Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może nitro :norty:
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Reasumując odpowiedzi kolegów :), daj sobie spokuj bo z tego silnika małymi kosztami nic nie wyciągniesz sensownego (dużymi wyciągniesz ale samochód długo nie pociągnie), a jak chcesz ładować ogromne pieniądze to kup sobie auto z większym silnikiem.
Opublikowano
dzieki prokop, jeden normalny :8)

E tam, czasami też potrafię pojechać sarkazmem, ale chuba tu już wystarczy ;) Ale się nie przejmuj, bierz to żartem, czasami tak bywa na forum :)

Opublikowano
odelżyć koło zamachowe, zmienić wałek rozrządu, chip, polerowanie kanałów.. dużo to kucy nie da, myślę że max 20-25, ale powinno być lepiej. Koszty pewnie ok 500-600zł wszystko razem
Opublikowano
odelżyć koło zamachowe, zmienić wałek rozrządu, chip, polerowanie kanałów.. dużo to kucy nie da, myślę że max 20-25, ale powinno być lepiej. Koszty pewnie ok 500-600zł wszystko razem

 

dobrze się czujesz? 20KM za 600PLn w wolnossaku? Weź coś na głowę :duh:

ta właściwa beemka gdzieś na mnie czeka...
Opublikowano
odelżyć koło zamachowe, zmienić wałek rozrządu, chip, polerowanie kanałów.. dużo to kucy nie da, myślę że max 20-25, ale powinno być lepiej. Koszty pewnie ok 500-600zł wszystko razem

 

dobrze się czujesz? 20KM za 600PLn w wolnossaku? Weź coś na głowę :duh:

 

sorry, rzeczywiście przeliczyłem się z wałkiem rozrządu... ale poza tym reszta części to "grosze"

Opublikowano
odelżyć koło zamachowe, zmienić wałek rozrządu, chip, polerowanie kanałów.. dużo to kucy nie da, myślę że max 20-25, ale powinno być lepiej. Koszty pewnie ok 500-600zł wszystko razem..............

 

sorry, rzeczywiście przeliczyłem się z wałkiem rozrządu... ale poza tym reszta części to "grosze"

 

Hmm - a kto ci odelży to koło zamachowe, kto ci zmieni ten wałek i kto ci spoleruje te kanały???

 

Sądzę, że koszty będę sporo wyższe - gdyż np wymiana wałka rozrządu w M40 wiąże się z wymianą innych częsci napędu rozrządu.

Weź też pod uwagę, że nikt nie zrobi ci tego "społecznie".

 

Koszt wymiany samego wałka w M40 - przypuszczam, że w M43 podobnie to około 500zł. Licz się z tym, że godzina pracy dobrego mechanika nie kosztuje 10zł.

 

Pzdr,

 

P.S. a co do podniesienia mocy a tym aucie - jedyna sluszna sprawa to sprzedać i kupić mocniejsze.

Opublikowano

Chłopaki i ty kolego cio chcesz podrasować martwe konie. Za grosze to możesz sobie zrobić tuning ale tylko wyglądy. A za toniość nic ciekawego w silniku nie zrobisz, a 600-700 zł 20km nie zdołasz wytargać. Kup sobie chipa kolega na forum na dobre. Poźniej ci wrzuce do niego link. Ja się dowiadywałem o wałek jakiś GT do wersji ulicznaj i gość który je robi to krzyczy 790zł do M40 i ok 10% mocy nie wiecej. Lepiej zrobić swap jeżeli się przywiązałeś do auta.

 

Ja myślę o skrzyni od jednostki IS i może ktoś wie czy ona ma dłuższe przełozenia? Czy będzie trochę większa prytkosć? I jeszcze pomyślałem o układzie wydechowym też od IS. może on jest większej średnicy i to dało by może lepsze odprowadzenie spalin. Ktoś może się sensownie wypowiedzieć ne ten pomysł. Tylko takie żerty to zachowajcie dla siebie. Spodziewam się poważnych odpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.