Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Ponownie!

 

Nie spodziewalem sie tak szybkiej odzpowiedzi w poprzednim poscie, dzieki.

Meczy mnie jeszcze jedna rzecz: w moim BMW E46 coupe 323 Ci 99r , rwie czaami przy ruszaniu, tzn jak sie troszeczke mocniej wsisnie gaz to nie, tylko jak tak normalnie ruszam to zdaża sie ,ze rwie i trzeba wysprzeglic, albo dodac gazu. Poza tym zauważyłem ,ze lekko obroty falują w czasie postoju. Interesuje mnie czy jedno z drugim jest powiązane?

 

Znajomi twierdza,ze przepustnice trzeba wyczyscic, a Wy co macie do powiedzienia?

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

witam

Często szarpanie i drżenie przy ruszaniu jest wiązane z kołem dwumasowym, lub uszkodzoną podporą wału albo poduszka dyfra.

Na 99% jedna z tych zeczy jest uszkodzona. ja w e30 miałem taki efekt i był to dyfer, w e36 podpora a e e46 fachowcy mówią że coś z dwumasówką.

pzdr

  • Zarejestrowani
Opublikowano
hmm, a czy przypadkiem dwumasowki nie sa w dieslach?? kolezka ma benzynke i wydaje mi sie ze tam dwumasowki nie ma

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dwu-mas występuje zarówno w dieslu jak i w benzynie.

Mam E39 520i i ma ten kosztowny element.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam

Często szarpanie i drżenie przy ruszaniu jest wiązane z kołem dwumasowym, lub uszkodzoną podporą wału albo poduszka dyfra.

Na 99% jedna z tych zeczy jest uszkodzona. ja w e30 miałem taki efekt i był to dyfer, w e36 podpora a e e46 fachowcy mówią że coś z dwumasówką.

pzdr

 

czyli np u mnie w e36 m50b20 przyczyną drgań we wnętrzu przy przyspieszaniu (2200-3000 obr) może być podpora ???

Opublikowano
WITAM...EJ Z TYM RWANIEM TZN ZE SZARPIE PRZY RUSZANIU?TAK JAKBY ZRYW ROBIŁ?NAWET PRZYMALYCH OBROTACH?JA TAK MAM I NAJGORZEJ PRZE SKRECONYCH KOLACH..I WIDZIALEM ZE Z TYLU POD TYLNIA BELKA (TAM GDZIE WAŁ SIE LACZY CHYBA-SORRY NIE ZNAM SIE KOMPELTNIUE)WYCIEKA OLEJ..TZN JEST ZAPOCONY..I STRACIL MI MOC JAKBY NIE DAWAL WSZYSTKIEGOI NA KOLA..WKRECA SIE NA OBROTY ALE NIE IDZIE NA KOLA TA MOCV..CO TO MOZE BYC?

mowia Nam ustąp głupszemu-dlatego ten świat wygląda jak wygląda

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dcf661d0c724a2d.html

Opublikowano
hej. mnie na rwanie pomogla wymiana swiec!!! Byl troche slaby i na kompie wyszlo ze jedna z sond lambda padla, wymienilem jedno i drugie i jest OK!! Pozdr!
Wszystko ponizej 6 cylindrow do kosiarki sie nadaje... ;D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.