Skocz do zawartości

Cieszmy sie nimi póki są


tora

Rekomendowane odpowiedzi

......

Świry,zajeliby się czym innym a nie uwalaniem motoryzacji.

Auta to 3% z zanieczyszczeń produkowanych przez człowieka.

O wiele więcej syfu pochodzi od... bydła hodowlanego (obornik itp.)! Stare fabryki...

Szkoda słów.

Mam nadzieje że to żart.

4 cylindry w 520-masz racje Krzysiek-to już jest błąd.

Wieczne 6 garów!

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Bastim735 skwitowaliśmy to odpowiednio na GG - fajnie, że tam nie ma ostrzeżeń :)

 

Basti coś teraz mówi o jakiejś petycji... to może dobry pomysł..

pozdr.

 

P.S.

temat przenoszę na "wokół..."

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A ja powiem , że niech kończą produkcję.

Wtedy bardziej docenimy nasze R6.

Nie buduję się pomników żyjącym!!!

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno zostaną te silniki, tylko nie do każdej wersji, może doczekamy się czegoś takiego jak z V6, że to będzie elitarna jednostka napędowa, że jak ktoś będzie widział u ciebie bawarke to zapyta jaki motor i będzie można odpowiedzieć z duma że R6 w środku i wtedy otrzymamy spojrzenie pełne respektu;](jeżeli będzie nas oczywiście stać na nowe bmw z takim motorem;])
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nareszcie jakieś zmiany w koncernie BMW !!!

powinni zaprzestać produkcji silników a w zamian kupować z fabryki FIATa trzy cylindrowe 1.3 multijet ...

to i koło zapasowe by można wtedy przenieś do przodu pod maskę silnika co spowodowało by że więcej miejsca by było z tyłu na sportowe tłumiki ...

np. w e39 zmieściły by się tłumiki z M5

:twisted2: :twisted2: :twisted2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ten artykuł to kpina.

Ja mam v8 po maską i już gorzej nie chce mieć w nastepnym aucie...za pare lat.

 

Jeśli już chcą ograniczyc garnki, to niech odbiorą projekt silnika v4 z legendarnego rosyjskiego Zaporożca, w którym był silnik plagiat niemieckiego silnika z lat trzydziestych.

Tylko po co mieć duży silnik z ogromnymi cylindrami? :duh:

 

Był taki ciągnik rolniczy w powojennej Polsce - nie pamiętam jak sie nazywał, ale miał silnik jednocylindrowy, z leżącym garem wielkości wiadra. Wyglądał jak powiększenie odpustowej zabawki dla dzieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był taki ciągnik rolniczy w powojennej Polsce - nie pamiętam jak sie nazywał, ale miał silnik jednocylindrowy, z leżącym garem wielkości wiadra. Wyglądał jak powiększenie odpustowej zabawki dla dzieci.

zdaje mi sie ze ten ciagnik nosil pieknie i silnie brzmiaca nazwe "dzik" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie byl Dzik! Chociaz to tez pocieszna konstrukcja...

 

Ten ciagnik to byl Ursus C45, skopiowana konstrukcja niemieckiego Lanz - Bulldog. Baardzo fajna maszyna. Odpalalo sie go kierownica, ktora wkladalo sie w kolo zamachowe silnika, ktore bylo z boku.

 

Chyba mozna cos znalezc na temat tej maszyny w necie.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile cylindrow miala e30 m3 bo nie pamietam, wiecie moze? lol

 

a na serio, to odwraca sie trend w postepie silnikow, bo gdzie niby mialoby to zabrnac? bmw juz wczesniej zapowiadalo ze zacznie zmniejszac liczbe cylindrow na rzecz doladowania; najnowsza zapowiedz tylko potwierdza kierunek w jakim idzie firma..

 

to masowka utrzymuje koncerny a nie egzotyki... mocne silniki dla wymagajacych nadal beda, a ilosc wyprodukowanych zawsze jest wynikiem popytu; nie miejcie pretensji do bmw ze caly swiat sie przewraca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

A ja się cieszę. Wolę miec mniej cylindów i turbo.

Miałem do czynienia z rzędową szóstką BMW o mocy 258KM i to nie jedzie. Podobniejeździłem nowym Volvo 3,2 245KM to też był dramat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie byl Dzik! Chociaz to tez pocieszna konstrukcja...

 

Ten ciagnik to byl Ursus C45, skopiowana konstrukcja niemieckiego Lanz - Bulldog. Baardzo fajna maszyna. Odpalalo sie go kierownica, ktora wkladalo sie w kolo zamachowe silnika, ktore bylo z boku.

 

Chyba mozna cos znalezc na temat tej maszyny w necie.

kiedyś czytałem artykuł o tym ciagniku, jeden cytat zapamiętałem ".. w przypadku uszkodzenia regulatora obrotów zapobiegającego rozbieganiu silnika tłok wielkości wiadra wybijał głowicę i leciał daleko w pole" :D

 

a co do artykułu o silnikach - ktoś żle usłyszał lub niedosłyszał i już mamy jakieś plotki. podobnie jak z Kubicą. Gzieś piszą że przechodzi do ferrari, gzieś że zostaje w bmw, każdy pismak chce wywęszyć sensacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się cieszę. Wolę miec mniej cylindów i turbo.

Miałem do czynienia z rzędową szóstką BMW o mocy 258KM i to nie jedzie. Podobniejeździłem nowym Volvo 3,2 245KM to też był dramat.

 

 

Jadąc na pierwszym biegu przeŁączamy na drugi, a potem na trzeci etc.

Jeśli jeździsz tylko na jedynce możesz miec mylne wrażenie, że z autem jest coś nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się cieszę. Wolę miec mniej cylindów i turbo.

Miałem do czynienia z rzędową szóstką BMW o mocy 258KM i to nie jedzie. Podobniejeździłem nowym Volvo 3,2 245KM to też był dramat.

 

 

Jadąc na pierwszym biegu przeŁączamy na drugi, a potem na trzeci etc.

Jeśli jeździsz tylko na jedynce możesz miec mylne wrażenie, że z autem jest coś nie tak.

 

A np. jadąc na 4 biegu to też mogę zrzucić na 3 ? Proszę o odpowiedź.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ten "dar komunizmu" na youtybe , ochrona srodowiska to sie w tych czasach nikt nie przejmowal. :jawdrop: Po rozruchu to nawet wlasciciel nie wie, czy uciekac, czy tak ma byc??

:shock: :shock: :lol:

:roll2: robi wrazenie.procedury i efekty jak przy starcie wahadlowca na cape canaveral :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

on tak pracowal 'poprawnie' czy ta niezdrowa chmura to spalanie oleju?

a co do artykułu o silnikach - ktoś żle usłyszał lub niedosłyszał i już mamy jakieś plotki. podobnie jak z Kubicą. Gzieś piszą że przechodzi do ferrari, gzieś że zostaje w bmw, każdy pismak chce wywęszyć sensacje

http://www.bmwblog.com/2008/09/01/bmw-cutting-v8-engine-production-to-focus-on-four-cylinders-engines/

nie ma sie i tak czym przejmowac, raczej cieszyc ze firma umie sie dostosowac do rynku i potrzeb konsumentow.. w koncu to nie bmw decyduje ze v8 sie nie sprzedaja tylko ich klienci... chcecie wesprzec? kupujcie nowe v8/v10.

 

duze silniki i tak nie znikna, jak ktos bedzie chcial je kupic to raczej bedzie mogl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.