Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam zamiar wymienić wałek rozrządu w moim M40B18 i teraz pytanie: Jakiej jakości są wałki firmy MOTIVE dostępne na allegro za ok.300zł?

Ile to jest warte za te 300zł? oryginał w serwisie BMW to koszt ok 1200zł ale mamy gwarancje jakości. A może używany oryginał ale nie ma pewności czy nie jest zbyt zużyty. co możecie poradzić?

Opublikowano

Nie wiem kolego co masz przeciwko Motive'owi? To dosyc dobra jak za swoją cene marka na którą nie ma reklamacji. A co do stukania to faktycznie mogą to być same dźwigienki.

 

PS uważajcie na Alledrogo bo wyłapałem tam już i podróbki Bilsteina i innych firm.

Opublikowano
Kolego ja też muszę wymienić wałek i kolega ma mi sprawdzić hurtową cenę w intercas. Jak było by to nie drogo i jakość firmy była by dobra to jak by z kosztem przesyłki ci się lepiej kalkulowało to mogę ci taki podesłać w paczcę. jutro będę znał dokładne dane firmy wałka i jego cenę. Ale ja jak wymieniałem dzwigieni i popychacze też myślałem o motive ale odpuściłem sobie. Kolega z białej bmki mi odradził i mechanik powiedział też ze to nie jest najlepszą jakośia
Opublikowano

wina w bocianie(klekotaniu) nie jest po stronie wałka.tak jak mówił Mario jest to wina wytartych dzwigienek.wałki motiva sa w miare dobre,lepsze sa febi,camshaft lub ruville a najlpeszy orginał(podobno orginał robi camshaft,ale nie wiem jak to jest do konca):).jesli chodzi o dzwignie to najlepsze byłyby te z rolkami z m43 a tak to febi lub ruville.popychacze oczywiscie firmy ina(orginał bmw a sa minimalnie droższe od zamienników a od niektórych nawet tansze).popychacze i dzwignie motiva sa juz kiepskie.przy wymianie dzwigienek trzeba pamietac aby wymienic tez pastylki pod dzwigienki,i przy okazji uszczelniacze zworowe.ja swoja głowice złozyłem na wałku sportowym robionym na zamówioenie(700zł),dzwigniach febi(odchudzonych na zamówienie) i popychaczach ina.chodzi pieknie:)obejrzyj najpierw wałek jesli nie ma mocnych wytarc to jest ok.w razie czego podam ci linka do tego magika od m40

http://www.allegro.pl/item443075081_bmw_m40_e30_e34_e36_popychacze_dzwigienki_naprawa.html

///M40pwr
Opublikowano
Wałek jest mocno zryty bo widziałem go przy wymianie uszczelki pod pokrywą. wszystkie maja małe progi ale 4-5 krzywek ma bardzo grube rysy i to mocno wyczuwalne pod palcami i gołym okiem wiec napewno do wymiany. Auto mam 3 lata, jest w bardzo dobrym stanie, była ze mną w dalekiej Norwegii wiele razy i nigdy mnie nie zawiodła :D wiec chce zrobić ten silnik by jeszcze długo wytrzymał. Jaki wałek kupić by był najlepszy cena za jakość? Dzwigienki tez warto wymienić?
Opublikowano
jak wymieniasz wałek to dzwigienki koniecznie i te pastylki pod dzwigienki(slizgi).do nowego wałka zwsze powinno sie stosowac nowe czesci współpracujace.podobno na wałek i dzwigienki febi mało kto narzeka.lub kup urzywke orginał w bardzo dobrym stanie i nowe dzwignie z pastylkami
///M40pwr
  • 5 lat później...
Opublikowano

Witam,M40 E30 316i turbo , ciagle stuka.

Przejechane 5 tys km wiec to raczej nie panewka.

Dzwigienki zalozone od M43.

Walek ok,popychacze wszystkie twarde,po zgaszeniu motoru brak luzow zaworowych.

 

O co chodzi?

Bielsk Podlaski tel. 506 572 798.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.