Skocz do zawartości

Czy warto do miasta 545,550 czy zostać przy 530d


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
szerszenkiler --> da sie w ogole to serwisowac u nas? Bo w EU tego chyba nie sprzedaja wiec jak padnie cos powazniejszego, to skąd wziąć części do silnika?
Opublikowano
szerszenkiler --> da sie w ogole to serwisowac u nas? Bo w EU tego chyba nie sprzedaja wiec jak padnie cos powazniejszego, to skąd wziąć części do silnika?

 

Jakby to serwisowac poza ASO to pewnie z 335i :wink: :D Tylko czy ktos bedzie odwazny zeby takie rzeczy robic poza ASO...no chyba ze auto ma gwarancje worldwide to jest to sprawa ASO i BMW zeby to naprawili w ustawowym terminie...

Think Locally,

Fuck Globally!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To może 535xi z USA . Używane od dealera z dobrym wyposażeniem można mieć za 100 000 zł . Przyspiesza prawie jak 550i ,a pali jak 530i .

 

Po chipie ma minimum 360 koni bez problemów i przyśpiesza chyba nawet lepiej niż 550i.

 

szerszenkiler --> da sie w ogole to serwisowac u nas? Bo w EU tego chyba nie sprzedaja wiec jak padnie cos powazniejszego, to skąd wziąć części do silnika?

 

Wg mnie się da, bo to ten sam silnik co w 335i i auto produkowane w Europie i serwisy na pewno mają pełny soft do wszystkiego co BMW robi, więc i do 535i również.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co ma do tego szpan????????? To, że ktoś lubi moc, przyśpieszenie i super osiągi to znaczy, że szpanuje? Czym się różni 530d od 550i z wyglądu??? Praktycznie niczym to co to za szpan mieć 550i???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapomniałem że 335i są w eu sprzedawane, więc problemu z silnikiem nie ma. Osobiście chętnie pociągnąłbym nówkę z USA, szczególnie jeśli byłbym zainteresowany zakupem rocznego/dwuletniego auta w tej cenie w eu. Z podatkami wyjdzie tyle samo pewnie. No ale nie jestem :P

 

Przemek122 --> dla zabawy, dla zabawy, głównie dla tej radości wciśnięcia gazu i wyskoczenia jak z katapulty. Zabawa przednia, niestety pomijając koszta - ma jedną wadę. Człowiek ciągle chce więcej i więcej :D

Opublikowano
A co ma do tego szpan????????? To, że ktoś lubi moc, przyśpieszenie i super osiągi to znaczy, że szpanuje? Czym się różni 530d od 550i z wyglądu??? Praktycznie niczym to co to za szpan mieć 550i???

dokladnie 550 ma sie dla siebie dla swojej satysfakcji,że V8 że olbrzymi zapas mocy dostępny w każdej chwili w każdym momencie nie ważne przy jakiej prędkości..

ale też musze przyznac że trochę łechce naszą próżność no i jest do szpanu ale takiego troszke w lepszym stylu (mmwmm :lol:)

hej

Opublikowano

jak kochasz BMW kup V8 - a czy zalejesz w tygodniu jeden bak mniej czy wiecej to chyba nie wpłynie aż tak bardzo na twoja plynnosc finansowa ::)

 

Mam 545 jestem bardzo z niego zadowolony . Jesli finanse mi pozwolą to kolejne auto tylko z takim lub wiekszym motorem.(jakies M5,M6,a moze X6-5,0)

 

Frajda z jazdy duza, brak awarii typu wtryski turbina , a spalanie nie jest takie straszne . Mi srednio wychodzi okolo 14l

Raz BMW / / / Zawsze BMW http://img528.imageshack.us/img528/4160/motorsporticon0ms.gif
Opublikowano

Tora, a nie męczy Cię fakt, że E60 (przynajmniej w WWie) przestało być autem szczególnie prestiżowym ?? Jeździ tego chyba więcej niż Passatów, a z każdym miesiącem jest coraz gorzej :-(

Poza tym szykuje się duża wyprzedaż a co zatym stoi kolejna fala spadku cen w przyszłym roku, bo bedziemy mieli F10 na horyzoncie.

Mówisz, że jeździsz głównie w korkach - kupuj E65 po FL z aktywnym tempomatem i będziesz zadowolony. Lubisz diesle, bierz 4.5d, jak nie to 5.0i :-)

 

Pzdr,

Opublikowano
Tora, a nie męczy Cię fakt, że E60 (przynajmniej w WWie) przestało być autem szczególnie prestiżowym ?? Jeździ tego chyba więcej niż Passatów, a z każdym miesiącem jest coraz gorzej :-(

 

Chcesz miec samochod rzadki, to kup Warburga 353 Touring :lol: Nikt juz takiego nie ma.

 

A jezeli uwazasz, ze z posiadania jakiegos okreslonego samochodu czerpiesz jakis blizej nieokreslony "prestiz", to sam sobie jestes winny.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

Tora weź pod uwagę takie rozwiązanie:

550 + jakieś mniejsze wozidełko(e46?) na co dzień.

Po wielu przemyleniach (miałem 530d) ja tak zrobię, tylko troszkę w innej konfiguracji (pewnie 540 + ...)

pzdr

Opublikowano
A jezeli uwazasz, ze z posiadania jakiegos okreslonego samochodu czerpiesz jakis blizej nieokreslony "prestiz", to sam sobie jestes winny.

 

Możesz to przetłumaczyć na polski, bo nie bardzo łapię o co Ci chodzi :?:

 

Pzdr,

Opublikowano

Poza tym szykuje się duża wyprzedaż a co zatym stoi kolejna fala spadku cen w przyszłym roku, bo bedziemy mieli F10 na horyzoncie.

Mówisz, że jeździsz głównie w korkach - kupuj E65 po FL z aktywnym tempomatem i będziesz zadowolony. Lubisz diesle, bierz 4.5d, jak nie to 5.0i :-)

 

Pzdr,

Jasne, w e60 będzie spadek cen za dwa lata, a 65 spadnie za dwa miesiące Może i to będzie korzystny moment do zakupu tego auta, ale wtedy już e65 będzie tylko starym modelem... "z aktywnym tempomatem" - taki to i e60 ma. Nie rozumiem przesłania Twojej wypowiedzi...

Dobrze że się cieszysz z nowego nabytku, ale trochę rozsądku nie zaszkodzi. Pozdrawiam

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziś E65 przed liftem nie bardzo jest sens kupować, zazwyczaj większość jest już w cenie poniżej 100k pln do wyciągnięcia w de. Za to modele po lifcie spadaja MOCNO w tym momencie i tak za 3-4 mies osiągną stan bardzo akceptowalny (z mojego punktu widzenia). Już dziś roczne/dwuletnie można wyciągnąć za rozsądną kwotę.

 

Oczywiście E65 spadnie cenowo duuuuuuuuuzo bardziej niż E60 i trzeba się z tym liczyć. Te auta lecą ogromnie, ale jak ktoś już je kupuje, to na pewno się z tym liczy.

 

Berni --> pochwal się nabytkiem, jak wrażenia, kiedy chipujesz?

Opublikowano

hej wszystkim

spotkałem sie dzisiaj z BZQ i jest materiał do przemyslenia.

545 kolegi BZQ jest fajnie doposażone i po przejażdzce stwierdziłem że bardziej szczęśliwy byłbym z lepszego wyposażenia w swoim niż z 545.Oboje poczuliśmy że do prędkosci miejskich czyli np 120 czy ruszanie ze swiateł auta 530d i 545 zachowują sie praktycznie tak samo.

No może tylko ten dzwięk diesla na postoju z zapietym D ale V8 tez czułem tyłkiem że sie kręci.

Ogólnie główny wniosek wyposażenie wyposażenie następna musi mieć miec dużo więcej na pokładzie a 530d do miasta daje radę.

Na koniec BZQ :cool2: super koleś dawno tak sie nie nagadałem o BMW i reszcie życia pozdrawiam

Opublikowano
hej wszystkim

Oboje poczuliśmy że do prędkosci miejskich czyli np 120 czy ruszanie ze swiateł auta 530d i 545 zachowują sie praktycznie tak samo.

 

A podobno ja pisałem głupoty :duh:

 

"Bierz 530iA 272 KM - przyspiesza jak 545 ,a pali jak 530d . Do 550i nie ma porównania ."

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Większa pojemność = lepsze wyposażenie.

 

3.0d z na prawdę SUPER wypasem + małym przebiegiem ciężko jest trafić. Pół roku oglądałem i jak coś sie trafi w de, trzeba dzwonić, schodzą jak ciepłe bułeczki :)

Opublikowano

Tora to na jakim wyposazeniu ci zalezy ze w 530d jest trudno dostepne?

 

Masz na mysli jakies individuale, lcdki w zaglowkach i domykanie drzwi?

Think Locally,

Fuck Globally!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.