Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ello masz biksenon?masz spryskiwacze,czy dokladane biksenony? sproboj wlaczyc dlugie...jezeli jest zmiana na zwyklej zarowce tej wewnetrznej ..to raczej przetwornica sie skonczyla...ale szukaj bezpiecznika... pozdro
Opublikowano

Kolega z forum bartas_pn wysłał mi liste po angielsku i jest tam Light Module i to bezpieczniki 9 i 32. Nic takiego jak headlight nie znalazłem :(

 

Wyciągnąłem te bezpieczniki i tylne światła przestały świecić, ale z przodu działał lewy ksenon.

 

Nie wiem , który bezpiecznik wyciągnąć aby to sprawdzić.

dajcie znać w miare szybko , może zdąże jeszcze dzisiaj kupic.

Opublikowano

NIkt nie wie który to bezpiecznik??? :cry2:

 

A czy przetwornice da się zamienić, w celu sprawdzenia czy to może ona?

Opublikowano
ello masz biksenon?masz spryskiwacze,czy dokladane biksenony? sproboj wlaczyc dlugie...jezeli jest zmiana na zwyklej zarowce tej wewnetrznej ..to raczej przetwornica sie skonczyla...ale szukaj bezpiecznika... pozdro

 

 

Na długich jest zmiana na żarówce wewnętrznej

Opublikowano
Jak pamietam to byla u ciebie prawa strona..mi to wyglada na przetwornice..ona jest przymocowana pod lampa od spodu(taka metalowa obudowa 10x15cm srebrna)...przykrecona na cztery srubki,trzeba ja wykrecic wypiac przewod i wymienic...mozna wpiac inna na chwile i sprawdzic..jezeli to prawa to auto na podnosnik,sciagasz nadkole i dojdziesz do niej bez wyciagania lampy..odrobine gimnastyki(wyciagniecie calej lampy to wypiecie zderzaka wiec nie warto rujnowac jak masz ladnie spasowane)..przetwornica nie powinna byc droga ..masz kontakt do chlopaka,powinien Ci wyslac gdybys chcial skorzystac(zapytaj go co to moze jeszcze dokladnie byc on handluje lampami i ma pojecie mi przez tel pomogl lampe rozebrac i zlozyc) ja kupowalem wnetrze lampy bo moja tak jak Ci mowilem miala po kolizji oberwany srodek a obudowa byla cala.. TOMEK tel 604 060 654 pozdro przyjacielu
Opublikowano

jak bys potrzebował przetwornice to oddam po taniosci ;) bo mam jeszcze chyba dwie sztuki do e46...

 

PS.

co do wyjmowania lampy to nie trzeba sciagac zderzaka.. gdyz przed wczoraj je wyjmowałem jak montowałem ringi co za tym idzie rozbierałem tez te lampy ;) w 2h ogarnąłem 2 lampki wiec nie jest to tragedia jakas...

Opublikowano
Jak pamietam to byla u ciebie prawa strona..mi to wyglada na przetwornice..ona jest przymocowana pod lampa od spodu(taka metalowa obudowa 10x15cm srebrna)...przykrecona na cztery srubki,trzeba ja wykrecic wypiac przewod i wymienic...mozna wpiac inna na chwile i sprawdzic..jezeli to prawa to auto na podnosnik,sciagasz nadkole i dojdziesz do niej bez wyciagania lampy..odrobine gimnastyki(wyciagniecie calej lampy to wypiecie zderzaka wiec nie warto rujnowac jak masz ladnie spasowane)..przetwornica nie powinna byc droga ..masz kontakt do chlopaka,powinien Ci wyslac gdybys chcial skorzystac(zapytaj go co to moze jeszcze dokladnie byc on handluje lampami i ma pojecie mi przez tel pomogl lampe rozebrac i zlozyc) ja kupowalem wnetrze lampy bo moja tak jak Ci mowilem miala po kolizji oberwany srodek a obudowa byla cala.. TOMEK tel 604 060 654 pozdro przyjacielu

 

 

Jutro wyciągnę lampę i spróbuję z zamianą przetwornic. Oby to było to bo denerwuje mnie jeden xenon.

A co do bezpiecznika to nie wiesz który?

 

No i wielkie dzięki michu. Może troszke szkoda , że nie mam twojej Buni ;-)

Opublikowano
zeby wyciagnac spryskiwacz to najlepiej go uruchom a w tym czasie niech ktos go zlapie i przytrzymie(mozna go probowac wyciagnac tak na sucho ale czasami mozesz zniszczyc lakier na zaslepce lub listwie),wtedy trzeba wyczepic zaslepke z dysza czyli ta przednia czesc bo inaczej listwa pod lampa nie da sie wyciagnac...ale tak jak mowie mniej balaganu narobisz jak sciagniesz nadkole i dojdziesz do przetwornicy od dolu cztery srubeczki i po krzyku...gdybys mieszkal blizej to bym ci to zrobil..powaznie szkoda psuc ryjek auta...ustawianie lampy,pasowanie itd...potem zeby ewentualnie wcisnac dysze to wlozyc ja a nastepnie nacisnac na spryskiwacz i mocno jak sie bedzie wysuwal docisnac go reka,przytrzymac go(do sciagniecia i zalozenia sprysku musi byc dwoch)..ale jak mowie zabierz sie za to od spodu..
Opublikowano
ewentulnie wyciagnac lampe z kompletna listwa i spryskiem..ale musisz wyczepic go z przewodow zasilajacych... ale sprobuj od spodu..odkrecisz tylko przednia czesc nadkola pare srubek jeden kolek plastikowy...sciagnij kolo i powinienes miec dojscie..
Opublikowano
wiesz nie wiem ale mysle ze bezpiecznikiem i elementem zasilajacym jest wlasnie przetwornica..np 118 nie miala bezpiecznika (miala tez ksenon) tylko modul swiatel odpowiedzialny za to...tu maoze byc podobna sytuacja...widzisz wew zarowka ma zmiane i swieci-czyli bezpiecznik jest ok..ale ksenon nie pali wiec to chyba zadanie przetwornicy..ale to tylko moje spekulacje...no i na logike mysle ze ksenon i dlugie nie mialyby oddzielnych bezpiecznikow..czyli dwoch do lampy przedniej..ale zaznaczam to tylko moje spekulacje..
Opublikowano

ok.. to ja napisze co do lampy jak to zrobic ;]

 

zeby wyjac lampe to odkrecasz te dwie srubki na pasie przednim...

i kolejne dwie srubki 1) pomiedzy lampa a chlodnica - powiniennes ja zobaczyc i 2) z tylu za lampa:)

 

jak to zrobisz, wykrecasz kierunkowskaz ... .obstawiam ze wiesz jak...

nastepnie odczepiasz wszystkie kable z lampy zeby nie przeszkadzaly przy wyjmowaniu...

 

nastepnie masz listwe pod reflektorem...

od strony blotnika trzyma sie na dwoch zatrzaskach... je wyczepiasz podwazajac np srubokretem... (OSTROZENIE ZEBY NIE PORYSOWAC)

a od strony chlodnicy palcem wystarczy ze przycisniesz i wychodzi zaczep...

 

nastepnie ciagniesz listwe do siebie... za listwą lapiesz za dysze od spryskow.. bo wyciagnie sie do przodu...

i teraz jezeli chodzi o wyjecie samej dyszy ze spryskiwacza... to delikatnym ruchem w leko lub prawo zeby wyskoczyly zaczepow i ciagniesz do siebie... ZAZNACZAM TRZYMAJ CALY CZAS WYSIEGNIK OD SPRYSKIWACZA ... bo jak puscisz to trysnie płyn od spryskiwaczy Ci w twarz :) wiec lepiej robic na pustym zbiorniku :) ale jak wyjmiesz dysze to zacznie sie lac plyn i w ten sposob mozesz oproznic...

 

nastepnie jak sciagniesz sama dysze i zleci plyn zabierasz sie za lampe :) do siebie i lekko w gore.. - wychodzi bez problemu .. jedak muszisz polawirować lampa :)

 

nastepnie masz lampe w rekach i robisz z nia co chcesz :)

 

Jezeli jeszcze jakies pytania to pisz smiało ale sadze ze dosc wyczerpałem temat.... jednak bez zdjec :P heh :P

 

Pozdrawiam !

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, wszystkich, dzisiaj zobaczylem ze w mojej buni, jeden xenon jakos dziwnie swieci. Mam oryginalne xenony, auto z konca 2004, Prawy xenon swieci normalnie, tak jak zawsze swieci na bialo, natomiast drogi na różowo (cos kolo tego). Jak sie zapali to swieci przez 2-3s normalnie a potem zmienia barwe. Jakie sa symptony konczacego sie zarnika ??? Czy moze podobne do moich, czy mozliwe ze padl juz po 4 latach ???? Czy to raczej przetwornica. Jeszcze dodam ze mam zalozone ringi, i ostatnio na tej lampie co dziwnie swieci padla mi przetwornica, wiec wymienilem, a teraz dziwne rzeczy sie dzieja z tym zarnikiem. Moze to tylko zbieg okolicznosci... sam nie wiem

Czekam na jakies sugestie.

Pozdrawiam

 

EDIT : Juz wszystko wiem, to co opisałem to jest osstatnia faza życia żarnika :?

 

No to trzeba wymieniać oba.

Pozdrawiam

Opublikowano
A co do wymiany samych żarówek to jest naprawdę 15min.Bez ściągania lamp i innego kombinowania. Tylko od strony ze zbiorniczkiem na płyn do spryskiwaczy jest troszkę gorzej ale też da sie to zrobić. Ja nie miałem duzo plynu wiec odkręciłem jedną śróbę trzymająca zbiornik, wyciqagnęłem pompkę, która jestna wcisk w zbiorniczku, odłączyłem jedną kostkę, wyjęłem do góry zbiornik i juz miałem tyle miejsca ze nie sposob było nie wymienić tych żarników. Ze zdejmowaniem dekielków nie ma problemów tylko z przy zakładaniu trzeba dokladnie dopasować dekielek, aby potem nie dostawala sie tam wilgoc, bo mze byc male spiecie :D
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wymieniłem przetwornicę i wszystko działa.

 

Wystarczyło wyciągnąć całkowicie lampę i przetwornica była zamontowana od spodu lampy na 3 śruby.

 

Czyli jak nie żarnik to przetwornica.

 

 

Wielkie dzięki dla michu7510

Opublikowano
Wymieniłem przetwornicę i wszystko działa.

 

Wystarczyło wyciągnąć całkowicie lampę i przetwornica była zamontowana od spodu lampy na 3 śruby.

 

Czyli jak nie żarnik to przetwornica.

 

 

Wielkie dzięki dla michu7510

Dzieki kolego nie ma sprawy,wiele rzeczy pamietam i wiem bo pierwsze swoje E-46 mialem rozebrane do samej karoserii i sam skladalem.. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.