Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam . jak w temacie ....co moze byc przyczyna mocnego drzenia na boki kierownica podczas hamowania ? podczas jazdy bez hamowania nic sie nie dzieje..... :?
Opublikowano
ja mialem podobny problem gdy hamowalem od predkosci 80km\h wzwyż rzucało kierownicą okazało się że miałem zajechane tarcze wymienilem i problem znikną :P
Opublikowano

Masz zwichrowane tarcze hamulcowe. Aby nie mieć tego samego problemu np. w tych co wymienisz, nie oszczędzaj. Wichrowanie tarcz spowodowane jest np. tym ze rozgrzane przy hamowaniu natomiast są chłodzone wodą (wjazd w kałużę) Słabe tarcze tanich producentów są na to podatne mimo ze będą nowe (nie musi być to regułą).

Lub mogą u ciebie być markowe tarcze na tyle zużyte ze cienki już materiał się poddał. Tak jak koledzy powyżej napisali jak wymieniać to tarcze wraz z klockami.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
mialem ten sam problem i przedmówcy maja 100% racje- tarcze i klocki przod jak drzy kierownica. Absolutnie nie kupuj zamiennikow innych firm niz oryginalne bmw- strata pieniedzy a oszczednosc minimalna. Zamienniki tarcz i klockow to tylko piski w czasie hamowania i szybsze zuzycie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mialem dwa razy juz tak samo, raz byly to tuleje wachaczy, a ostatnio tylko prawy lacznik stabilizatora, widze ze wszyscy w ciemno obstawiaja tarcze! tobie radze podjechac na stacje kontroli pojazdow i tam ci powiedza dokladnie bo na tym forum to kazdy pisze tylko tyle ile wie, a najczescie malo co kto wie :D heh... Oczywiscie moze tez tak byc ze beda to wlasnie zuzyte tarcze, pozdro...
Opublikowano
mialem dwa razy juz tak samo, raz byly to tuleje wachaczy, a ostatnio tylko prawy lacznik stabilizatora, widze ze wszyscy w ciemno obstawiaja tarcze! tobie radze podjechac na stacje kontroli pojazdow i tam ci powiedza dokladnie bo na tym forum to kazdy pisze tylko tyle ile wie, a najczescie malo co kto wie :D heh... Oczywiscie moze tez tak byc ze beda to wlasnie zuzyte tarcze, pozdro...

 

Zgadza się-mi szarpało także kierownicą podczas hamowania, zmieniłem sworznie, tuleje wahacza, łączniki stabilizatora bo były wytłuczone, wyważyłem kółeczka, i zrobiłem geometrie i jak ręką odjął dlatego tak jak kolega pisze jedź gdzieś do dobrego zakładu i pooglądaj na kanale co tam się dzieje bo szkoda wymieniać tarcze i klocki jak elementy gumowo-metalowe są do wymiany i koła latają jak chcą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.