Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Potrzebuje pomocy. Mam walnięty termostat i dzisiaj jak zajechałem do sklepu to mi kobietka powiedziała że są dwa rodzaje jakis na 80 iles i na 90 iles stopni. Który powinienem kupić? Moje autka to 320i coupe z listopada 1994 roku z silnikiem M52. Bede bardzo wdzięczny za pomoc.
Opublikowano
Witam ja niedawno też zmieniałe termostat i też w 2.0l i kupiłem WAHLER o numerze 4236.92D nie był zbyt drogi bo coś koło 40zł a z tego co czytałem to jest on montowany seryjnie nawet w fabrykach takich jak VW,Skoda,BMW itd i on jest powyżej 90 stopni tzn wtedy sie otwiera tak mi sprzedawca tłumaczył pozdrawiam :!: :!:
Opublikowano
Wydaje mi się, że jest tylko jeden rodzaj. Idź do innego sklepu gdzie dobiorą ci według katalogu.
Opublikowano
Najlepszy sklep i hurtownia w okolicy majacy swoje filie na całym śląsku jeszcze nigdy mnie nie zawiedli ceni niższe niż czasem w internecie no a termostatu nie dobierała mi chyba z fusów herbacianych tylko z katalogu...
Opublikowano

nie ma jednego rodzaju do mojego byly 89 i 92 i kupilem ten 92 i okazalo sie ze mial byc 89, gdzie sprawdzic pproste.

http://www.realoem.com/bmw/select.do

zukasz modelu auta i rocznik itd dokladnie jak twoje auto i wchodzisz na silnik podzespoly i jak znajdziesz termostat to w opisie bedzie pisac jaka temp otwarcia.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź na REALOEM czy jest jasno określony jaki ma być?

Jeśli nie jest to termostat na ten rejon świata to 92st.

Ten na 80-ileś jest stosowany do krajów południowych.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
no i wszystko jasne 92 stopnie. Bardzo dziękuję za zwięzłe i oczywiste odpowiedzi. Aha i i co do termostatu to czy przy wymianie trzeba spuszczać całą wodę i odpowietrzac cały układ?
Opublikowano
no i wszystko jasne 92 stopnie. Bardzo dziękuję za zwięzłe i oczywiste odpowiedzi. Aha i i co do termostatu to czy przy wymianie trzeba spuszczać całą wodę i odpowietrzac cały układ?

mozesz sobie dolac ubetek jaki stracisz ale tak trzeba oczywiscie odpowietrzac, znajdziesz jak to zrobic w dziale zrob to sam , nawet i ojego autorstwa bo pare ich bylo . Ja poprostu sadze ze to dobra okazja na wymiane jak masz nowy to dolejesz ubytek i oczywiscie pamietaj aby wymienic uszczelke pod oslona jak w komplecie jej nie bedzie.

 

Jeśli nie jest to termostat na ten rejon świata to 92st.

Ten na 80-ileś jest stosowany do krajów południowych.

 

I teraz wszystko jasne moje auto jest z Włoch dlatego wg. realoem powinno być 89*

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
Wiem wiem tylko chodzi o to że płyn jeszcze nie ma pół roku wiec trochę szkoda. Wiec biorę sie za szukanie twoich postów na ten temat :) dzięki za pomoc praca z takim kimś to czysta przyjemność :) Pozdrowienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.