jak turbo padnie to zrobimy regeneracje bo nowa kosztuje X wiecej, a jak zawias sie rozleci to zamiast oryginału moze taki z Tico bedzie pasował? :clap: pózniej na allegro są oferty "igieł"

 

Jak myslicie dlaczego nowa 7 kosztuje prawie 400 TPLN? Pewnie Bmw mogłoby sprzedawać dużo taniej ale wtedy za duzo osób by tym smigało po ulicach a w zamysle producenta to nie ma być auto dla mas - od tego mamy passaty.

Kolejny cwaniak w 520d :twisted2: :twisted2: :lol: :lol:

Ty pewnie jeździsz tylko do ASO, bo tam są sami specjaliści, którzy każdy model BMW znają na wylot i trzepią kasę na naiwniakach nie potrafiących dolać płynu do spryskiwaczy :mad2:

Ogólnie pierniczysz jak potłuczony. To że ktoś jeździ na gazie nie oznacza, że oszczędza na naprawach. Pomyśl trochę zanim coś napiszesz w temacie LPG w BMW.

Opublikowano

Ja tam osobiście wymieniam wszystko sam o ASO bmw dowiedziałem się dość sporo prowadząc tam kurs angielskiego i podzękuję ale nie skorzystam.

 

Aso jest dla ludzi którzy wiedzą o samochodach tyle że jeździ a niebardzo dlaczego czyli dla ignorantów takich jak ty.

 

Ogólnie ilość nadętych buców na megabajt na tym forum osiąga apogeum oczywiscie poza miłymi wyjątkami.

 

A dla zwolenników LPG http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=68435569&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=46&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=LPG&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1

 

:D i to mi się podoba

Pewnie pierwszego właściciela też nie było stać i dlatego założył gaz gdzie sama instalacja na nasze około 8-10 tysiaków

 

Ogólnie mam nieodparte wrażenie że typowym użytkownikiem nowego bmw jest dres który przesiadł się na garnitur.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
Ogólnie mam nieodparte wrażenie że typowym użytkownikiem nowego bmw jest dres który przesiadł się na garnitur.

I dlatego w takim towarzystwie nie jest "trendi" jeździć samochodem z LPG, bo koledzy z biura wyśmieją :lol: :lol:

Opublikowano
Ogólnie mam nieodparte wrażenie że typowym użytkownikiem nowego bmw jest dres który przesiadł się na garnitur.

I dlatego w takim towarzystwie nie jest "trendi" jeździć samochodem z LPG, bo koledzy z biura wyśmieją :lol: :lol:

 

Możecie sobie przerobić na kwas buraczany i na tym jezdzić, nic mi to tego :cool2: Fiata pande można nową kupić z instalacją lpg i to jest ok, ale skoro bmw fabrycznie tego nie robi to powinno tak pozostać.

 

Kilka miesięcy temu mój kolega sprzedawał rx-7 a co drugi mail do niego był z pytaniem czy można zagazować :duh:

Hmmmm
Opublikowano

witam kolegów,

to jaką instalakę Dymek byś wcisnął do takiego silniczka,?

Staga? jaki reduktor? i wtryski?

 

czy faktycznie Landi to jest topowy produkt?

ostatnio była dyskusja na forum o gazie w M54,

i ciekawe tam były teorie..

 

co myślisz w tym temacie?

bo z tego co pamietam już masz 2 reduktor, przymierzasz się do 3go,

zmieniłeś wtryskiwacze, więc widać ze poszukujesz optimum...

Opublikowano

Optimum osiągnięte obecnie mam Stag 300, Reduktor EG280 , Magic jety, Filtry pozmieniane na poliestrowe Jest elegancja.

Kłopot z dobraniem reduktorów jest faktycznie bo producenci piszą dane z kosmosu np że KME

gold jest do 380 KM a przy 192 km Temperatura na trasie osiąga całe 3 stopnie celsjusza. Najgorsze jest to że nie posłuchałem nikosia probowalem być cwaniak i zamontowałem golda no ale błąd naprawiony:D

 

Co bym do E65 zależy jaki silnik i ile kto jeździ StaG300 jest dobrym wyborem Landirenzo Jest faktycznie lepszym przynajmniej wiele opinii takich krąży ja powiem że oba na dobrych gratach są lepsze od prinsa.

 

Koszt Landi jest duży ale podyktowany Dobrymi gratami w sumie np reduktor ig1 który stoi około 700zł sam gdzie reduktor ktory ja montowalem wart jest 300, Wtryskiwacze MED też ok.

 

Lepsze(droższe) graty to zawsze teoretycznie większa bezawaryjność

Dlatego teoretycznie

Graty z instalacji Landirenzo wytrzymają dłużej i nie doświadczymy np zacinającego się elektrozaworu w reduktorze jak w przypadku KME

 

Wtryskiwacze będą chodzić dłużej i dłużej zachowają parametry + sterownik Landi jest lepszy z tego co czytałem ale jeszcze nie miałem z nim przyjemności :D

 

Ale ogólnie czy warto to niech każdy policzy u mnie stag spisuje się bardzo dobrze co prawda gazownik bardzo postarał się żęby zamontować słabe podzespoły na początku no ale jest fajnie teraz i zapomniałem że mam gas no oprócz wizyt na stacji i wymiany filtra jak mi zapiszczy co 8 tys km

 

 

 

Odnośnie LAndi tutaj link potwierdzający że nie ważne co ale jak montujemy !!!!!

http://www.myomega.ovh.org/podstrony/porady/landirenzoomegas/mojeproblemy/mojeproblemy.htm

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

ostatnioo jeden z użytkowników rozmawial z nikosiem,

i ten powiedzial ze Stag300 nie nadaje się do M54B30

nie za bardzo rozumiem,

bo wcześniej mówił cos innego,

a tutaj stwierdził ze co jakis czas check, czyszczenie wtryskiwaczy i takie tam rózne bajery.. dlatego pytam,

 

jak bede zmieniał na e60 to albo taki silnik jaki mam albo coś więcej,

u mnie mam wcisniętego BRC, mogę powiedzieć że jestem zadowolony,

więc trochę mnie dziwi jeżdżenie po tym ze to taki mega syf.

zrobiłem 15 tyś i byłem 2 razy na początku żeby coś tam poprawili,

 

chcę pojechać na jakaś hamownie sprawdzić jak to wychodzi na wykresie,

ale i mnie w okolicy to mają zabawki,

Opublikowano

ogólnie co do nikosia to nie wiem często o co mu chodzi bo różnie czasami mówi dlatego np z reduktorem go nie posłuchałem i to był błąd co do staga 300 zawsze go chwalil ale teraz może mu się odmieniło albo na innych instalkach lepiej wychodzi :) kto to moze wiedzieć.

 

U mnie stag chodzi jak trzeba odkąd pod maską znalazły się magic jesty i EG 280 :) i nie narzekam.

 

Co do brc też mówił że to syf a jak widać jeździsz i też jest ok.

 

Ja patrzałem ostatnio na adaptację ECU na benzynie i na gazie W inpie i mogę powiedzieć z ręką na sercu na gazie wygląda to równie dobrze jak na benzynie wszystko jest w normie engine roughness o wiele lepiej niż na benzynie spalanie stukowe na 0 Na benzynie różnie to bywa więc jestem zadowolony.

 

Miałem stroić na sondzie szerokopasmowej na optymal ale odpuściłem bo zwycięskiej drużyny się nie zmienia.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

o nikosiu mogę powiedzieć coś bo widziałem 2 samochody - przez niego zrobione - i powiem wam ze to taki sam paprok jak reszta - moze nie bylo to coś najgorszego co widziałem ale do jego cudownych opisów i terorii było temu daleko - dlatego w sprawie gazu nie jest on dla mnie autorytetem...

 

skoro stag nie pasuje do m54b30 to niech dokladnie napisze dlaczego i jaki problem wystapuje w tym silniku - bo takie hasła " nie pasuje " to może rzucać każdy nie mając pojecia nawet gdzie jego samochód ma silnik ...

Opublikowano

O Nikosiu można mówić różne rzeczy ale wiedzę ma. Większość gazowników nie ogarnia poprawnego strojenia Staga programem AC, on to robi Vag-iem, KTS'em, sondą szerokopasmową... Dlatego że ustawienie na igłę w programie AC nie jest w rzeczywistości takim ustawieniem, i nie będzie bez w/w urządzeń. Nikoś preferuje Landi Renzo Omegas tylko że sknerzy jeżdżący na gazie nie chcą wywalić kasę na taką instalacje.

 

Dlaczego BRC jest do d....y zapytajcie się tych monterów którzy byli na ich szkoleniu.

Opublikowano
Prawda jest taka ze to jednak wstyd zakładać w E65 gaz aby zaoszczedzić 10 pln na paru kilometrach :duh: Nie oszukujmy sie auto w pewnym stopniu "ustawia" właściciela w hierarchii społeczeństwa. 5 to klasa średnia wyzsza, 7 to klasa LUKSUSOWA, czyli styl życia - jezdzisz luksusowym autem, spisz w 5 gwiazdkowych hotelach, jesz w najdrozszych restauracjach a podjezdzajac na stacje lejesz paliwo bez zastanowienia ile kosztuje.

 

"junkers: to tego wszystkiego średnio pasuje

 

BMW Hydrogen to zupełnie inna technologia niz junkersy w waszych bagaznikach :twisted2:

 

A co do diesla to takie autko wygrywają Le Mans

 

Napisała to osoba która kupiła 520d...

Opublikowano
Prawda jest taka ze to jednak wstyd zakładać w E65 gaz aby zaoszczedzić 10 pln na paru kilometrach :duh: Nie oszukujmy sie auto w pewnym stopniu "ustawia" właściciela w hierarchii społeczeństwa. 5 to klasa średnia wyzsza, 7 to klasa LUKSUSOWA, czyli styl życia - jezdzisz luksusowym autem, spisz w 5 gwiazdkowych hotelach, jesz w najdrozszych restauracjach a podjezdzajac na stacje lejesz paliwo bez zastanowienia ile kosztuje.

 

"junkers: to tego wszystkiego średnio pasuje

 

BMW Hydrogen to zupełnie inna technologia niz junkersy w waszych bagaznikach :twisted2:

 

A co do diesla to takie autko wygrywają Le Mans

 

Napisała to osoba która kupiła 520d...

 

A co do gazu ma 520d?

Hmmmm
Opublikowano

to, że 520 raczej nie wygrasz lokalnego kjs-a o Le Mans nie wspominając i każdy jak to nazywasz Junkers objedzie Cie sromotnie dużo mniejszym kosztem

 

pozdrawiam

Opublikowano
to, że 520 raczej nie wygrasz lokalnego kjs-a o Le Mans nie wspominając i każdy jak to nazywasz Junkers objedzie Cie sromotnie dużo mniejszym kosztem

 

pozdrawiam

 

Tylko przypomne ze jest ograniczenie w miescie do 50, a z "objezdzania" juz dawno wyrosłem

Hmmmm
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.