Skocz do zawartości

Komunikat: Increased battery discharge error message w E61


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

od kilku tygodni jestem posiadaczem e61 530D, ostatnio wyswietlil mi sie komunikat: Increased battery discharge error message.

 

Czy ktos moglby mi wytlumaczyc w czym tkwi problem?

Dodam, ze nie mam zamontowanego zadnego obcego wyposazenia poza oryginalnym.

 

Dzieki

Opublikowano
Aku jest w stanie zwiększonego rozładowania... Podłącz się z miernikiem i sprawdź wyjmując kolejno bezpieczniki, który obwód "żre" prąd... Chyba, że już akumulatorowi ziemia czekoladą pachnie...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Mam to samo od nowosci tylko ze komunikat jest inny mianowicie High Battery Discharge i pojawia sie ikona samochodu na podnosniku. Oczywiscie ignoruje sprawe ale przed zima pewnie zaintersuje tym serwis. U mnie jest to chyba spowodoawane ciagle ladujaca sie plyta NAVI badz CD ale to tylko nie sprawdzone podejrzenie.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam. Mam ten sam komunikat Increased battery discharge - ale bez error message. Mam E60 530D z 2007r czyli po lifcie. W błędach czyli w message nie pokazuje tego. Tylko przy odpalaniu i to dziwnie bo np. raz co dzienie rano a czasami np. po 5 godzinach a czasami po 2 dniach. Nie wiem czym to idzie. Wszystko jest fabryczne. Nie wiem, czy może mieć wpływ ale wątpię, że nie mam DVD navi i może cały czas szuka tej płyty i czerpie akimulator albo zmieniarka.

Proszę o pomoc lub pomysły.

Pozdo

Domi1971

Opublikowano

1. sprawdzić upływność prądu, jaka jest w stanie kiedy auto jest aktywne a jaka w stanie uśpienia, ok 20 min po zamknięciu auta. cos z wyposażenie fabrycznego może ciągnać za duzo pradu.

2. może akumulator już dogorywa, warto sprawdzić jego stan w serwisie akumulatorów (nie zielonym oczkiem tylko), ew. naładować dobrze.

3. Jesli wykluczysz upływność pradu i aku będzie już się kończyl to warto wymienić na nowy i zakodować.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Natek.

Dzięki za info. Akumulator właśnie mam nówka od 3 dni. W jaki sposób powinienem zakodować nowy akumulator? Jakoś wczytać czy zapisać w kompie auta?

Jak ostatnio byłem na kompie to gostek wspominał coś, że ma błędy z alarmu (jest fabryczny). Nie miałem też podłączonych takich 2 małych przewodzików pod (Minus) to podłączył i powiedział, że powinno być OK. Ale wygląda na to, że jednak może coś ten alarm nie tak bo rano miałem to samo. Może on mnie dopiero za 2 tyg podłączyć a nie ukrywam, że to trochę długo i dla tego się delikatnie zmartwiłem. Może zobaczę jak zamknę samochód na noc bez alarmu i czy rano będę miał to samo.

Napisz proszę jeśli muszę baterię jakoś zaprogramować to w jaki sposób.

Jak mam sprawdzić upływność prądu o której mówisz.

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.

Opublikowano
nie wiam dokładnie jak to się robi po z programów diagnostyki komputerowej jeszcze nie jestem obeznany, na razie :mrgreen: Po prostu trzeba w jakiejś opcji zaznaczyć, że akumulator jest "zregenerowany", koledzy pewnie zaraz powiedzą gdzie i jak dokładnie

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Z tego co wiem trzeba zrobić coś ala adaptację układu zasilania. Po to by alternator nie przeładowywał nowego akumulatora.

Wynika to z faktu ze stary akumulator jest bardziej doładowywany by zwiększyć jego sprawność, nowy nie potrzebuje tego.

Opublikowano

Dzięki Wszystkim za podpowiedzi.

Zrobiłem z alarmem tak jak pisałem czyli nie zał. go wcale i okazało się, że błąd rano już się nie pokazał czyli pewnie alarm po załączeniu podkrada prąd. Podskoczę na kompa aby mi ...... :) i będzie spokój. Powiedzcie proszę czy powinienem zakodować nowy akumulator w komputerze autka?

Jeszcze raz dzięki i pozdro

  • 5 lat później...
Opublikowano
Ja mam od wczoraj tez ten komunikat i dodatkowo pomarańczowa kontrolke auta na podnosniku. Nawiewy na najwyższym biegu działają jak na najniższym ☹
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Komputer ograniczył pełny nawiew ze względu na słabe napięcie akumulatora, to jest normalne w przypadku słabego aku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie koniecznie, może być problem z ładowaniem lub poborem prądu na postoju, trzeba sprawdzić za nim kupisz nowy aku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odradzam ładowanie akumulatora na podłączonej klemie minus. Można popsuć IBS :nienie: . Jeżeli akumulator wciąż jest ok, to trzeba przeprowadzić procedurę, niekiedy oszukać, że zmieniło się akumulator.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.