Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Może ktoś z was miał styczność z którymś z cudownych preparatów i może coś powiedzieć na ich temat. Moje 323i bierze olej, niedługo wymiana silnika, ale do tego czasu chciałbym coś zaradzić dymieniu. Ceny są niewygórowane, a to co obiecuje producent jest zadowalające, więc i tak i tak użyje któregoś ze specyfików, chyba, że ktoś odradza ich użycie ;)

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//ftp.bmw.nazwa.pl/Zdj%EAcie027.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//ftp.bmw.nazwa.pl/Zdj%EAcie021.jpg

Edytowane przez Fisch
Opublikowano
Cudowny środek do wszystkich rodzajów silników i od wszystkiego co może silnikowi dolegać hehe. Tyle że cudów nie ma :) Jak masz wymieniać silnik to lej, napewno na tyle nie zaszkodzi żeby miało coś paść w silniku (a może i coś pomoże :) )
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tylko nie to COŚ z dolnej fotki :duh:

Ale jeśli i tak zmieniasz dudy to może wlej i opisz jaki efekt.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
zaleję i tak ten od Xeramicsa ten drugi mi się nie podoba ;) A czy pomogło napewno napiszę, może nie przyśpieszy wymiany
Opublikowano

Witam.

Ten u góry stosuje znajomy w swojej 316 i twierdzi że cosik daje.Ja osobiście co wymiane stosuje ceramizer taki jak na allegro "http://allegro.pl/item430460152_tuning_popraw_spalanie_i_moc_auta_ceramizer_fv.html" z tym że bezpośrednio od gościa z warszawy i powiem szczerze po daje dużo ponieważ po ściągnięciu głowicy na gładziach cylindrów żadnych rysek nie było. A reszta hmm... dopóki nie spróbujesz nie zobaczysz :)

Pozdrawiam.

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
Fisch na jakim oleju jezdzisz? syntetyk ? mineral?

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
Może zalałbyś go półsyntetykiem i podzielił byś się wrażeniami czy pomogło czy jest bez zmian czy się pogorszyła kultura pracy silnika czy może polepszyła. Wiem temat przechodzenia z minerala na syntetic był niejednokrotnie poruszany , ale myśle że była by to kropka nad i . Ile masz przebiegu?silnik jest mocno zmęczony?

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
Gdybym miał kilka litrów "zbędnego" półsyntetyka, to pewnie bym tak zrobił, a skoro nie mam to zostanę przy opcji minerał + 2 puszki doktora :lol:
Opublikowano
Lałem tego doktorka na test, oleju mi ciut znika i co mogę powiedzieć-znika może trochę mniej lecz cudów niema, a znika mniej nie dlatego że magicznie naprawił silnik tylko dlatego że jest to bardzo gęste i po prostu olej jest gęstszy, bardziej lepki i dlatego mniej go wciąga. Mam wrażenie że jakby ciszej chodził silnik po nalaniu tego dziadostwa ale może tylko mi się wydaje. Możesz wlać ale na odmłodzenie silnika nie licz.
Opublikowano
Wlałem narazie jedną puszkę, boję się, że mogą być rano problemy z odpaleniem- strasznie to gęste :shock: Jutro robię niewielką traskę wtedy wleję drugą, zobaczymy co i jak. Nie wiem czy to tylko ja czy ten doktorek, ale wydaje mi się, że chyba jednak kolega ma rację i silnik rzeczywiście jest cichszy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lałem tego doktorka na test, oleju mi ciut znika i co mogę powiedzieć-znika może trochę mniej lecz cudów niema, a znika mniej nie dlatego że magicznie naprawił silnik tylko dlatego że jest to bardzo gęste i po prostu olej jest gęstszy, bardziej lepki i dlatego mniej go wciąga. Mam wrażenie że jakby ciszej chodził silnik po nalaniu tego dziadostwa ale może tylko mi się wydaje. Możesz wlać ale na odmłodzenie silnika nie licz.

 

Jak kiedyś będziesz coś w silniku naprawiał to się zdrowo naklniesz czyszcząc ten syf co po tym został.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
I tu się zgadzam z przedmówcą gdyż teflon zawarty w takich doktorkach jest koszmarem mechaników :(
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
"teflon koszmarem mechaników" ok, niech będzie, ale czy środek zadziałał jak obiecuje producent?? Ja silnika rozbierał i remontował nie będę, chcę żeby przestał tak dymić i ograniczył zużycie oleju :D
Opublikowano
Rano nie miałem żadnych problemów z odpaleniem silnika, po przejażdżce wlałem drugą puszkę trochę pojezdziłem max 3 tyś obrotów oczywiście rozgrzany silnik zobaczymy rano i po przejechaniu większej ilości km.
Opublikowano

Jeżeli kolego nie masz głębokich rys na cylindrach to środek zadziała,jak masz rysy głębsze to lipa,jak sie pierścienie zablokowały bądź zablokują to OjOj.

Ale może ty masz uszczelniacze tylko do wymiany,a już najgorsze zakładamy.A jak uszczelniacze to te cudowne środki na chwile pomogą a olej i tak będzie znikał.

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
Jeżeli chodzi o zalewanie e30 (chyba 2,5 170 KM) syntetykiem , to gdzieś czytałem o takim przypadku. Ktoś zalał syntetyk i opisywał co się dzieje. Na początku nic się nie działo ale po jakimś czasie wypłukało uszczelnienia silnika. Okazało się że materiały, z których są wykonane nie są przystosowane do składników czyszczących zawartych w syntetykach. Osobiście zmieniłem olej z półsyntetyka na full syntetyk ( castrol 0w40 edge sport) i jestem zadowolony (silnik napewno też ;) - m52b25). Pzdr

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

Opublikowano
Jeżeli chodzi o zalewanie e30 (chyba 2,5 170 KM) syntetykiem , to gdzieś czytałem o takim przypadku. Ktoś zalał syntetyk i opisywał co się dzieje. Na początku nic się nie działo ale po jakimś czasie wypłukało uszczelnienia silnika. Okazało się że materiały, z których są wykonane nie są przystosowane do składników czyszczących zawartych w syntetykach. Osobiście zmieniłem olej z półsyntetyka na full syntetyk ( castrol 0w40 edge sport) i jestem zadowolony (silnik napewno też ;) - m52b25). Pzdr

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

Opublikowano
Jeżeli chodzi o zalewanie e30 (chyba 2,5 170 KM) syntetykiem , to gdzieś czytałem o takim przypadku. Ktoś zalał syntetyk i opisywał co się dzieje. Na początku nic się nie działo ale po jakimś czasie wypłukało uszczelnienia silnika. Okazało się że materiały, z których są wykonane nie są przystosowane do składników czyszczących zawartych w syntetykach. Osobiście zmieniłem olej z półsyntetyka na full syntetyk ( castrol 0w40 edge sport) i jestem zadowolony (silnik napewno też ;) - m52b25). Pzdr

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

Opublikowano
Kilka dni i kilometrów mineło, jak narazie mogę stwierdzić: nie dymi.. tak strasznie jak było, czyli działa. Autko olej dalej bierze, może deko mniej, nie zaobserwowałem dziwnych zachowań i albo mi się zdaje albo lepiej z rana na zimnym utrzymuje obroty
Opublikowano
Kilka dni i kilometrów mineło, jak narazie mogę stwierdzić: nie dymi.. tak strasznie jak było, czyli działa. Autko olej dalej bierze, może deko mniej, nie zaobserwowałem dziwnych zachowań i albo mi się zdaje albo lepiej z rana na zimnym utrzymuje obroty
Opublikowano

Wtrące się w temat odnośnie tych środków

NIE MA takich co by uleczyły silnik wiem z doświadczenia stosowałem kilka najmniej szkodliwy był xeramic choć czyszczenie silnika po nim - koszmar

Moto doctor zalany w silniku starej skody 120 -efekt remont silnika po 2 tys km -zapekło pierścienie

CERAMIZER zastosowany w Peugeot 309 GTI --remont silnika zarżnięty wałek rorządu poprzez zatkanie kanalików w magistrali olejowej

 

Oczywiście na początku silnik chodzi ciszej i równiej bo jest bardziej doprężony przez gęstszy olej ale jak żre olej to skończy się remontem

 

 

Co do twojego przypadku Fisch wydaje mi się że siedzą uszczelniacze zaworowe ale i pierścionki chyba tez trzeba było przed zalaniem środka sprawdzić ciśnienie i zrobić próbę olejową

Co do wypowiedzi norda tak się dzieje jak się przechodzi z gorszego oleju na lepszy gdy silnik jest juz styrany i długo jeźdźił na gorszym oleju(minerał-półsyntetic=rozszczelnienie silnika)

Opublikowano
Kiedyś widziałem jak coś podobnego wlewali do silnika (moto doktora) i jaki był tego efekt, auto posiadało wskaźnik ciśnienia oleju i po tym dodatku stał on cały czas w miejscu (tak mniej więcej w połowie skali), dopiero po wymienia oleju wskaźnik znowu zwiększał ciśnienie wraz z obrotami itd :lol:
Opublikowano

Tak tak - wlewajcie te "specyfiki" do silników. Pozapychają się kanały olejowe, magistrale i zrobi się "AŁA" w silniku.

Potem będziecie pisać - jak pozbyć się gumy z przewodu olejowego gdyż nie ma przejścia i nie smaruje :duh:

 

Pzdr,

 

P.S. Zaden zpecyfik nie zastąpi zajechanych pierscieni i prędzej czy później i tak trzeba będzie wymienić na większe i zrobić szlif cylindra - tylko powodzenia potem przy czyszczeniu nagaru z tych "ceramizerów"

Opublikowano
Koledzy wiem, że te środki potrafią zrobić więcej szkód niż dobrego, pozatykają to i tamto, ale ja nie będę remontował silnika, rozbierał na części i czyścił wszystko po kolei. Chciałem sprawdzić na ile te środki są skuteczne, a silnik i tak idzie do wymiany. Mam m20b25 ale zastanawiam się nad m50b25 lub b28.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.