Skocz do zawartości

problem BMW E36 1,8i m40 92r


netoperek2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od jakiegoś czasu mam taki problem: na benzynie obroty jakieś 600/min i wyczyściłem już wszystko i nic, a na gazie(zwykły na śrubie) jak ustawił gazownik na sondzie odpowiednią mieszankę to obroty jakieś 1200/min i cza było ją zubożyć na reduktorze śrubą od wolnych i obroty opadły do 900/min, ale czasem jest tak że jak zimny to wraca do około 1200 a jak wejdzie na pion wskazówka od temperatury to opadają obroty do około 800/min.Na gazie jest przelatane jakieś 80000km i szpece już ręce rozkładają .

Miał ktoś podobny problem??

Za pomoc dziękuje.

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby zregenerować parownik musisz go wyciągnąc tylko musisz się zorientować czy do twojego tomaseto da sie dokupić membrany bo niektóre parowniki się całe wymienia do twojego to chyba bedzie to :

http://www.allegro.pl/item441789408_pelny_kpl_napr_tomasetto_oryginal_3_membrany.html

ja kupowałem u tego kolesia i polecam go

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.