Skocz do zawartości

Jestem w Italii i padla mi asb w 530d

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przejezdzalem przez Wlochy i asb przeszla w tryb awaryjny. Zauwazylem ze na 5 biegu okolo 2000 obrotow przy zwiekszaniu delikatnie predkosci skrzynia jakby probowala zredukowac bieg do 4. Takie lekkie falowanie obrotow. Teraz jak odpale silnik to rusze to wszystkie biegi wchodza i nic sie nie dzieje. Problem zaczyna sie po kilkuset metrach. Wyswietla mi blad skrzyni i nie ma zadnego biegu. Po zgaszeniu i chwili przerwy moge ruszyc ale sytuacja sie powtarza. Koledzy nie jestem laikiem, ale powiedzcie co moze byc przyczyna(moze ktos mial podobny problem), gdzie sie sprawdza poziom aft?

ps. po wlaczeniu zaplonu slychac delikatne zgrzyty w okolicach mostu. Przynajmniej tak mi sie wydaje, ze to to miejsce.

Doradzcie cos bo serwisy nie dosc ze drogie to jeszcze moga mi sprawdzic auto w czwartek. Jestem z zona i mala coreczka i chce jechac dalej.

Pozdrawiam

Slawek

• Moderatorzy
Opublikowano
Przejezdzalem przez Wlochy i asb przeszla w tryb awaryjny. Zauwazylem ze na 5 biegu okolo 2000 obrotow przy zwiekszaniu delikatnie predkosci skrzynia jakby probowala zredukowac bieg do 4. Takie lekkie falowanie obrotow. Teraz jak odpale silnik to rusze to wszystkie biegi wchodza i nic sie nie dzieje. Problem zaczyna sie po kilkuset metrach. Wyswietla mi blad skrzyni i nie ma zadnego biegu. Po zgaszeniu i chwili przerwy moge ruszyc ale sytuacja sie powtarza. Koledzy nie jestem laikiem, ale powiedzcie co moze byc przyczyna(moze ktos mial podobny problem), gdzie sie sprawdza poziom aft?

ps. po wlaczeniu zaplonu slychac delikatne zgrzyty w okolicach mostu. Przynajmniej tak mi sie wydaje, ze to to miejsce.

Doradzcie cos bo serwisy nie dosc ze drogie to jeszcze moga mi sprawdzic auto w czwartek. Jestem z zona i mala coreczka i chce jechac dalej.

Pozdrawiam

Slawek