Skocz do zawartości

biały dym z rury i totalny samozapłon e39 530d!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dziś jechałem spokojnie po mieście, nagle coś tompnęło w silniku, samochód się wkręcił na 6 tys. z rury poszedł taki dym, że po chwili ludzie wezwali straz pożarną. a najgorsze, ze po natychmiastowym zatrzymaniu, wylaczeniu zaplonu i wyjeciu kluczyka samochod przez kolejne kilka minut wyl na obrotach i potwornie dymil na bialo. nastepnie zgasl i wtedy pojawila sie para spod maski. ma ktos jakis pomysl, co sie stalo i czy bez remontu silnika jeszcze gdzies tym pojade? :jawdrop:
Opublikowano
podejrzewam ,ze walnela turbina i olej z nagarem poszedl na silnik. jesli silnik wyl na obrotach i nic sie wiecej nie stalo to mysle ,ze nie jest tak zle. normalny samozaplon ,spowodowany nagarem . a przed zdarzeniem bral olej ?
Opublikowano
na odległość Ci nie powiemy, olej w silniku jakiś został? cały płyn chłodniczy znikł? Jak nie wiesz co robić to lepiej nie ruszaj samochodu i skontaktuj sie z mechanikiem.
Opublikowano
samochód już odholowany pod warsztat rzecz jasna, a ja tak tylko chcialem znac wyrok przed wyrokiem. olej i plyn specjalnie kupilem i zalalem, bo tez mi przyszlo do glowy ze to wazne, po wlaniu litra oleju juz jest minimum na bagnecie, a po wlaniu piatki plynu juz sie wyrownawczy przelal.
Opublikowano

mialem podobną historię tylko Betkę szybko zdusilem. u mnie pompa wysokociśnieniowa padła. regeneracja ok 600 zł.

 

a jak zdusic silnik przy automatycznej skrzyni?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
właśnie , lepiej wiedzieć co zrobić jak już , też mam automat , można na manual i na 5 ?? chyba nic to nie da , gorzej jak auto złapie obroty na biegu :duh:
Opublikowano
No silinik sie rozbiegal olej poszedł na tłoki. Może być po silniku badz nie, ale napewno cos ulego uszkodzeniu :)

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Opublikowano
a tak na przyszłość, może ktoś zna inny sposób na zgaszenie silnika w takim przypadku?? większość diesli jest z automatem a tam nie da się zdusić silnika, co prawda nie mam diesla i jestem już z nich skutecznie wyleczony, ale w rodzinie są duże diesle i właśnie w automacie i chciałbym wiedzieć czy da się uratować silnik, czy pozostaje patrzeć tylko jak serce samochodu umiera :?
Opublikowano

Witam

 

w komentarzach do filmiku jest napisane - aby w takich przypadkach odciąć dopływ powietrza do silnika - można zatkać czymś wlot powietrza :idea:

marzenie : E34 M5

http://img266.imageshack.us/img266/9927/540podpisnj4.jpg

Opublikowano

tak tylko zacznij grzebac przy silniku jak jest na pełnym gwizdku i nie wiesz o co kaman :)

tak to idzie zadusić manualem

ale automat ?

to takie oczekiwanie na zgon, przerąbane

Opublikowano

Ale za to jakie efektowne ;-)

 

 

Sorki, ale nie moglem sie powstrzymac :modlitwa:

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano (edytowane)
Najlepiej jest przeciąć wężyk od paliwa(lub założyć odcięcie pompy paliwa).Ewentualnie tak jak kolega pisał wyżej niedać mu oddychać.Na szczęście mam manuala :twisted: Edytowane przez rafala6
Opublikowano

na szczęście nie mam diesla,

fakt niech lepiej silnik padnie niż ma komuś rękę wentylator, czy jakiś pasek uciąć... no z tym dolotem to ok, tylko w nowych samochodach to jest dość szczelnie obudowane i raczej trudno się tam dostać...

Opublikowano
Najlepiej jest przeciąć wężyk od paliwa(lub założyć odcięcie pompy paliwa).Ewentualnie tak jak kolega pisał wyżej niedać mu oddychać.Na szczęście mam manuala :twisted:

 

to nic nie da, za rozbieganie silnika wine ponosi lejące turbo. Olej sie pali nie ropa

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
na szczęście nie mam diesla,

fakt niech lepiej silnik padnie niż ma komuś rękę wentylator, czy jakiś pasek uciąć... no z tym dolotem to ok, tylko w nowych samochodach to jest dość szczelnie obudowane i raczej trudno się tam dostać...

akurat w e39 530d wystarczy wyrwac plastikowa rurke i mozna zatkac dolot kurde az strach jezdzic jak ktos ma niesprwne turbo a jeszcze lepiej jak ktos nie wie ze mu olej sie leje wszedzie do kolektora

e90 330i manual :D http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=180705

///M - The most powerful letter in the world!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.