Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zmienialem ostatatnio plyn w chlodnicy i po wymianie zabralem sie za odpowietrzanie wedłu wskazowek podanych na forum i gdy juz mialem temp odpowiednia i cieplo w kabinie i niby juz odpowietrzony uklad dotykam dolny waz i jest zimny gurny cieply. wiec co robie zle prosze o pomoc
Opublikowano
zmienialem ostatatnio plyn w chlodnicy i po wymianie zabralem sie za odpowietrzanie wedłu wskazowek podanych na forum i gdy juz mialem temp odpowiednia i cieplo w kabinie i niby juz odpowietrzony uklad dotykam dolny waz i jest zimny gurny cieply. wiec co robie zle prosze o pomoc

 

górny

Komuś to tu niedawno wklejałem, fajnie opisane jak i co z odpowietrzaniem układu bmw:

 

http://www.vabikbmw.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=646

 

Inna sprawa że może Ci jeszcze termostat nie puścił dużego obiegu, to trochę trwa, szczególnie jak masz ogrzewanie na maxa. Przejedź się kawałek i wtedy sprawdzaj czy duży obieg jest w ruchu.

Opublikowano
[...]mialem temp odpowiednia i cieplo w kabinie[...]

 

Ale po co czepiasz się ciepła w kabinie?? Przecież jak zapłon jest odłączony to zawory od nagrzewnicy są otwarte... Nie ma zatem potrzeby kombinować z otwieraniem ogrzewania tak jak w "normalnych" autach...

 

Po prostu trzeba mieć cierpliwość i na wyłączonym silniku i przy odkręconych odpowietrznikach lać do zbiornika i uzupełniać pod sam korek płyn aż skończą się bąbelki w niższym, a potem w wyższym odpowietrzniku... A jak już ich nie ma i się zakręci odpowietrzniki to odciągnąć płyn do normy...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
zmienialem ostatatnio plyn w chlodnicy i po wymianie zabralem sie za odpowietrzanie wedłu wskazowek podanych na forum i gdy juz mialem temp odpowiednia i cieplo w kabinie i niby juz odpowietrzony uklad dotykam dolny waz i jest zimny gurny cieply. wiec co robie zle prosze o pomoc

 

Po prostu nie otworzył się jeszcze termostat, i dolny wąż do chwili jego otwarcia jest zimny. po otwarciu jest już duży obieg płynu i zazwyczaj w tym momencie uzupełniasz w zbiorniczku,lub chłodnicy zależy od tego jaki masz silnik i po sprawie :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.