Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Szukam czegoś szybkiego i w miarę wygodnego.

Interesuje mnie czy wie ktoś jak mają się te auta do siebie.

Wielkość podobna,komfort pewnie lepszy w Meśku,prowadzenie pewnie lepsze w BMW,moc podobna więc osiągi chyba też.

Szukałem 540i 6b ale mało tego strasznie więc pododziłem się z automatem bo na M5 nie mam a od 528i i tak będzie szybsze.

Tak sobie spojrzałem i ładnie nawet idzie a na koniec hamowanie robi wrażenie:

http://pl.youtube.com/watch?v=uPwX-KjVZPA&feature=related

 

Tak się zastanawiałem co ma mocniejsze hamulce bo zawsze wszyscy piszą o przyspieszeniach ale ja wole mieć lepsze hamulce nawet kosztem kilku setnych straty w przyspieszeniu bo wtedy dłużej pożyje.

Opublikowano
Mercedes zawsze kojażony był z autem dla niemieckiego emeryta lub z taksówką,szczególnie właśnie ten model(w210),wybór należy do ciebie,obiektywnej odpowiedzi na forum bmw raczej nie znajdziesz,tak samo będzie na forum Mercedesa :wink:
Nur bmw e32
Opublikowano

Nie wiem, czy porównanie coś tu podpowie - moi znajomi z Warszawy po tym, gdy zmienili E34 520i (’94) na W210 E220 (chyba’97) najbardziej narzekali na hamulce, prowadzenie się auta i jakość blachy Mercedesa w porównaniu do E34 (dlatego MB sprzedali i rozglądają się za E39)

Oczywiście nie wiem, czy porównanie E39 540i z W210E420 też może tak samo wyglądać (ale mam swoje podejrzenia - to wynika z charakterystyki obydwu świetnych marek).

 

Pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Jesli juz, to bierz E430. Z tego co pamietam, to E420 to podobno niezbyt udany silnik (32V), ktory dosc szybko zostal wycofany z produkcji....

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

Witam

 

FanatykBMW - Taki fanatyk marki a o MB mysli :wink:

Cos w tym jest, ze MB E klasa W210 kojarzy sie z emerytem badz taksowka- mam podobne odczucie jak kolega wyzej. W210 przypomina troche wielka sofe z poprzedniej epoki z debowego drewna, ktora wazy 300 kilo :D

 

pzdr

Opublikowano
Nie wiem, czy porównanie coś tu podpowie - moi znajomi z Warszawy po tym, gdy zmienili E34 520i (’94) na W210 E220 (chyba’97) najbardziej narzekali na hamulce, prowadzenie się auta i jakość blachy Mercedesa w porównaniu do E34 (dlatego MB sprzedali i rozglądają się za E39)

Oczywiście nie wiem, czy porównanie E39 540i z W210E420 też może tak samo wyglądać (ale mam swoje podejrzenia - to wynika z charakterystyki obydwu świetnych marek).

 

Pozdrawiam.

Dokładnie,jakość blachy pogorszyła się w stosunku do poprzednika czyli w124,no i problemy z awaryjnością,w124 zawsze zajmował czołowe miejsca według DEKRY lub TUV pod względem awaryności,w210 jest daleko w tyle,znajomy lubuje się tylko w Mercedesach i twierdzi,że ostatnie trwałe i bezawaryjne Mercedesy kończą się na modelach 190(baby benz),w124(baleron) i w140(czołg).

Nur bmw e32
Opublikowano
Dokładnie,jakość blachy pogorszyła się w stosunku do poprzednika czyli w124,no i problemy z awaryjnością,w124 zawsze zajmował czołowe miejsca według DEKRY lub TUV pod względem awaryności,w210 jest daleko w tyle,znajomy lubuje się tylko w Mercedesach i twierdzi,że ostatnie trwałe i bezawaryjne Mercedesy kończą się na modelach 190(baby benz),w124(baleron) i w140(czołg).

 

No tak, skoro kolega tak twierdzi.... :lol:

To tak samo, jak twiedzenie, ze ostatnie dobre i "prawdziwe" BMW skonczyly sie na E30 czy E34. Kwestia bardzo dyskusyjna i kontrowersyjna...

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Dokładnie,jakość blachy pogorszyła się w stosunku do poprzednika czyli w124,no i problemy z awaryjnością,w124 zawsze zajmował czołowe miejsca według DEKRY lub TUV pod względem awaryności,w210 jest daleko w tyle,znajomy lubuje się tylko w Mercedesach i twierdzi,że ostatnie trwałe i bezawaryjne Mercedesy kończą się na modelach 190(baby benz),w124(baleron) i w140(czołg).

 

No tak, skoro kolega tak twierdzi.... :lol:

To tak samo, jak twiedzenie, ze ostatnie dobre i "prawdziwe" BMW skonczyly sie na E30 czy E34. Kwestia bardzo dyskusyjna i kontrowersyjna...

 

co do Mercedesów nieraz słyszałem to stwierdzenie, "okulary" miały pełno akcji nawrotowych do poprawek, nawet podobno fabryka wydała oficjalne oświadczenie, że poprawią jakosć...

 

co do jakości nowszych modeli BMW niż wymieniłeś -nie wypowiadam się.

Opublikowano
mój ziomal ma Merca 2.7 CDI 2001rocznik....ładnie mu kwitnie powoli na progach nadkolach i z tyłu pod klapą bagażnika.....zabezpieczenia blacharskie w mercedesie pozostawiają wiele do życzenia,natomiast na komfort jazdy jak i zestrojenie pracy silnika i skrzyni biegów nie można narzekać...reszta to kwestia gustu...wygląd zegarów ''nietypowy'' reczny..takie tam innowacje mercedesowskie.....wole swoje 2 lata starsze E39..........pozdro
Opublikowano
Panowie gdybym mial wybierac niedzy ostatnim rocznikiem 124 i pierwszym rocznikiem okulara wybralbym 124 bez zastanowienia.124 w 420 to super wrazenia a w 500tce to juz kosmos.Ale nawet jazda 300ką juz satysfakcjonuje.Jednak ja i tak jestem zafascynowany maja 740ką.Pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Już nie wspominając o wyglądzie, bo E39 ma piękny, dynamiczny wygląd a Merc wygląda jak taksówka albo kanapa dla emeryta. Wnętrze E klasy to też koszmar, jak w czołgu. Co do silników, to chyba nikt nie ma wątpliwości, nawet fani Merca, że BMW ma je lepsze. Dziwne, że fan BMW w ogóle się zastanawia nad Mercedesem. :/
Opublikowano
Co do silników, to chyba nikt nie ma wątpliwości, nawet fani Merca, że BMW ma je lepsze.

 

Tia, ja mam watpliwosci co do tych "oczywistych oczywistosci". Wydaje mi sie, ze sa podobne do tych oczywistosci, ze "BMW to sa tylko dla dresow"...

:lol: Nie wiem czym ustepuje silnik w E430 silnikowi w 540i. I analogicznie E320 nie ma gorszego silnika niz 530i. Wydaje mi sie, ze oba sa b. dobre i na rownie wysokim poziomie....

pozdrowienia

Krzysztof

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do silników, to chyba nikt nie ma wątpliwości, nawet fani Merca, że BMW ma je lepsze.

 

Tia, ja mam watpliwosci co do tych "oczywistych oczywistosci". Wydaje mi sie, ze sa podobne do tych oczywistosci, ze "BMW to sa tylko dla dresow"...

:lol: Nie wiem czym ustepuje silnik w E430 silnikowi w 540i. I analogicznie E320 nie ma gorszego silnika niz 530i. Wydaje mi sie, ze oba sa b. dobre i na rownie wysokim poziomie....

 

Masz chłopie awersję co do mojej osoby (pewnie zakompleksiony jesteś z lekka) i znowu się doj...łeś.

 

Ciekawe czemu to BMW rok w rok zdobywa silnikowe oskary a nie Mercedes, ale Ty wiesz lepiej przecież. :lol:

Opublikowano
Co do silników, to chyba nikt nie ma wątpliwości, nawet fani Merca, że BMW ma je lepsze.

 

Tia, ja mam watpliwosci co do tych "oczywistych oczywistosci". Wydaje mi sie, ze sa podobne do tych oczywistosci, ze "BMW to sa tylko dla dresow"...

:lol: Nie wiem czym ustepuje silnik w E430 silnikowi w 540i. I analogicznie E320 nie ma gorszego silnika niz 530i. Wydaje mi sie, ze oba sa b. dobre i na rownie wysokim poziomie....

 

Masz chłopie awersję co do mojej osoby (pewnie zakompleksiony jesteś z lekka) i znowu się doj...łeś.

 

Ciekawe czemu to BMW rok w rok zdobywa silnikowe oskary a nie Mercedes, ale Ty wiesz lepiej przecież. :lol:

mmwmm...wyluzuj troche...przewrazliwiony jestes chyba.Ja mam i mercedesa i BMW i co do twoich opinii odnosnie mesia to...a wlasciwie jezdziles kiedys mercedesem???Ach...jasne E39 jest najlepsze na swiecie i szczegolnie w Tds.Troche obiektywizmu...a tak na marginesie,chociaż uwielbiam marke BMW to i tak uwazam,ze Mercedes nie ustepuje jej w niczym.Jest to dobre,solidnie zbudowane i z ponadczasowa sylwetka auto i dla mnie licza sie tylko dwie marki BMW i Mercedes...to tyle.Pozdrawiam.
Opublikowano
Witam.

Szukam czegoś szybkiego i w miarę wygodnego.

Interesuje mnie czy wie ktoś jak mają się te auta do siebie.

Wielkość podobna,komfort pewnie lepszy w Meśku,prowadzenie pewnie lepsze w BMW,moc podobna więc osiągi chyba też.

Szukałem 540i 6b ale mało tego strasznie więc pododziłem się z automatem bo na M5 nie mam a od 528i i tak będzie szybsze.

Tak sobie spojrzałem i ładnie nawet idzie a na koniec hamowanie robi wrażenie:

http://pl.youtube.com/watch?v=uPwX-KjVZPA&feature=related

 

Tak się zastanawiałem co ma mocniejsze hamulce bo zawsze wszyscy piszą o przyspieszeniach ale ja wole mieć lepsze hamulce nawet kosztem kilku setnych straty w przyspieszeniu bo wtedy dłużej pożyje.

 

Uwierz mi ze jak w E39 depniesz na heble na autostradzie to wskazowka leci szybciej w dol niz w tym mercu, tak jak by sprezynka strzelila :).

Oczywiscie dochodza do tego opony, markowe naprawde lepiej hamuja, no i w sumie wielkosc tarczy, jakosc klockow... z tym ze w 540 masz dosc duze tarcze :)

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mmwmm...wyluzuj troche...przewrazliwiony jestes chyba.Ja mam i mercedesa i BMW i co do twoich opinii odnosnie mesia to...a wlasciwie jezdziles kiedys mercedesem???Ach...jasne E39 jest najlepsze na swiecie i szczegolnie w Tds.Troche obiektywizmu...a tak na marginesie,chociaż uwielbiam marke BMW to i tak uwazam,ze Mercedes nie ustepuje jej w niczym.Jest to dobre,solidnie zbudowane i z ponadczasowa sylwetka auto i dla mnie licza sie tylko dwie marki BMW i Mercedes...to tyle.Pozdrawiam.

 

Ale ja się starałem napisać obiektywnie. Przecież nie napisałem, że Mercedes to złom itd. I daruj sobie dogryzanie mi w temacie TDS, bo to trochę płytkie.

 

Jeździłem wieloma Mercami i nowymi i starymi oraz innymi autami, bo się siedzę w tej branży. Przeczytaj uważnie moją wypowiedź. Nie ma tam jakiejś złośliwej i bezpodstawnej krytyki. Napisałem tylko o wyglądzie, bo tak jak nowa E klasa jest naprawdę ładnym autem, tak poprzednia niestety zdecydowanie nie i przy E39 wypada blado (oczywiście to moja opinia i nie napisałem, że cały świat tak uważa). Co do wnętrza, to oczywiście też jest to kwestia gustu, ale chyba wiele osób się zgodzi, że w E-klasie jest trochę ciężkawe, takie bez polotu itd. No siliniki to BMW od zawsze miało lepsze niż Mercedes w całej linii więc nic nowego nie napisałem i ot cała moja wypowiedź.

Mercedes to bardzo dobra firma i jak by taka nie było to by ludzie nie płacili za te auta tak dużych pieniędzy. Ja akurat za Mercem nie przepadam i jak już miałbym coś wybrać poza BMW to byłoby to Audi albo w wielkiej ostateczności wypasiony VW, ale na pewno nie Mercedes.

Opublikowano
Mercedes zawsze kojażony był z autem dla niemieckiego emeryta lub z taksówką,szczególnie właśnie ten model(w210),wybór należy do ciebie,obiektywnej odpowiedzi na forum bmw raczej nie znajdziesz,tak samo będzie na forum Mercedesa :wink:

 

A z silnikiem 2.0/2.2 d był i jest kojarzony z polskim, obwieszonym złotymi sygnetami i z apaszką na szyi starym kawalerem, najczęściej - powiedzmy - opiekunem panienek lekkich obyczajów...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

Ja bym wziął Beemke.Czemu?BMW ma (moim zdaniem) przewagę w: wyglądzie(i z zewnątrz jak i w środku),zawieszeniu,ukł.kierowniczym.

Poza tym wiadomo- od czasów okulara jakoś Mercedesa spadła.Podgniwają,psują się.Tak jak pisze RoboCop-W210 miały akcje serwisowe.

 

jak już miałbym coś wybrać poza BMW to byłoby to Audi albo w wielkiej ostateczności wypasiony VW, ale na pewno nie Mercedes.

I ja bym tak zrobił.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

Porównywanie VW z Mercedesem nie jest moim zdaniem trafione.

Generalnie spojrzałem w stronę Meśka w momencie w którym zdałem sobie sprawę że kupienie auta takiego jak chce, czyli skóra,klimatronic,manual graniczy z cudem (oczywiście nie mówimy tu o kimś kto chce wysypać 10 koła Euro za auto z 96r.).

Pogodziłem się z tym że będzie automat,choć słabo startuje,ale i tak lepiej niż 528i manual.

Generalnie Meśka łatwiej znaleźć z dobrym wyposażeniem bo chyba już w standardzie wszystkie miały klimatronic i większość skórę.Ogólnie odnoszę wrażenie że łatwiej kupić Meśka w lepszym stanie niż BMW.

Bmw zdarzają się bez klimatronica (odpada) i bez skóry a jak wygląda materiał na siedzeniach Bmw każdy wie więc skóra musi być żeby to syfnie nie wyglądało.

Niestety na wersję e430 mnie nie stać bo tą jednostkę wprowadzili pewnie dopiero po lifcie,a co do e420 i opini że jest aż taka awaryjna szczerze mówiąc nie spotkałem się jeszcze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

540i bez skór i klimatronika to chyba jakieś unikatowe wersje na specjalne zamówienie. :) Ja osobiście takiej nie widziałem zarówno na żywo jak i w ogłoszeniach z Niemiec. Zapewniam Cię, że przy odrobinie cierpliwości i dobrym targowaniu się wyrwiesz taką z przebiegiem do 150 tys km w granicach 8000E spokojnie. Pamiętaj, że są to auta naprawdę ciężko sprzedawalne przy obecnych cenach paliw i można to wykorzystać dusząc sprzedającego do bólu.

 

Przejeździłem ładnych parę tysięcy km 540i E39 i mimo, że był to niestety zajeżdżony szrot mojego wspólnika to wrażenia z jazdy są naprawdę rewelacyjne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.