Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam szanownych forumowiczów.

 

Jestem tu nowy i zastanawiam się nad kupnem BMW 530i.

Samochód który chcę kupić był kupiony w polskim salonie w 2003 roku i ma przebieg 81000 km. Jestem pewien jego bezwypadkowej przeszłości i przebiegu ponieważ sprzedaje go mój wujek i znam ten egzemplarz. Stan auta oceniam na bardzo dobry zarówno technicznie jak i wizualnie. Wyposażenie to skóra, xenony, skrzynia automatyczna bez navi. Moje pytanie brzmi czy 50000 pln za taki samochód to dobra cena czy trochę przesadzona?

 

Z góry dziękuję za sugestie.

Edytowane przez Misza2008
Opublikowano
Jeśli to od rodziny to możesz mieć pewność co do oryginalnego małego przebiegu i bezwypadkowej historii. Jeśli do tego jeszcze auto jest zadbane i nie potrzebuje żadnego wkładu finansowego to moim zdaniem warto.
Opublikowano

wujcio niech spuści ale i tak cena raczej OK bo za 2002 w dobrym stanie chcą w granicach 45tyś

a jak nie da zniżki to raczej zwracałbym się do niego "pan" a nie wujku ...

Opublikowano

"Z rodziną to najlepiej się wychodzi na zdjęciach"

"Chcesz stracić przyjaciela to sprzedaj mu samochód"

:twisted:

Żarcik taki mały ;)

Jak jesteś wszystkiego pewien, to bierz ten samochód. Pogadaj o jakimś rabacie, przejedz na jakąś neutralną stację diagnostyczną (tak na wszelki wypadek, bo może wujek też o wszystkim nie wie) i jak będzie ok to bierz. :cool2:

Opublikowano
a jak nie da zniżki to raczej zwracałbym się do niego "pan" a nie wujku ...
dobre :D

 

Może coś wytarguję :D

 

Zastanawiam się tylko jak będzie ze sprzedażą później. Za niecały rok chciałbym kupić używaną [e60] 530d i boję się, że 3 litrową benzynę w dzisiejszych czasach będzie ciężko sprzedać za sensowne pieniądze. Boję się dużego spadku wartości tego samochodu. Myślę, że w ciągu roku przejadę nim około 10000 km więc auto za rok będzie miało ok. 90000km.

 

Co o tym myślicie ?

Opublikowano
bo ja wiem czy ciężko dla mnie benzyna bardziej opłacalna od diesla no ale ja LpG się nie boję myślę że 530i z takim przebiegiem i z wyposażeniem i w dobrym stanie zawsze znajdzie kupca tym. Ja prędzej osobiście kupiłbym benzynę nawet 30 niż diesla bo jak czytam o kłopotach z nimi to dziekuje bardzo

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.

 

Mam jeszcze pytanie czy ktos orientuje sie czy roznica w konforcie jazdy miedzy piatka a trojka jest duza? Pytam sie poniewaz zastanawialem sie tez nad kupnem e46 330d touring .

Opublikowano
roznica jest odczuwalna... tyle ze jeden woli 3 a inny woli 5 :) osobiscie - przyzwyczailem sie juz do 5 i mniejszego nie chce :)

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Różnica jest duża - "5" płynie a "3" trochę trzęsie - zresztą to normalne w mniejszych samochodach. Nawet kierownica chodzi trochę lżej w e39.

 

Siedzenia w piątce są wygodniejsze pomimo tego, że mam sportowe fotele zarówno w e39 jak i w e46. W 530i siedzenie mnie otacza całkowicie - natomiast w e46 wystają ramiona, nie ma też tak dobrego podparcia pod lędźwie. Podłokietnik w "3" jakiś taki trochę mały i nie przesuwa się do przodu jak w 5.

 

W e46 żony jeździ się przyjemnie ale kiedy zasiadam do swojego e39 to wtedy doceniam komfort tego modelu.

Edytowane przez DRAY
Opublikowano
Różnica jest duża - "5" płynie a "3" trochę trzęsie - zresztą to normalne w mniejszych samochodach. Nawet kierownica chodzi trochę lżej w e39.

 

Siedzenia w piątce są wygodniejsze pomimo tego, że mam sportowe fotele zarówno w e39 jak i w e46. W 530i siedzenie mnie otacza całkowicie - natomiast w e36 wystają ramiona, nie ma też tak dobrego podparcia pod lędźwie. Podłokietnik w "3" jakiś taki trochę mały i nie przesuwa się do przodu jak w 5.

 

W e46 żony jeździ się przyjemnie ale kiedy zasiadam do swojego e39 to wtedy doceniam komfort tego modelu.

zgadza sie porównywałem E36 z E34 , E46 z E39 i wiem jedno do trójki juz nie wsiąde to są jeżdzace taczki w porównaniu z 5 i 7 :cool2:

Opublikowano

Dzieki wielkie za odpowiedzi. Juz prawie sie zdecydowalem. :twisted:

 

Troche sie obawiam jak takie gabaryty beda sie w miescie sprawowac bo 70% mojej jazdy to miasto, ale mam nadzieje, ze szybko sie przyzwyczaje.

Opublikowano
Dzieki wielkie za odpowiedzi. Juz prawie sie zdecydowalem. :twisted:

 

Troche sie obawiam jak takie gabaryty beda sie w miescie sprawowac bo 70% mojej jazdy to miasto, ale mam nadzieje, ze szybko sie przyzwyczaje.

maluszek to to nie jest, niektóre miejsca parkingowe wolę omijać niż robić zamieszanie :lol: no ale nie samymi parkingami człowiek żyje, są jeszcze proste gdzie kompakty odpadają, wygodą i w przypadku 525 w góre przyspieszeniem
Opublikowano
ja użytkuje samochód praktycznie 100% w mieście także nie martw się niektóre manewry przypominają próbę zawracania titanikiem na jeziorze no ale :) można myślę że nie ma trudności w przyzwyczajeniu się. M54 to faktycznie fajne silniczki zarówno B25 jak i B30.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

jak po samym mieście to 3 w automacie jest zdecydowanie przyjemniejsza w manewrach czy też parkowaniu,

5tka jak dla mnie optymalna, choć także automat,

w miescie to jest naprawdę udogodnienie,

 

co do silnika 3.0i puki co złego słowa powiedziec nie mogę,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.