Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jechałem przedwczoraj przez osiedle, zaczęły mi przygasać światła i zgasł mi samochód.

 

Pomyślałem że to problemy z ładowaniem... wiec podpiołem akumulator kablami rozruchowymi do drugiego samochodu i nic.... nieraz zarzęzi... nieraz tylko tyknie ale odpalić nie chce... na pych tez nie da rady..

może ktoś miał coś takiego kiedyś? może to jakaś mało ważna usterka tylko ja nie wiem gdzie szukać...

Opublikowano

najpierw idz do domu i naladuj prostwnikiem akumulator

po 12 godzinach ladowania wroc do samochodu i podlacz akumulator

zobacz napiecie na akumulatorze, uruchom silnik i ponownie sprawdz napiecie

jak bedzie mniejsze badz takie same jak na wylaczonym silniku to padl ci alternator

 

jak kolega mial maly silnik, badz cienkie kable to mogles miec problem z rozruchem

Opublikowano
ehhhh kolega miał 525 tds.. wiec za mały to nie był... wlaśnie jazde zaraz po akumulator i ladowanie prostownikiem moze pomoże....
Opublikowano

jest jakieś zwarcie i to chyba na ważnym kablu... jak odpalam jest tykniecie rozrusznika i wszystko gaśnie... jak holowaliśmy ja to co jakiś czas sygnał komputera migniecie wszystkiego i wszystko ok.. i powolne przygasanie wszystkiego i koniec i tak co chwile..

 

dodam tylko ze jak sie wszystko zaczęło dziać... to cofałem i wjechałem na

Opublikowano
Jeśli nie masz ładowania to nie odpalisz auta,sprawdz regulator napięcia,jest zamontowany w alternatorze,być może się już szczotki zużyły.Oznaki padniętego regulatora,są takie,że po kolei wszystkie odbiorniki(dmuchawa,radio,światła,zegary) gasną,aż do momentu zgaśnięcia silnika.
Nur bmw e32
Opublikowano
Właśnie tak to sie skonczyło.. przygasły światła.. pochodzila 30 sek i zdechła na wieki... może to być regulator ? albo alternator? bo jak podepne aku naładowane to słychać tylko tyknięcie rozrusznika i wszystko gasnie.... moze rozrusznik tez padl??
Opublikowano
myślę,że najpierw zacznij od regulatora napięcia,nie jest drogi,jest wkręcony z tyłu alternatora,pod czarną plastikową obudową.Rozrusznik raczej nie,bo z popychu byś wtedy odpalił i od uszkodzonego rozrusznika nie przygasają światła,alternator,a konkretnie regulator napięcia.
Nur bmw e32
Opublikowano
nie będzie łatwo,bo trochę przeszkadza obudowa filtra oleju,ale zobacz,może się uda,najpierw musisz odkręcić tą małą czarną plastikową obudowę,a póżniej odkręcasz regulator,też na dwie śróbki jest wkręcony.
Nur bmw e32

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.