Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
aż żal zwieracz ściska jak się ciebie czyta

 

 

No ale głową "betona" nie przebiję.

 

Po pierwsze ignorancie rosja zakręca gaz ziemny

 

Profanacją jest to że na niby szanuącym się forum gdzie osta dostaje się za pierdoły taki zaścianek jak ty pisze bzdury

 

Dymek442, dostajesz 'osta' za taka 'pierdołę', jak obrazanie innych uzytkownikow forum.

Nie dotarlo do Ciebie, co napisalem wczesniej?

Nie potrafisz dyskutowac bez mieszania innych z blotem?

Albo sie opanujesz, albo dostaniesz bana. Dociera, czy dalej nic?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Myśle ze można zamknąć temat zanim bany sie posypią :duh:

 

Autor tego tematu już chyab dawno "spasował" i myśle ze odpuści junkers, stagi, coś tam jeszcze i inne wynalazki nie wspominając o chowaniu wlewu od gazu razem z korkiem od paliwa :mrgreen: patent wyśmienity :twisted2:

Hmmmm
Opublikowano

nie ma co się przejmować,

niech każdy mysli co tam chce,

 

DYMEK? już przestań z tym klękaniem bo to nie jest Kościół i nikt komunii nie rozdaje,

ja mam BRC MAX i mi nic nie klęka, auto piłuje ile wlezie do odcinki czasami się propostu na nim wyżywam bo do tego jest stworzone, a nie do głaskania, i mi nic nie "klękało",

następną instalkę jaką sobie zafunduję to napewno nie STAG bo jak czytam ile to trzeba sie nakombinować z konfiguracją, ustawieniami, to ja na to czasu nie mam, bo co to za sztuka wstawić gaz i potem "sam naprawiam i reguluję" stawiam na Landi Renzo, sprawdzałem ceny są bliskie BRC, i tego jedynie mogę żałować,

 

a co do tematu wracając, wynikła kłutnia jak zawsze a autora ani widać ani słychać... ojciec wrócił z zagranicy ?

Opublikowano

Nie wiem czy wiesz ale brc w przypadkach kiedy reduktor siada może bardzo sprytnie podeprzeć się benzynką czego nawet nie zauważysz.

 

Jezdzilem ostatnio z kolega 530i z brc sequentem I geniusem i nie mogę powiedzieć w żadem sposób żeby to był stabilny reduktor przy tym silniku.

 

Myśleliśmy że elektronika BRC niedomaga przełożyliśmy do mnie a ja mam koni tylko 192 spadek ciśnienia z 1,2 bara na 1,0, wtryski zapętliło. Włożony zamiast geniusa EUROPEGAS ciśnienie w 530i wyzdrowiało.Cud?? Genius max jest do 300 koni tak samo jak Gold jest do 380KM W praktyce max co można MAXEM rzetelnie obsłużyć to 523i 525i też pojedzie od biedy Ale w 530i to zupełne nieporozumienie.

Mamę oszukasz tatę oszukasz ale życia i praw fizyki nie oszukasz

 

Osobiście miałem wielkie nadzieje że Nikoś myli się co do brc ale po przejechaniu się i obejrzeniu adaptacji ecu mogę stwierdzić że kolejny raz to ja byłem pragnienie a on sprite. Tak samo miał rację z brc jak i z reduktorm gold że robię błąd montując go zamiast od razu EUROPEGAS.

Co ciekawsze Europek powstał w oparciu o reduktor Eligaz ANA4 który rynkowo stoi jakieś 600 zł w tej chwili. W każdym bądź razie sprawdza się.

Jedyna wada europek że póki co nie widziałem do nich nigdzie zestawów naprawczych ale skoro cały reduktor kosztuje tyle co 2 zestawy naprawcze do brc nie martwię się tym :)

 

:jawdrop:

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

moze coś w tym jest,

i co wymieniliście sam reduktor na EG?

i było lepiej?

moze cos więcej?

lepiej przyśpieszał?

jakieś objawy?

czy tylko liczby w programie?

Opublikowano

Wymieniłem reduktor oczywiście sam reduktor na eg i u mnie i u niego.

Objawy.

 

W 530i:

-brak schodów we wkręcaniu na obroty pierwsze były porzy depnięciu na około 1500obr pozniej przy 4,5tys. w obu miejscach instalacja pomogła sobie benzyną

-brak chceck engine dla limit korekcji lambdy (stabilne ciśnienie,temperatura)

-brak zapętlenia wtryskiwaczy w wyniku mniejsze spalanie

-niższa temperatura spalania z uwagi na bogatszą mieszankę na wysokich obrotach(chociaż w sumie tam i tak szło już na benzynie przy dużym obciążeniu)

 

Adaptacja ecu podglądana w inpie mieściła się w granicach tolerancji

troszkę nie-zadowalająco jak dla mnie ale więcej zrobić się nie da bo brc nie daje pola do popisu przy regulacji.

Na Pochwałę zasługują wtryskiwacze keihina które gazownik tam zamontował i chwała chociaż za to.

 

Próbował się biedaczysko ratować wysokim ciśnieniem niestety bicza z tego reduktora nie dało rady ukręcić co ciekawe na allegro dobrą cenę za niego dostaliśmy ze 2 eg200Kw można by kupić jak i alaskę jakąś pewnie co renoma marki robi z ludźmi.

 

Swoją drogą keihin też przegna 400zł za wtryskiwacz to zbrodnia.

a z ciekawostek http://www.europegas.pl/?lang=pl&content=rails Listwy wtryskowe Hana H2000 nie prypominają wam czegoś?? Chyba się skuszę jak dobiję magic jety ale to jeszcze co najmniej 40 tysięcy czyli jakiś rok pewnie

 

W stagu 525i

-Udało się pierwszy raz osiągnąć nie zapętlenie wtrysku przy stabilnym ciśnieniu 1,1bar dyszy dla magic jeta 2,5 i mnożników równym 1 na początku

-wykres mnożnika się rozpłaszczył nie ma charakterystycznej "piłki"

-koniec chceck engine w trasie spowodowanego między innymi ogromnymi przerostami golda które stag próbował korygować tak bardzo że wyczerpywał limity dla ecu benzynowego

 

Dla walczących z checkiem w tresie rada zwróccie uwagę że chceck wyskakuje zazwyczaj przy przejsciu na cut off jak delikatnie dusicie gaz a pozniej zdejmujecie nogę.

 

-Pomimo że nie było w sumie szarpnięć a lambda na koniec chodziła na "bogato" różnicę w przyspieszeniu czuć przedewszystkim myślę ze względu na precyzyjną dawkę wtrysku przy większych obciążeniach. Ewidentnie czuć to zebranie od 3 tys obrotów wzwyż.

Gdzie na Goldzie ciśnienie siadało i stag ratował się jak mógł wydłużając czas wtrysku.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

po 800km moge cos juz powiedzieć.

Auto X3 3.0 si

dzwoniłem pytałem nawet zarejestrowałem się na forum LPG i dostałem bana po 10min (nie pisząc nic) więc zdecydowałem sie na firme która najkonkretniej rozmawiała.

Zamontowałem brc w EGP ze względu na gwarancje bez limitu i 24 assistanece w Polsce. Dużo jeżdżę z dzieckiem więc nie do końca chce mi sie jeździć w górach do bacy coby mi zajżał bo coś strzela.

Zapłaciłem mniej niz planowałem - 4400

moc lekko spadła ale zdecydowanie wystarczy.

pali mi 20l/100km po mieście przy max ciśnięciu

16l/100km przy spokojniej jeździe

12 w trasie

całe życie jeżdzę dieslem i teraz też miało być e320cdi ale nikt mi nie powie, że 220KM w dieslu V6 spali mniej niż 10l

Reasumując, koszty są nie porównywalne zarówno do PB jak i ON a jak czyjeś wyobrażenie o LPG kończy się na lanosie z "kranikiem" to niech lepiej najpierw sprawdzi a potem sie wypowiada.

 

ja tez byłem gazofobem

 

ps.

Dymek nie obrażaj uzytkowników Admin ma rację. Nie mozna ludzi nazywać betonami na forum romanum!

Lepiej napisać były właściciel TT

:8)

 

pozdrawiam

Opublikowano

no cóż jakoś nie potrafię się powstrzymać jak ktoś mi dowala to też muszę:D chyba nawyk z pracy też jestem moderatorem swego rodzaju tylko nie na forum :D

 

Jakkolwiek by nie liczyć to trzeba przyznać że gaz jest oszczędniejszy ja osobiście rozważałem albo 525d 530D albo 525i 530i i licząc eksploatację roczną na poziomie 40 tys km robiła się niezła górka pieniędzy.

 

Ciekawe czy ktoś tutaj montował już LANDI RENZO OMEGAS w silniku powiedzmy m62B44 lub czymś jeszcze większym i czy może się wypowiedzieć tak konkretnie jak się na tym jeździ ale tak konkretnie z parametrami. Powiem szczerze że chodzi mi po głowie gdzieś w przyszłości 540i oczywiście LPG :D. Ciekaw jestem tylko czy znajdę na rynku jeden reduktor który to obsłuży bo pchać 2 pod maskę może miejsca troszkę braknąć.

Chociaż nie ukrywam widziałem już 740i z goldem pod maską i właściciel twierdził że to jeździ.... ciekawostka. Z pewnością jedzie do 3-4 tys obrotów.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

Dodam od siebie że też byłem przeciwnikiem LPG ale miałem w poprzednim bmw gaz założony przez jednego z forumowiczy i auto chodziło jakby tego gazu tam nie było zero strat problemów itp.

Sprzedałem auto i jako iż mam teraz same diesle kupiłem bmw z dieslem 3.0D i powiem szczerze że jak ktoś mi powie że to oszczędne auto to spoko ale wiedziałem co kupuje i nie narzekam spalanie po mieście 10L i trudno, więc jak ktoś kupuje E60 czy E65 to niech zakłada gaz bo to nie jest jakaś mega bryka tylko auto jak każde inne a wstyd to kraśc i z dupy spaść.

Co do tego bmw E60 M5 to jestem w szoku i jeszcze nie widziałem i myślałem że masakra to zagazować ale widocznie się myliłem.

Więc gazujcie wasze auta a gaz po 1.60 więc poco przepłacać.

Opublikowano

Technicznie rzecz biorąc jest to 50.7 konia z cylindra Wtryskiwacze MED białe podobno są w stanie obsłużyć do 70KM z cylindra przy ciśnieniu 1 Bar Zapewnie na 1 redukotrze nie da rady nie ma raczej na rynku czegoś co by wyrobiło się więcd wychodzi spokojnie symetryczna konstrukcja.

 

E39 M5 to 50 KM czyli praktycznie to samo i też nie ma kłopotów większych z zagazowaniem nie zagłębiając się w szczegóły takie jak dojście za każdą jedną przepustnica z króćcem

Nie mam jednak pewności czy s85 nie jest na bezpośrednim wtrysku ale wygląda na to że nie

 

Dla ludzi który mają opory co do koła latającego po bagażniku polecam produkt o nazwie SLIME świetnie nadaje się zamiast koła. Przetestowane i obecnie z kołem mam święty spokój

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

 

Opłacałoby mi się na pewno, robię rocznie ok 60tys km.

Na benzynę mam, jednak po co przepłacać jeśli jest możliwość zaoszczędzenia? Poza tym, kasa jest tylko kasą, dziś jest, jutro może nie być...

.

 

 

Sam dałeś sobie odpowiedź, zakładaj sekwencje i miej radosc z jazdy serią 7

Opublikowano (edytowane)
n

 

Ciekawe czy ktoś tutaj montował już LANDI RENZO OMEGAS w silniku powiedzmy m62B44 lub czymś jeszcze większym i czy może się wypowiedzieć tak konkretnie jak się na tym jeździ ale tak konkretnie z parametrami. Powiem szczerze że chodzi mi po głowie gdzieś w przyszłości 540i oczywiście LPG :D. Ciekaw jestem tylko czy znajdę na rynku jeden reduktor który to obsłuży bo pchać 2 pod maskę może miejsca troszkę braknąć.

Chociaż nie ukrywam widziałem już 740i z goldem pod maską i właściciel twierdził że to jeździ.... ciekawostka. Z pewnością jedzie do 3-4 tys obrotów.

 

 

Ja będę montował w marcu LPG do mojej X5, silnik mam M62B46 347koni.

Po 3 miesiącach zdobywania wiedzy na temat LPG wybór padł właśnie na LANDI RENZO OMEGAS na 2 reduktorach.

jak tylko będzie ona już w samochodzie chętnie podzielę się wrażeniami.

Edytowane przez MINIO728i

Bylo:

'98 728iA

'96 520i

'97 528i Touring

'02 X5 4.6is

'04 M3

jest:

'06 530xd

'07 118d

Opublikowano

No to czekam :D w szczególności na foty spod machy i wrażenia

 

ja czekam obecnie na jakiś zorganizowany wypad bmw trojmiasto na hamowienkę nieopodal żeby z ciekawości sprawdzić ile kucy zerwało się na wolność na gazie.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Sory za odgrzewanie kotleta.

 

Pół roku temu założyłem instalacje do e65 735. Zakładałem w miejscowości Nowa Gorzelnia (Eliasz). Niestety już od pierwszych chwil bez przerwy coś. Już pomijam wieczny błąd który pokazuje się po chwili. Najpierw problem był taki, że auto przy szybkiej jeździe autostradą, przy odpuszczeniu gazu na chwile i dodaniu zrywało i przełączało na benzynę. W końcu po n-tej wizycie w zakładzie udało się jakoś z tym wygrać. Doszły jednak inne problemy: Rano, zimne auto przez pierwsze kilka minut nie nadaje się do jazdy. Strzela coś tylko i stuka, nie ma mocy i nie jedzie. Dopiero po chwili jak już się trochę nagrzeje zaczyna jechać. (niby jest na paliwie ale to nic nie zmienia)

W sumie to ten zacny efekt był chyba od początku akurat.

 

Dzisiaj musiałem zawrócić do domu - Auto wywliło ostrzeżenia że trzeba jechac powoli i tylko do serwisu i przestało palić na 1 czy 2 gary . Nic nie pomaga przełączanie na benz. Już pod domem próbowałem go zostawić zapalonego na dłużej na benz. Potem wyłączałem i wracałem po kilku minutach - bez zmian. Jeszcze jak jest na ludzie to wrażenia jak by palił na wszystkie, ale jak tylko ruszam to szarpie i nie ledwo jedzie. Jestem z Katowic i mam już dosyć jeżdżenia do tego zakładu bo to dla mnie jakieś 70 km w jedną stronę a efektów brak . Proszę o rade co z tym zrobić. Gdzie ktoś blisko Katowic mi to ogarnie ? Gdzie może być problem ?

 

W wyciągu z homologacji mam :

 

Reduktor: KME

Zbironik: Bormech t1

Wielozawór: Tomasetto

Układ ele. Stag 300

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

witam jam jest new tu :search: :search:

mam taka sprawe b o na polskim rynku gdzie sie nie popatrzy to 7-my sa zagazowane

chce kupić taka http://moto.allegro.pl/item1107075001_bmw_7_e38_duza_navi_2_kompety_felg.html oto link i ma gaz

pierwsze pytanie czy instalacje można wywalic

czy ja zostawić ja nie wiem czy chciał bym mieć gaz słyszałem ze 7-ki zle to znosza gaz jest suchym paliwem bmka ma ponoć aluminowy blok itd wiec niewiem co i jak dajcie pomocna dłon pozdro bmwy fans

 

a sraczka - to bardzo ale bardzo rzadkie nazwisko :D

Opublikowano
no spoko ale jak pisałem wiekszość ma juz instalacje a ta mi sie podoba ta bmka co wkleiłem link i tez niewiem czy mozna zaufać instalacji czy to nie niszczy silnika ?? itd
Opublikowano

Odpowiednia poprawnie wystrojona nie, a to że większość pochodzi z ręki druciarzy to sam sobie odpowiedz.

 

BMW są dosyć odporne ale wszystko do czasu.

Opublikowano
no ja nie wiem moj tok myslenia jest taki jak chcesz oszczednie jezdzić to kup sobie 1.1 benzyne a nie bmw 728 itd a druga rzecza to ja nie wejde do tego kto ja zakladał i tu jest problem koles pisze ze zaplacił 5000 zł za instalacje ale wiecie jak to jest ze sprzedajacymi hmmm a co sprawdzic kupujac juz zagazawana
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.