Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie się bardzo długo nagrzewa a później gdy wskazówka już jest na 30% wskaźnika zaczyna opadać to znowu rosnąc.

Chyba wymienię termostat ERG ale nie jestem pewny czy to czasem nie winna tego głównego.

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam Panowie:) powiem tak... dopadly mnie termostaty! Wymienilem glowny na orginal i zmiana polegala na tym, ze szybciej nabieral temperatury , ktora potem spadala jezeli nie butwalem;) :idea: termostat EGR 120zł i tu przy wymianie okazalo sie, ze szpila jest przytarta i obieg byl otwarty. Efekt natychmiatowy!!!!!!!!!!! Co wiecej,... po gaszeniu trzyma temperature a nie jak wczesniej wszystko po 15 min londowalo na 50! Spalanie wydaje mi sie, ze spadlo o okolo 0,5 .. Obecne zachowanie : pierwze uruchomienie samochodu , ktory nocuje na dworze i przejechaniu 2km 70st, po maaax 5 mam 88stopni:) Po wylaczeniu auta nie stygnie! Głowny termostat mam prawie jak nowy i niepotrzebnie go wymienialem, wiec jak ktos potrzebuje to poooolecam sie;)
KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
Opublikowano

mam podobnie jak w/w tylko u mnie jest tak jest pion po jakims czasie np 30min wskazowka spada na chwile moze 2-3min i trzyma nieco ponizej poziomu ale po jakims czasie znowu łapie pion,jest sens wymieniac termostat?

 

Pozdro

Opublikowano
Troche dziwne pytanie... poniewaz albo cos dziala w wedlug zalozen albo nie: ) Jezeli ci faluje temperatura, to jeden puszcza drugi sie przymyka, zmienia sie temperatura otoczenia itp... i raz masz lepiej raz gorzej a powinienes miec tak, ze o tym nie myslisz bo masz ok... takie podejscie z czasem sie msci. Niedogrzany silnik przepuszcza wiecej spalin przez EGR zapuszczajac silnik, co potem spowoduje, ze bedziesz pisac... mam problem z tym, z tamtym itp.
KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
  • 11 lat później...
Opublikowano

Witam mój problem jest taki BMW X3 2.0d 177 km bardzo wolno się nagrzewa jak jadę na równych obrotach temp powoli rośnie jeśli zwalniam lub się zatrzymam to spada u mnie na chłodnicy egr nie ma termostatu także odpada główny termostat też raczej ok bo po kilkunastu km wszystkie węże są gorące A ten co jest w nim termostat jest zimny

Ratujcie bo nie mam pomysłu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.