Skocz do zawartości

I sie zagrzala... ???


grand237

Rekomendowane odpowiedzi

:( Witam wszystkich. Jestem posiadaczem pierwszej Bety w moim zyciu.

Jade sobie i nagle wskazowka wchodzi na czerwone pole lecz mimo najszczerszych checi chcialem dojechac do pierwszego zjazdu i nagle zaczela tracic moc silnik zaczal wydawac dziwne odglosy a spod maski poszlo troche pary lub dymu oleju. Wspomne ze przy zatrzymaniu na wolnych orotach zaswiecila sie kontrolka oleju. Bardzo trudno odpalic silnik ,gdy odpali pracuje normalnie ale zaraz temperatura idzie w gore , zniknela mi "woda" w zbiorniczku. Co to jest i jak to mozna usunac. Na razie nie jezdze ,ponoc jest to uszczelka pod glowica , blok pekniety ,glowica popekana i ponoc masakra cenowa. Auto ma przebieg okolo 100tys. Aktualnie jestem w Londynie. Co robic??

Z gory dzieki za pomoc.[/b]

 

Nie ten dział- przenoszę!!

Moderator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wspólczuje przegrzałeś becie teraz bedziesz miał wydatki....ile przejechałes mając temp na czerwonym polu?wynika z tego że dużo... uszczelka napewno poszła głowica moim zdaniem to też już szrot

Ale na odległość to tylko powróżyć można...

na twoim miejscu jeśli miałbym remontować cały silnik od zera to poszukałbym innego na przekładke bo naprawa starego troche cię szarpnie po kieszeni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej kolega mówi, raczej przegrzna na 100% i motor kaput :( Remontować niema sensu, rozgladaj się za nowym motorem. W kwestii temperatury silniki BMW są strasznie wrażliwe. Przedobrzyłeś chyba z chęciam dojechania do najbliższego zjazdu i taki skutek niestety.

B-okiem M-ożna W-chodzić


Moja bawarka:

http://polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/41749

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:( Witam wszystkich. Jestem posiadaczem pierwszej Bety w moim zyciu.

Jade sobie i nagle wskazowka wchodzi na czerwone pole lecz mimo najszczerszych checi chcialem dojechac do pierwszego zjazdu i nagle zaczela tracic moc silnik zaczal wydawac dziwne odglosy a spod maski poszlo troche pary lub dymu oleju. Wspomne ze przy zatrzymaniu na wolnych orotach zaswiecila sie kontrolka oleju. Bardzo trudno odpalic silnik ,gdy odpali pracuje normalnie ale zaraz temperatura idzie w gore , zniknela mi "woda" w zbiorniczku. Co to jest i jak to mozna usunac. Na razie nie jezdze ,ponoc jest to uszczelka pod glowica , blok pekniety ,glowica popekana i ponoc masakra cenowa. Auto ma przebieg okolo 100tys. Aktualnie jestem w Londynie. Co robic??

Z gory dzieki za pomoc.[/b]

 

Nie ten dział- przenoszę!!

Moderator

na bank pęknieta głowica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze wszyscy mysla podobnie. Znalazlem warsztat od glowic i koles mowi ze da rade to zrobic. splanuje glowice ,wymieni gwinty w bloku i mowi ze bedzie chulac. I taka mam nadzieje bo za dwa tygodnie znowu traska. Zaraz po odbiorze powiem Wam czy zrobil i jak dziala no i oczywiscie za jaka kase. Niepokoja mnie tylko te odglosy ktore odchodzily jak jechalem a ponoc to byla tylko woda na cylindrach i mam nadzieje ze wal i panewki nie maja z tym nic wspolnego. Moja pierwsza beta a juz problemy. Poczytalem troszke i widze ze o ten silniczek naprawde trzeba dbac.

Jak ktos ma jeszcze jakies wiadomosci na temat takiego stanu silnika to chetnie poczytam.

Pozdraiwam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dopatrzyles najwarzniejszych spraw.Kupujac samochod koniecznie trzeba sprawdzic wszystko!Na 100% wyczul bys ,zauwarzyl ,ze cos jest nie tak .No teraz to lipa straszna ,wspulczuje Ci.A tak na przyszlosc to ;najmniejszy ruch wskazowki w Bmw "grozi smiercia".Pozdrawiam! :hand:
Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wiec panowie sprawa wyglada tak:

-glowica jest po planowaniu i sprawdzeniu szczelnosci i jest ok

-blok silnika jest caly

jest jeden problem bo po zrobiebiu nowych gwintow w bloku i wstawieniu ladnie w palnik znowu podnioslo glowice. Mechanik stwierdzil ze trzeba wstawic nowy silnik.

Nie mam sily na ten samochod ciagle koszta rosna ,bo doszla chlodnica , kpl. paskow ,olej ,plyn i czujnik polozenia walu ktory wczesniej byl sprawny ale nagle sie zepsul. Jak jest ktos chetny na zrobienie lub naprawe w londynie to chetn ie porozmawiam na ten temat. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

:lol: Witam wszystkich po dlugiej przerwie.

Becie oddalem w rece anglikow i prosze jest nowy silnik ,nawet dziala bez zarzutu jedna mala kwestia jak stoje w korkach wszystko ladnie jak jade temp spada ,dzisiaj wymienilem termostat i na razie jest oki (zobaczymy co w korkach ) . Cala impreza kosztowala bagatela 1200Funtow ale jak ma chodzic to spoko.

Male pytanko: co robic w BMW zeby nie podnioslo znowu glowicy. Jak ma ktos receote na to to chetnie sie dostosuje. Z gory dzieki za wszystko.

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
skad ja to znam?w ten sam sposob zajechalem 525inajpierw temperatura rosla nagle spadala a ja niewiedzialem co za czort,no i tez podjechac chcialem do zatoczki....potem podobnie szlif i to samo co u ciebie z tym ze pozbylem sie auta potem mialem podobne wacchanie w nastepnej bmce,ale juz wiedzialem ze powietrze w systemie i wiem jak ciezko odpowietrzyc bmw i wystarczy dolewac plynu albo ruczyc korek przy goracym silniku i kaplica ,czesto korki tez nie sa szczelne,to prawda ze jesli wskazowka temp,nawet nieznacznie drgnie do gory to w bmw alarm najczesciej zapowietrziny,naprawde mialem kilka razy jazde z tym grzaniem nawet niedawno zatrzymywalem sie poprzednim autem i wypuszczalem powietrze,co do remontu ja bym niepodejmowal tego wydatku lepiej wyrzucic motor z tym ze tez wlozyc pewny påozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Z Becia na razie spokoj. Temperatura stoi w miejscu ale widze ze sa male wachniecia ale pewnie to otwarcie lub zamkniecie termostatu bo nie raz mysle ze sobie wmawiam. Po dolaczeniu do kompa pokazalo ponad 50 roznych usterek ale gosc mowi ze to chyba od poczatku istnienia tego samochodu bo nie pojechalaby. Usunal bledy przejechal sie i nic juz mu nie pokazalo takze mysle ze ok. Pali jak chyba kazdy bo jakies 12 bez zbednych szalenstw. Ogolnie spok. Jak co zjezdzam w marcu do polski i bede sprzedawal jak ktos reflektuje to dajcie znac.

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego współczuje ale cóz, ważne , że już śmiga i jest ok :) co do środków zapobiegawczych w zwiazku z głowicą i inymi ustrojstwami narazonymi na przegrzanie...to przede wszystkim, regularnie sprawdzaj stan płynu chłodniczego, jesli są wycieki od razu zlikwiduj . Ja np jak wymieniałem chłodnicę wypłukałem od razu układ chłodzenia , zleciało troche syfu i teraz mam drozny układ nową chłodnice i nie ma wycieków. Orocz tego wisko termostat , jesli te rzeczy są sprawne a ty autka nie katujesz to pozyje długo, kwestia profilaktyki i zajrzenia powiedzmy raz na tydzien pod maskę i sprawdzenia przejrzenia czy wszystko gra.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.