Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kojarze Cie maestro z renault19.pl tez tym jezdzilem, tez tam bylem, teraz jezdze e36 juz jakis czas i uwierz mi ze tych aut nie da sie porownywac. Nawet jak w reno masz wszystko na pokladzie (klima, skora) a w bmw nic.

 

R19 to fajne tanie autko a e36 to dobry samochod :) Polecalbym Ci na poczatek 318, chociazby dlatego zeby poznac to auto i wiedziec wiele wiele przydatnych rzeczy przy zakupie 320 lub 325 ktore sa z reguly na rynku bardziej dojechane i wtedy taka wiedza sie przydaje. Generalnie nie ma reguly - bo jak znajdziesz idealna 318 i idealna 320 to wezmiesz 320. Powodzenia - i uwierz, to reno wcale nie jest takie fajne :D

 

A najlepiej zrób tak... odczekaj troszkę, poczytaj mocno i szczegółowo forum i znajdz jakąś 320 za pomocą kolegów tu z forumk.... będzie pan zadowolony :P

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
witam!!! tez w to nie wierze sprawdzałem to z trzema moimi kumplami wszystkim nam pokazało tak samo nie wierze że to zbieg okoliczności. to poprostu test zegarów nic wiecej:)
Opublikowano
morze kup sobie silnik 18is pali duzo mniej jak 20 a nie ma zadnej roznicy w mocy!!!tylko zadko znalezc w nadwoziu sedan

 

Kolego a wiesz jak jest z awaryjnością is'ów?? Fajny silnik tylko sypie się nie z tej ziemi... Moich dwóch kumpli ma i plują sobie w twarz, że te moje M40 lepiej chodzi niż ten 16 zaworowy eksperyment BMW... 2.0 to silnik nie wysilony z 6 garkami co wydłuża jego życie... warto... mega warto 2.0 kupić :cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Kolego a wiesz jak jest z awaryjnością is'ów?? Fajny silnik tylko sypie się nie z tej ziemi... Moich dwóch kumpli ma i plują sobie w twarz, że te moje M40 lepiej chodzi niż ten 16 zaworowy eksperyment BMW...

Dobre :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mam 318is od 2000 roku (auto z 1993). W silniku mojego is nic się nie dzieje. Tylko zmiana oleju i filtrów. Nakręcone 250kkm. Nawet łańcucha nie słychać. I szczerze mówiąc ciekawy jestem co takiego się może sypać w tym akurat udanym silniku... w przeciwieństwie do M40....

 

morze kup sobie silnik 18is pali duzo mniej jak 20 a nie ma zadnej roznicy w mocy!!!tylko zadko znalezc w nadwoziu sedan

Bez przesady... różnica w mocy jest... dwa litry jest szybsze.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Dobre :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mam 318is od 2000 roku (auto z 1993). W silniku mojego is nic się nie dzieje. Tylko zmiana oleju i filtrów. Nakręcone 250kkm. Nawet łańcucha nie słychać. I szczerze mówiąc ciekawy jestem co takiego się może sypać w tym akurat udanym silniku... w przeciwieństwie do M40....

 

 

Bez przesady... różnica w mocy jest... dwa litry jest szybsze.

 

Ja myślałem że IS-y mają pasek rozrządu a nie łańcuch :doh:

(OO)=== OO===(OO)
  • Członkowie klubu
Opublikowano
To dlaczego oba is'y kumpli już padają??

To, że znasz dwie osoby, które mają padaki, nie znaczy, że is-y są do bani...

Jakoś na forum nie ma wrzasku, że padają silniki...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Przejechałem sie 1,8 IS coupe. Cudo. Ogólnie bajka. Ale jednak to nadwozie to nie dla mnie...

 

 

:?:

ta właściwa beemka gdzieś na mnie czeka...
Opublikowano

Mialem podobny dylemat co ty , wybrałem e36 318i dlaczego ?

 

po 1 od poczatku miałem ją zagazować , zaprzyjaźniony gazownik powiedział mi ze 8 zaworowym nie będe miał problemów , i to się sprawdziło chodził na gazie 3 lata , zero problemów ,ze 2 razy mi strzelil

po 2 moi znajomi co mieli is mi odradzili ten samochód ze względu na awaryjność silnika , is są bardziej wyżyłowane a 8 zaworowe są nie do zajechania , mój silnik miał 235 tys przejechane i nic w nim nie robiłem , (wymieniłem tylko kable i świece ze względu na gaz) , noge mam raczej ciężką a że to było 1,8 to czesto chodził na wysokich obrotach , jak sprzedawałem handlarzowi to był zdumiony że tak to chodzi na gazie

 

obecnie brat kupił 318 is i po 3 miesiącach już musiał naprawiać , stukały mu panewki, jak kupował cykał bardzo ładnie silnik , do tego zaczął mu łańcuch huczeć , zrobił się za luźny, :(

 

swoją kupywałem od kolegi co mial też cięzką nogę , sprzedał mi ją na łysych oponach , do tego tuż przed zakupem zaczął mu tylny most huczeć , powiem że naprawde zaczełm mieć mieszane uczucia że ładuje się w jakąś mine, ale spodobało mi się te autko i kupiłem , tylny most wymieniłem , autko zagazowałem i jeździłem sobie 3 lata nim bez jakiś problemów większych , bardzo dobrze do dzisiaj je wspominam , może jest słabsze od Is-a ale za to mniej kapryśne

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jesteście pierwszymi osobami, od których słyszę, że is się sypie - na tyle lat co czytam forum.

Mój śmiga jak pszczółka mimo, że był "wielokrotnie tyrany" na zlotach, w Ułężu, u Wróbla... (tyrać nie znaczy palić gumę)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Ja odpukac na swojego tez nic zlego nie powiem. Mam go od pol roku i tak jak jezdzil tak jezdzi i jak chodzil tak chodzi. Jezdze czesto na wysokich bo ten silnik z niskich niema przyspieszenia. Szczegolnie gdy jest ciasno na drodze i trzeba szybko gdzies sie wciskac. Pojawil mi sie wyciek na uszczelnieniu ale podobno niema sensu ruszac. Aha i po zalozeniu LPG bierze troche oleju. Ale i w M52 po zalozeniu LPG jest podobnie.
Opublikowano
Mialem podobny dylemat co ty , wybrałem e36 318i dlaczego ?

 

po 1 od poczatku miałem ją zagazować , zaprzyjaźniony gazownik powiedział mi ze 8 zaworowym nie będe miał problemów , i to się sprawdziło chodził na gazie 3 lata , zero problemów ,ze 2 razy mi strzelil

po 2 moi znajomi co mieli is mi odradzili ten samochód ze względu na awaryjność silnika , is są bardziej wyżyłowane a 8 zaworowe są nie do zajechania , mój silnik miał 235 tys przejechane i nic w nim nie robiłem , (wymieniłem tylko kable i świece ze względu na gaz) , noge mam raczej ciężką a że to było 1,8 to czesto chodził na wysokich obrotach , jak sprzedawałem handlarzowi to był zdumiony że tak to chodzi na gazie

 

obecnie brat kupił 318 is i po 3 miesiącach już musiał naprawiać , stukały mu panewki, jak kupował cykał bardzo ładnie silnik , do tego zaczął mu łańcuch huczeć , zrobił się za luźny, :(

 

swoją kupywałem od kolegi co mial też cięzką nogę , sprzedał mi ją na łysych oponach , do tego tuż przed zakupem zaczął mu tylny most huczeć , powiem że naprawde zaczełm mieć mieszane uczucia że ładuje się w jakąś mine, ale spodobało mi się te autko i kupiłem , tylny most wymieniłem , autko zagazowałem i jeździłem sobie 3 lata nim bez jakiś problemów większych , bardzo dobrze do dzisiaj je wspominam , może jest słabsze od Is-a ale za to mniej kapryśne

 

może się czepiam, ale trafia mnie jak czytam "kupywałem". Kolego powinieneś napisać "kupowałem". Przeczytaj raz jeszcze zanim klikniesz "wyślij"...

ta właściwa beemka gdzieś na mnie czeka...
Opublikowano
Mój śmiga jak pszczółka mimo, że był "wielokrotnie tyrany" na zlotach, w Ułężu, u Wróbla... (tyrać nie znaczy palić gumę)

 

mam iS od zeszłorocznych wakacji, autem przelatałem ponad 30tys (na LPG sekwencja STAG 300), poza wymianą świec i płynów - nic przy nim nie robie, chodzi jak złoto, a jazda taka jak w cytacie powyżej :lol:

auto z grudnia 1993.

Opublikowano
rowniez mam isa od wrzesnia ubieglego roku jak narazie nie mialem z nim problemow odpukac......jesli masz zdrowy silniczek to zadne 2.0 nie ma szans na starcie z isem ale pozniej tez go nie smignie w m40 bylo golosno rozniez o efekcie bociana a w is tego nie ma bynajmniej nie slyszalem jestem jak na bardziej zadowolony mowi sie jeszcze dodam ze 2.0 podobnie pali w trasie ale powidzcie mi kto tak na prawde czesto jezdzi w trasy??pozdr.....
Opublikowano
rowniez mam isa od wrzesnia ubieglego roku jak narazie nie mialem z nim problemow odpukac......jesli masz zdrowy silniczek to zadne 2.0 nie ma szans na starcie z isem ale pozniej tez go nie smignie w m40 bylo golosno rozniez o efekcie bociana a w is tego nie ma bynajmniej nie slyszalem jestem jak na bardziej zadowolony mowi sie jeszcze dodam ze 2.0 podobnie pali w trasie ale powidzcie mi kto tak na prawde czesto jezdzi w trasy??pozdr.....

2.0 gorsze pod każdym względem od isa,człowiek codziennie dowiaduje się czegoś nowego :mad2:

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
na is się nie znam to jak to jest łańcuch czy pasek? I od kiedy stał się szybszy od 2.0 acha i jeszcze jedno pytanie mocniejszy od 2.0 może źle liczę 140 i 150 ale słabo z matma u mnie więc który mocniejszy?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
elastyczność, przyspieszenie, tym bije 6 cylindrówka IS-a spalanie ma niewiele większe bo z 0,5 litra wyjdzie a dźwięk hmmmm
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Jezdzilem R6 i is i wlasnie swojego IS musze ciagnac na obroty redukowac biegi, by postawic bokiem no to te 4 tys obrotow musza byc ale spalanie jednak nizsze jak sie jezdzi spokojnie
Opublikowano
ale dla mnie bmw musi mieć rzędowe 6 cylindrów :cool2: cztery cylindry są dla dzieciaków :twisted2: ale to tylko moje zdanie bez urazy :8)

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
ale dla mnie bmw musi mieć rzędowe 6 cylindrów :cool2: cztery cylindry są dla dzieciaków :twisted2: ale to tylko moje zdanie bez urazy :8)

dosyć radykalne podejście :D ,ale dla mnie też czterocylindrowe bmw brzmi nienaturalnie.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
ale dla mnie bmw musi mieć rzędowe 6 cylindrów :cool2: cztery cylindry są dla dzieciaków :twisted2: ale to tylko moje zdanie bez urazy :8)

 

Mimo, że sam mam "czfórkę" to musze się zgodzić :roll: Przejechałem się 325i (i to bez Vanos'a) i już wiem co to jest prawdziwy silnik w BMW... Najlepsza jest 12 (750i jechałem, 850Ci sobie marze :P )...

 

Planuje u siebie SWAP na złoty środek czyli 2.0 6R ale to plany na które aktualnie brak funduszy... Dlaczego 2.0?? Chcę wymienić tylko silnik, a przy 2.5 to by się zdało hample, skrzynie, dyfer itd... :twisted:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano

witam! jestem nowy więc serdecznie pozdrawiam wszystkich klubowiczów, stoję przed wyborem auta, wcześniej jeździłem golfem IIIgeneracji i nie powiem nie zawiodłem się teraz szukam większego auta dla rodziny, mam trochę czasu bo będę kupował gdzieś na przełomie roku, nie znam się kompletnie na BMW, ale wpadł mi w oko model seri 3 w kombiku, buda jak robi80 mi się widzi tylko nie wiem jaki silnik szukać by był niezawodny najlepiej w dislu - mam kilka pytań:

-czy warto kupować takie auto

-ile kosztuje serwis( części zamienne, trudność napraw bo w vw prosta sprawa) drogo?

- disel czy benzyna?

- jaka moc silnika?

 

wyposażenie to głównie zależy mi na klimie i elektryce szyb reszta mniej ważna, wiem już z doświadczenia że kupić zadbane auto to trzeba mieć szczęście, 90% aut na allegro ma kręcone liczniki, co jest typowymi bolączkami bmw - za każdą radę z góry dzięki, ile mogę wydać ? ok 15tyś ,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.