Skocz do zawartości

objawy uszkodzonego przeplywomierza i termostatu???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
instalacja jest dobrze ustawiona stalo mi sie tak przy braku gazu ,potem jakims cudem przy gwaltownym chamowaniu ustalo bylo wszystko ok niewiem jakim cudem,az do momentu zmiany oleju po wymianie oleju to samo co po jazdzie na koncowce gazu jakies i dzieje sie tak jak sie nagrzeje ,a dodatkowo na benzynie jak puszcze gaz to schodzi do 1000 obrotow i potrzebuje chwile zanim zejdzie do normalnego poziomu nie faluje krokowy nowy ma z 4 miesiace
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A gaz to pewnie mixer II generacji?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
instalacja jest dobrze ustawiona stalo mi sie tak przy braku gazu ,potem jakims cudem przy gwaltownym chamowaniu ustalo bylo wszystko ok niewiem jakim cudem,az do momentu zmiany oleju po wymianie oleju to samo co po jazdzie na koncowce gazu jakies i dzieje sie tak jak sie nagrzeje ,a dodatkowo na benzynie jak puszcze gaz to schodzi do 1000 obrotow i potrzebuje chwile zanim zejdzie do normalnego poziomu nie faluje krokowy nowy ma z 4 miesiace
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To masz odpowiedź.

 

Jak wogóle można kiedykolwiek mówić , że taka instalacja jest właściwie i prawidłowo wyregulowana???

 

Możesz w miejsce czujnika temperatury cieczy wstawić opornik 3,5 KOHM to sterownik silnika będzie zawsze myślał , że silnik jest zimny i nie będzie kombinował krokowcem.

 

A na początek bym polecił RESET.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jakim cudem miało by być większe spalanie???

Przecież sterownik silnika nie ma żadnego wpływu na ilość podawanego gazu. < w takiej instalacji>

 

Czujniki są dwa i trzeba wiedzieć który jest który.

Są w głowicy pod kolektorem. Blisko siebie. Jeden daje sygnał do kompa a drugi do wskaźnika na desce.

Dostęp do nich marny.

Ja bym wolał odnaleźć bezpośrednio przy kompie i tam zrobić małe "ustrojstwo" które będzie włączało lub wyłączało oprnik w zależności czy aktualnie śmigasz na gazie czy na PB.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

wiec tak zrobilem dobra runde po miescie jakies 20 km spontanicznej jazdy i patrze pod domem gora chlodnicy goraca i dol cieplawy .nie jest ta sama temp. na calej chlodnicy bedzie to przyczyna falowania na cieplym???

tzn .ze mam zapowietrzony uklad czy termostat do wymiany .dobrze mysle ??

dodam ze weze sa bardzo twarde jakby pod cisnieniem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak ma być.

Jedynie nie rozumiem co masz na myśli pisząc twarde?

Maja być dosyć twarde bo to układ ciśnieniowy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Możesz dla pewności poluzować odpowietrznik i zobaczyć czy nie będzie powietrza ale jeśli na desce wskazówka stoi w pionie to bym nie szukał dziury w całym.

 

Zrób reset.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powinno wystarczyć.

Dokładne opisy są na forum.

Ale ja w e36 odłączałem na noc i działało.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Możesz w miejsce czujnika temperatury cieczy wstawić opornik 3,5 KOHM to sterownik silnika będzie zawsze myślał , że silnik jest zimny i nie będzie kombinował krokowcem.
I pomogło wstawienie tego opornika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.