Skocz do zawartości

SWAP z R6 NA V8 ?


blanka

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM ! Mam zamiar zmienić swój silnik w e39 touring (manual) M52TUB25 na M62b44 (MANUAL) .Może macie jakieś porady bądz ktoś już robił taką przekładkę ,co powinienem wiedzieć przy zakupie v8 i jakie części będą mi jeszcze potrzebne , proszę o porady.

 

___

Mod EDIT:

>>> OSTRZEŻENIE – za nie wpisywanie kodu modelu w temacie

Tym razem sam uzupełnię brak. Proszę przeczytać regulamin – stosowanie się do niego ułatwi korzystanie z forum.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

___

Mod EDIT:

>>> OSTRZEŻENIE – za nie wpisywanie kodu modelu w temacie

Tym razem sam uzupełnię brak. Proszę przeczytać regulamin – stosowanie się do niego ułatwi korzystanie z forum.

Pozdr.

 

Hmm.. ostro jak na początek postowania :twisted2:

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, ja tez chcialbym cos mocniejszego chociaz to 523i daje naprawde rade, i fakt faktem ze co swoje to swoje bo robi sie autko pod siebie na dluzszy okres czasu ciezko jest sprzedac za cene rynkową albo lekko wyzej bo po kupnie mocniejszej np 540i pewnie trzeba bylo zrobic to samo znaczy sie troche w nie włozyc.... dlatego rozumiem autora tematu ;) chociaz mnie nie stac by bylo na az takie przerobki, predzej jednak kupilbym 540, ale spalanie pomiedzy 540 a 523 tez jest sporawe ;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej strony moge polecic to auto na swap-a. Kupując po trochu wydasz ok 10 tys PLN na wszystko bo sam silnik nie wystarczy. Tu masz auto naprawdę w super stanie. Poza tym co będzie Ci potrzebne zostanie kupa częsci, które sprzedasz, Nadwozie jest w super stanie. 8 tys. PLN i we czwartek masz pod domem bo jutro wyjeżdzam do Polski.

http://www.pistonheads.com/sales/590052.htm

tylko nie marudź ze automat, manuala znaleźć to jak złote runo. W moim skrzynia była robiona 4 miesiące temu. Wymieniony kosz sprzęgłowy z tarczami. Warsztat dał mi 1 rok gwarancji na robotę, także skrzynia jak nowa, zmienia biegi bezszelestnie, kick down, ekonom, manual, sport wszystko działa bez zarzutu

W silniku nowy układ chłodzenia, wszystko z ASO BMW Sytner

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z mojej strony moge polecic to auto na swap-a. Kupując po trochu wydasz ok 10 tys PLN na wszystko bo sam silnik nie wystarczy. Tu masz auto naprawdę w super stanie. Poza tym co będzie Ci potrzebne zostanie kupa częsci, które sprzedasz, Nadwozie jest w super stanie. 8 tys. PLN i we czwartek masz pod domem bo jutro wyjeżdzam do Polski.

http://www.pistonheads.com/sales/590052.htm

tylko nie marudź ze automat, manuala znaleźć to jak złote runo. W moim skrzynia była robiona 4 miesiące temu. Wymieniony kosz sprzęgłowy z tarczami. Warsztat dał mi 1 rok gwarancji na robotę, także skrzynia jak nowa, zmienia biegi bezszelestnie, kick down, ekonom, manual, sport wszystko działa bez zarzutu

W silniku nowy układ chłodzenia, wszystko z ASO BMW Sytner

 

Kolego czy może będziesz wyprzedawał ją po kawałku bo może bym coś kupil?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.