Skocz do zawartości

ASO czy Pan Stasiu ?


olo_100

Rekomendowane odpowiedzi

Aso to oprócz pieczątki to niczym się nie różnią od innych warsztatów , potrafią to samo robić a nawet lepiej bo zwykły prywatny warsztat jednak troche się obawia że przyjedziesz z reklamacja i delikatnie mówiąc bedzie awantura a Aso ma to gdzieś wyprze się wszyskiego , podmienianie opon , i innych częsci to standard u nich , wymienianie częsci tylko na fakturze to też

 

owszem że poczęstują cię kawką , dadzą nawet zastępczy samochód itd ale słono za to zapłacimy , kolega 7 naprawiał u nich , grzał mu się silnik , po 1 dniu zrobili mu , koszt 5000 zł !!! wymiana termostatu tak pisało na fakturze , i co i dalej mu się grzał , pojechał do "Pana Stasia" i zrobił mu to zał 150 zł bo jakaś pierdoła była , a kasy z ASO nie odzyskał bo się wyparli wszyskiego. podejżewam że samochód postał sobie dzień i nawet palcem się nie dotkneli , kolega dostał zastępczy samochód wiec nie siedział w serwisie

 

jak nie ma się znajomego mechanika w takim serwisie to nie ma po co tam jechać , a skoro masz znajomego mechanika z ASO to wiadomo że zrobi ci to prywatnie bo wszyscy oni sobie dorabiają prywatnie ,

 

najlepiej po prostu popytać się znajomych , sąsiada gdzie serwisuje swoje autko , to jest najlepsza metoda , ważne też by warsztat specjalizował się w danej marce , ktoś kto mi mówi że zna się na wszyskich nie jest dla mnie fachowcem , nawet na wymiane filtrów warto jechac do takiego warsztatu , często na takich przeglądach wychodzą jakieś usterki które w przyszłości mogą narobić wiele szkód ,

 

kiedyś byłem w jakimś warsztacie , na wymiane tarcz , klocków i oleju , nie potrafili inspekcji skasować - no koment - sam sobie skasowałem ,

 

a co naprawianiu samemu to nawet mając e36 zrezygnowałem z tego , musiałbym zakupić sobie komplet kluczy torx i to wsadowych ,, nasadowych , (sam wymieniłem tylny most ) za 2 kluczami zjedziłem pół warszawy , (kupować specjalistyczne narzędzia do 1 naprawy - to się nie opłaca) dłuzej szukałem kluczy niż wymieniałem most , a do e46 to już wogóle nie mam co się dotykać , a zrobić sam nie zawsze znaczy dobrze , no i tez kwestia czasu ,

powiem że metoda polecanych tu warsztatów i opinie o nich na forum się sprawdza ,

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aso to oprócz pieczątki to niczym się nie różnią od innych warsztatów , potrafią to samo robić a nawet lepiej bo zwykły prywatny warsztat jednak troche się obawia że przyjedziesz z reklamacja i delikatnie mówiąc bedzie awantura a Aso ma to gdzieś wyprze się wszyskiego , podmienianie opon , i innych częsci to standard u nich , wymienianie częsci tylko na fakturze to też

 

owszem że poczęstują cię kawką , dadzą nawet zastępczy samochód itd ale słono za to zapłacimy , kolega 7 naprawiał u nich , grzał mu się silnik , po 1 dniu zrobili mu , koszt 5000 zł !!! wymiana termostatu tak pisało na fakturze , i co i dalej mu się grzał , pojechał do "Pana Stasia" i zrobił mu to zał 150 zł bo jakaś pierdoła była , a kasy z ASO nie odzyskał bo się wyparli wszyskiego. podejżewam że samochód postał sobie dzień i nawet palcem się nie dotkneli , kolega dostał zastępczy samochód wiec nie siedział w serwisie

 

jak nie ma się znajomego mechanika w takim serwisie to nie ma po co tam jechać , a skoro masz znajomego mechanika z ASO to wiadomo że zrobi ci to prywatnie bo wszyscy oni sobie dorabiają prywatnie ,

 

najlepiej po prostu popytać się znajomych , sąsiada gdzie serwisuje swoje autko , to jest najlepsza metoda , ważne też by warsztat specjalizował się w danej marce , ktoś kto mi mówi że zna się na wszyskich nie jest dla mnie fachowcem , nawet na wymiane filtrów warto jechac do takiego warsztatu , często na takich przeglądach wychodzą jakieś usterki które w przyszłości mogą narobić wiele szkód ,

 

kiedyś byłem w jakimś warsztacie , na wymiane tarcz , klocków i oleju , nie potrafili inspekcji skasować - no koment - sam sobie skasowałem ,

 

a co naprawianiu samemu to nawet mając e36 zrezygnowałem z tego , musiałbym zakupić sobie komplet kluczy torx i to wsadowych ,, nasadowych , (sam wymieniłem tylny most ) za 2 kluczami zjedziłem pół warszawy , (kupować specjalistyczne narzędzia do 1 naprawy - to się nie opłaca) dłuzej szukałem kluczy niż wymieniałem most , a do e46 to już wogóle nie mam co się dotykać , a zrobić sam nie zawsze znaczy dobrze , no i tez kwestia czasu ,

powiem że metoda polecanych tu warsztatów i opinie o nich na forum się sprawdza ,

termostat za 5000?chyba był ze złota i wysadzany diamentami.Troszkę chyba przesadziłeś.

A little piece of heaven in my hands
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Aso to oprócz pieczątki to niczym się nie różnią od innych warsztatów , potrafią to samo robić a nawet lepiej bo zwykły prywatny warsztat jednak troche się obawia że przyjedziesz z reklamacja i delikatnie mówiąc bedzie awantura a Aso ma to gdzieś wyprze się wszyskiego , podmienianie opon , i innych częsci to standard u nich , wymienianie częsci tylko na fakturze to też

 

Chyba całkiem odwrotnie, w ASO wszystko masz na papierze, każde auto przechodzi przez system i dostajesz fakture. Absolutnie nie jestem za naprawami w ASO ale nie można pisać bzdur. Przed jakimśsądem to prędzej pan Stasio się wyprze bo u niego nic nie widnieje w dokumentacji /zazwyczaj/

 

owszem że poczęstują cię kawką , dadzą nawet zastępczy samochód itd ale słono za to zapłacimy

 

A co chciał byś to za darmo? :duh: Jest wiele ludzi dla których samochód to nie tylko środek transportu ale i narzędzie pracy. Są też tacy którzy serwisują samochody w ASO bo stać ich na to i tyle. Jedni jak rozwalą buty to szukają szewca inni sklepu z butami. Wszystko jest dla ludzi ale z różnym portfelem.

 

najlepiej po prostu popytać się znajomych , sąsiada gdzie serwisuje swoje autko , to jest najlepsza metoda , ważne też by warsztat specjalizował się w danej marce , ktoś kto mi mówi że zna się na wszyskich nie jest dla mnie fachowcem , nawet na wymiane filtrów warto jechac do takiego warsztatu , często na takich przeglądach wychodzą jakieś usterki które w przyszłości mogą narobić wiele szkód ,

 

Jasne, sąsiada który serwisuje swoja 15 letnia skode za płotem w wartsztacie ze starego magazynu nawozów. :lol:

 

powiem że metoda polecanych tu warsztatów i opinie o nich na forum się sprawdza ,

 

Tu się zgodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba całkiem odwrotnie, w ASO wszystko masz na papierze, każde auto przechodzi przez system i dostajesz fakture. Absolutnie nie jestem za naprawami w ASO ale nie można pisać bzdur. Przed jakimśsądem to prędzej pan Stasio się wyprze bo u niego nic nie widnieje w dokumentacji /zazwyczaj

 

spoko Bax nie bede polemizował , koledze w ASO podmienili opony i nic im nie mógł zrobić ,wręcz go wyśmiali , więc idź do sądu i sądź się z nimi i napisz mi koniecznie czy wygrałeś , powodzenia

 

A co chciał byś to za darmo? Jest wiele ludzi dla których samochód to nie tylko środek transportu ale i narzędzie pracy. Są też tacy którzy serwisują samochody w ASO bo stać ich na to i tyle. Jedni jak rozwalą buty to szukają szewca inni sklepu z butami. Wszystko jest dla ludzi ale z różnym portfelem.

 

idąc do Aso oczekuje odpowiedniego poziomu usług , mógbym nawet drożej zapłaci ale gdybym wiedział że jest dobrze zrobione , a jak jest - poziom często jest poniżej krytyki , wiec dlaczego mam płacić wiecej ??

a co do portfela to koledze w mercedesie diode w popielniczce za wymiane policzyli 750 zł , po awanturze że jej nie chce policzyli 25 zł wiec jak ktoś się daje to niech płaci skoro bogaty , ceny z kosmosu ale macie przecież sewis ASO , na bogato

 

Jasne, sąsiada który serwisuje swoja 15 letnia skode za płotem w wartsztacie ze starego magazynu nawozów.

 

zależy kto jakich ma sąsiadów , mam 3 sąsiadów co mają BMW , 3 i 5 , każdy mi polecił tego samego mechanika i nie zawiodłem się ,

 

mi znajomi co serwisowali w Aso odradzali , każdy mówił podobnie , szkoda kasy wydawać , to samo ci zrobi dobry warsztat ale zupełeni za inne pieniądze , ale jak ktoś woli to niech serwisuje ASO , ja wole zaufanego mechanika , puki co to żyjemy w Polsce a nie w w niemczech

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Chyba całkiem odwrotnie, w ASO wszystko masz na papierze, każde auto przechodzi przez system i dostajesz fakture. Absolutnie nie jestem za naprawami w ASO ale nie można pisać bzdur. Przed jakimśsądem to prędzej pan Stasio się wyprze bo u niego nic nie widnieje w dokumentacji /zazwyczaj

 

spoko Bax nie bede polemizował , koledze w ASO podmienili opony i nic im nie mógł zrobić ,wręcz go wyśmiali , więc idź do sądu i sądź się z nimi i napisz mi koniecznie czy wygrałeś , powodzenia

 

Są serwisy i serwisy tak jak i ludzie i ludziska. Oddając coś do serwisu dowolnego, dowolnej branży zawsze zakłada się, że towar trafia do kompetentnych ludzi i w dobre ręce.

 

idąc do Aso oczekuje odpowiedniego poziomu usług , mógbym nawet drożej zapłaci ale gdybym wiedział że jest dobrze zrobione , a jak jest - poziom często jest poniżej krytyki , wiec dlaczego mam płacić wiecej ??

 

Wykluczając serwisy 'u znajomych' zapewniam Cię, że poziom usług w nich często jest dużo niższy, nie mówiąc o metodach i sprzęcie.

 

a co do portfela to koledze w mercedesie diode w popielniczce za wymiane policzyli 750 zł , po awanturze że jej nie chce policzyli 25 zł wiec jak ktoś się daje to niech płaci skoro bogaty , ceny z kosmosu ale macie przecież sewis ASO , na bogato

 

A ja znam ludzi, ba którzy serwisują swoje Q7, X5 i inne dobre i drogie auta w serwisach i są zadowoleni. Ba, znam nawet takiego co w swojej X5 wymienił skrzynie, zawieszenie i kupe innych rzeczy NA GWARANCJI nie dlatego, że były uszkodzone ale dlatego że on się uparł, że w/g niego nie są takie jak powinny co potwierdził diagnosta serwisu ASO. Więc są też normalne serwisy i da się.

 

mi znajomi co serwisowali w Aso odradzali , każdy mówił podobnie , szkoda kasy wydawać , to samo ci zrobi dobry warsztat ale zupełeni za inne pieniądze , ale jak ktoś woli to niech serwisuje ASO , ja wole zaufanego mechanika , puki co to żyjemy w Polsce a nie w w niemczech

 

Zależy jakich się ma znajomych. ;) Ja też jeżdze do znajomego co ma warsztat, stacje diagnostyczną bo mam bliżej no i mam taką możliwość. Niestety nie każdy ma bo BMW nie jeżdzą tylko ludzie z tego forum.

 

No i jeszcze jedno, żaden warsztat nie wyżyje z serwisowania znajomych więc musi też obsługiwać zwykłych klientów takich na których zarobi na siebie i pracowników. Wniosek z tego prosty, jest olbrzymia masa ludzi dla których wybór warsztatu to nie sprawa życia/śmierci, doglądania lub nie mechanika, życiu w stresie i wiecznym ogląaniu się za siebie czy mu czegoś nie zakoszą lub nie zepsują. Oni po prostu traktują samochód jako narzędzie, a nie przedmiot kultu. Tyle, że oni nie pisują na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu się mylisz , znojomemu zapłace podobne piniądze co w Aso , wiem że moge coś taniej gdzieś zrobić ale wole zrobić u znajomego , z bardzo prostej przyczyny

 

bo to co mi wcześniej zrobił było absolutnie ok , i wiem że mi nie powykręca części (może to cię śmieszy ale to bardzo częsty przypadek ) , sprawy reklamacji nie należą do przyjemnych chyba dla wszyskich , mieszkam w okolicach warszawy i naprawde mam wybór full ASO i innych warsztatów ,

 

jest tu jedna podstawowa rzecz , zlecem usunięcie usterki i za to mam zapłacić a nie za wymyślone części i niewiadomo co nie wspominając o fachowości wykonania usługi , co do fachowości ASO to bardzo często własnie jest tak że oni nie potrafią powiedzieć co się dzięje a pojedziesz do "Pana Stasia" i zrobi ci to

 

nie wiem z czego to wynika , może z podejścia do problemu i klienta , zaznacze że mówimy o fachowcach a nie domorosłych fachmenów co to wszysko potrafią naprawić cokolwiek im nie zlecisz ,

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Aso to oprócz pieczątki to niczym się nie różnią od innych warsztatów , potrafią to samo robić a nawet lepiej bo zwykły prywatny warsztat jednak troche się obawia że przyjedziesz z reklamacja i delikatnie mówiąc bedzie awantura a Aso ma to gdzieś wyprze się wszyskiego , podmienianie opon , i innych częsci to standard u nich , wymienianie częsci tylko na fakturze to też

 

owszem że poczęstują cię kawką , dadzą nawet zastępczy samochód itd ale słono za to zapłacimy , kolega 7 naprawiał u nich , grzał mu się silnik , po 1 dniu zrobili mu , koszt 5000 zł !!! wymiana termostatu tak pisało na fakturze , i co i dalej mu się grzał , pojechał do "Pana Stasia" i zrobił mu to zał 150 zł bo jakaś pierdoła była , a kasy z ASO nie odzyskał bo się wyparli wszyskiego. podejżewam że samochód postał sobie dzień i nawet palcem się nie dotkneli , kolega dostał zastępczy samochód wiec nie siedział w serwisie

 

najlepiej po prostu popytać się znajomych , sąsiada gdzie serwisuje swoje autko , to jest najlepsza metoda , ważne też by warsztat specjalizował się w danej marce , ktoś kto mi mówi że zna się na wszyskich nie jest dla mnie fachowcem , nawet na wymiane filtrów warto jechac do takiego warsztatu , często na takich przeglądach wychodzą jakieś usterki które w przyszłości mogą narobić wiele szkód ,

 

 

,

 

Nie wiem, czy to opowiesci wyssane z palca, czy jak (bez urazy).

Jakos smieszy mnie troche podejscie, ze w ASO "ukradna" pol samochodu, podmienia opony itp. :doh: (i jeszcze pisanie ze to standard, moze ktos Tobie bajki wciska)

Z tym, ze sie wypra to tez niebardzo- kazda naprawa jest dokumentowana i badz co badz ale ASO BMW dba o jakosc przeprowadzonych napraw (baa po kilku dniach dzwoni pan z centrali BMW i przeprowadza ankiete/rozmowe na temat wizyty w serwisie) Nie twierdze, ze nie zdarzaja sie potkniecia- przypadek twojego koleki (jesli jest autentyczny) troszke mnie dziwi, jezeli po naprawie objawy nie ustapily to czemu nie zaprowadzil auta z powrotem do serwisu :?: - by Ci juz bez oplat naprawiali az do skutku...tylko pojechal gdzies tam.

Przy okazji przegladu, mialem do wymiany klocki plus jakies czynnosci serwisowe, zglosilem ze podczas toczenia sie cos tam popiskuje w okolicy kola- doradca z ASO poweidzial, ze sprawdza i byc moze tarcze sa do wymiany, powiedzialem, ze jezeli sie okaze ze tarcze trzeba wymienic to udzielam na taka wymiane zgode- i co i podczas odbioru okazalo sie, ze tarcze sa w nienagannym stanie- a przeciez mogli nawet ich nie wymienic, skasowac za tarcze i miec nowki sztuki do sprzedania na allegro.

Nikt nie jezdzi do ASO na wymiany, kazdy na nie psioczy ale podczas kupna auta (nie wazne ilu letniego) wszyscy chca miec pelna dokumentacje przebiegu-najlepiej z ASO :wink: i o dziwo wiekszosc jakims cudem ma...hmmm...

 

kiedyś byłem w jakimś warsztacie , na wymiane tarcz , klocków i oleju , nie potrafili inspekcji skasować - no koment - sam sobie skasowałem ,

 

No wlasnie w "jakims warsztacie" i tu sobie sam niejako zaprzeczasz(moze przy okazji tam cos podmienili :?:). W ASO raczej problemu ze skasowaniem inspekcji by nie mieli.

 

 

PS. Rado_! nie mialem na celu tym postem urazic Ciebie badz innych uzytkownikow ale Twoje teorie wedlug mnie sa delikatnie mowiac "wyssane z palca".

 

pzdr

Edytowane przez D1BO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Szczególnie, że BMW ma teraz program wymian 'do skutku' który przynajmniej bezproblemu funkcjonuje w niemczech. Szukają po prostu usterki, aż znajdą, a to co zostaje wymienione 'po drodze' zostaje i klient nie płaci za to. :dance:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

PS. Rado_! nie mialem na celu tym postem urazic Ciebie badz innych uzytkownikow ale Twoje teorie wedlug mnie sa delikatnie mowiac "wyssane z palca".

pzdr

 

Ale ja tam się nie obrażam , możecie sobie wieżyć lub nie , podmianka opon była w renomowanym serwisie BMW w Warszawie (bardzo znanym zresztą) termostat również w tym samym serwisie , kwota 5 tys za naprawe , doszły jakieś uszczelki itd ale usterki nie usuneli , kumpel za to nową 3 w dislu sobie pojeździł (ja też zeresztą)

 

diodka była co prawda w serwisie centralnym mercedesa w Warszawie , dodam że tam wlasnie ukręcili śrube od koła podczas wymiany piasty i oddali w takim stanie samochód koledze , samochód fatalnie źle się prowadził , ściał przez to jeszcze 2 śruby i prawie mu koło odpadło, a reklamacji nie przyjeli bo powiedzieli że stało się to po wizycie u nich i absolutnie rączki umyli od tego , koelga dochodził praw w sądzie i przegrał ,

 

wiec może takie przypadki , wy widze macie pozytywne , jak byście jeszcze mogli podać ile zapłaciliście i za co to by było fajnie , miałbym porównanie

 

a warsztatów sporo wypróbowałem i widomo warsztat warsztatowi nierówny tak samo jak ASO jest nierówny ASO wiec nie wiem co sobie zaprzeczyłem , nie znali się i to widać

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Jestem wdzięczny za tą gorącą dyskusję ale wydaje mi się że idziemy w las. Dzwoniłem dzisiaj do innego warsztatu nie ASO i powiedzieli mi 600 za części i 200 robocizna razem 800. No cóż lepsze to na pewno niż 1700. Powiedzeli mi że wymienią filtry i olej i doleją płynów jak co. Nie byli pewni jeszcze co do filtru paliwa. Wracam do mojego pytania co wchodzi dokładnie w skład corocznego serwisu ? Co powinni mi wymienić i na co zwrócić uwagę ?

 

Będę wdzięczy za odpowiedz. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tak strasznie na to ASO psioczycie - dlaczego wiec kupujac samochod uzywany zawsze "rozgladacie sie" za ksiazka serwisowa ?

 

olo_100

Twoj samochod juz pare latek ma wiec dobrze bylo by o niego pozadnie zadbac. Jezeli nie wiesz kiedy ostatnio byl wymieniany plyn hamulcowy i chlodniczy to dobrze bylo by te plyny wymienic. Jezeli masz klimatyzacje to warto bylo by - zrobic test szczelnosci, wymienic olej w sprezarce i nabic klime tak jak nalezy. Jezeli samochod ma juz swoje lata to dosc czesto elementy ukladu hamulcowego sa mocno skorodowane, zuzyte badz zaniedbane (poprzednie serwisy) - moja rada - rozebrac do srobki, przegladnac, wyczyscic, posmarowac, poskladac do kupy i wyregulowac co jest do wyregulowania. Sprawdzic swiece zaplonowe itp. Jezeli posiadasz automata (np 5hp19) to powyzej okolo 150kkm trzeba wymienic olej i filtr w skrzyni biegow.

Sprawdzic cale zawieszenie itp itd.

Pozdr

Witam wszystkich.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.