Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zgadzam się poza jednym:

 

bo np. - ktoś sobie ulepił wersje shadowline ze srebrnymi nerkami i spryskiwaczami reflektorów - rzecz jasna o niczym to nie świadczy ...

 

Każde shadowline ma srebrne nerki. :roll: Reszta rulez :D

 

własnie to chciałam napisać ale kolega Banol mnie wyreczył

ja też mam shadowline i srebrna nerke wiec mam panie sz4l0ny ulepioną wersje????

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano
ty to akurat masz długi staż i ogrom postów by sie wymadrzac.

 

to było do przewidzenia i po raz kolejny nie wiadomo czy śmiać się czy płakać.

 

moja wypowiedź odnosiła się do profilu kolegi, którego za wczasu chcieliście wyłączyć z dyskusji :cool2: dodam jeszcze od siebie że swoją skromną osobą w nawet najmniejszym stopniu nie pretenduję do miana forumowego autorytetu, nie śnię o cztero cyfrowej liczbie postów ani nawet nie prowadze graficznego odwzorowania precentowego stosunku liczby swoich wzpowiedzi do czasu spędzanego na forum :mrgreen: boję się nawet że moja osoba więcej ma wspólnego z druciarzem-amatorem niż forumowiczem-teoretykiem ( i tu ukłon w stronę tego drugiego) :mrgreen:

 

poraz kolejny piszę ze nie kupuje 750i, pokaż mi choć jeden post w którym piszę że chciałam czy chce kupić ta cz tamta 750i.

 

to z pewnością moja wina - na ogół nie pomny zmiennej natury kobiecej piłem do wypowiedzi z ostatnich tygodni w dziale "opinie na temat samochodów na sprzedaż" i dałem się zwieść wrażeniu że tak jest!

 

własnie to chciałam napisać ale kolega Banol mnie wyreczył

ja też mam shadowline i srebrna nerke wiec mam panie sz4l0ny ulepioną wersje????

 

obawiam się że istnieje możliwość iż posiadasz wersję jak najbardziej ulepioną! skąd mam czelność wypisywać takie oszczerstwa?

 

otóż wnoszę to z poprzednich pościków - jak chociażby tego w którym popisujecie się nie znajomośćią położenia pola numerycznego z VINem w e32, z wrodzonej złościwości pozwole sobie przytoczyć :mrgreen:

 

 

tylko gdzie ten numer znaleść???

 

wybaczcie nadmierny pesymizm, ale wszystko wszystko wskazuje na to że legitymując się tak daleko posuniętą ignorancją względem tematu e32, wasze UBER szanowne 730i V8 po weryfikacji VINu (którego jak już udowodniliście - do tej pory nie potrafiliście nawet odnaleźć a cóż dopiero sprawdzać) - może się okazać zarówno e30 316 touring jak i e32 525 tds) :mrgreen: (obstawiam tds'a) :mrgreen:

 

nie zgłębiam kwestii czarnych i srebrnych nerek (bo zgodnie z tym co powiedzialem nie uważam sie za autorytet i zawsze moge sie mylić) - choć w tym przypadku zapokutowało moje szafowanie termiami "wersja" i "pakiet") i nieśmiało dodaję że nie o to chodziło w mojej poprzedniej wypowiedzi, doczekałem się jednak nie rzeczowego odparcia moich argumentów a jedynie kąsanie po nogawkach w stylu przydrożnego wiejskiego burka - uparciuszka.

 

niniejszym - dociekłych w temacie nerek ODSYŁAM DO UROLOGA :mrgreen:

 

a sam ide coś zdrutować :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
ty to akurat masz długi staż i ogrom postów by sie wymadrzac.

 

to było do przewidzenia i po raz kolejny nie wiadomo czy śmiać się czy płakać.

 

moja wypowiedź odnosiła się do profilu kolegi, którego za wczasu chcieliście wyłączyć z dyskusji :cool2: dodam jeszcze od siebie że swoją skromną osobą w nawet najmniejszym stopniu nie pretenduję do miana forumowego autorytetu, nie śnię o cztero cyfrowej liczbie postów ani nawet nie prowadze graficznego odwzorowania precentowego stosunku liczby swoich wzpowiedzi do czasu spędzanego na forum :mrgreen: boję się nawet że moja osoba więcej ma wspólnego z druciarzem-amatorem niż forumowiczem-teoretykiem ( i tu ukłon w stronę tego drugiego) :mrgreen:

 

poraz kolejny piszę ze nie kupuje 750i, pokaż mi choć jeden post w którym piszę że chciałam czy chce kupić ta cz tamta 750i.

 

to z pewnością moja wina - na ogół nie pomny zmiennej natury kobiecej piłem do wypowiedzi z ostatnich tygodni w dziale "opinie na temat samochodów na sprzedaż" i dałem się zwieść wrażeniu że tak jest!

 

własnie to chciałam napisać ale kolega Banol mnie wyreczył

ja też mam shadowline i srebrna nerke wiec mam panie sz4l0ny ulepioną wersje????

 

obawiam się że istnieje możliwość iż posiadasz wersję jak najbardziej ulepioną! skąd mam czelność wypisywać takie oszczerstwa?

 

otóż wnoszę to z poprzednich pościków - jak chociażby tego w którym popisujecie się nie znajomośćią położenia pola numerycznego z VINem w e32, z wrodzonej złościwości pozwole sobie przytoczyć :mrgreen:

 

 

tylko gdzie ten numer znaleść???

 

wybaczcie nadmierny pesymizm, ale wszystko wszystko wskazuje na to że legitymując się tak daleko posuniętą ignorancją względem tematu e32, wasze UBER szanowne 730i V8 po weryfikacji VINu (którego jak już udowodniliście - do tej pory nie potrafiliście nawet odnaleźć a cóż dopiero sprawdzać) - może się okazać zarówno e30 316 touring jak i e32 525 tds) :mrgreen: (obstawiam tds'a) :mrgreen:

 

nie zgłębiam kwestii czarnych i srebrnych nerek (bo zgodnie z tym co powiedzialem nie uważam sie za autorytet i zawsze moge sie mylić) - choć w tym przypadku zapokutowało moje szafowanie termiami "wersja" i "pakiet") i nieśmiało dodaję że nie o to chodziło w mojej poprzedniej wypowiedzi, doczekałem się jednak nie rzeczowego odparcia moich argumentów a jedynie kąsanie po nogawkach w stylu przydrożnego wiejskiego burka - uparciuszka.

 

niniejszym - dociekłych w temacie nerek ODSYŁAM DO UROLOGA :mrgreen:

 

a sam ide coś zdrutować :mrgreen:

WIDZISZ GDYBYŚ UWAŻNIE CZYTAŁ TO BYŚ DOCZYTAŁ ŻE CHODZIŁO MI NUMER WYBITY NA SILNIKU!!!!

A dane na temat mojego samochodu jak i to że to wersja shadowline mam z serwisu BMW w Poznaniu, wystarczy wysłać emaila z prośba o rozkodowanie wyposażenia po kodzie VIN. Wieć jestem pewna że do wersja shadowline.

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano

ad. 1 ^^ istnieje takie cos jak ironia - prawdopodobnie słownik lub wszechmocne google jest w stanie pomóc wam w zrozumieniu czym ona jest :norty:

 

 

U mnie byly wymieniane nivo na zwykle amortyzatory z tylu RAZEM z pompa wspomagania.

robione to bylo przez poprzedniego wlasciela

 

konsekwentnie także i tobie powtórzę że uważam to rozwiązanie za kastrację i rzeźbę, na miare malowania bugatti pędzlem i srebrzanką (takie jest moje przekonanie i juz raz je wyrazilem w poprzednim poscie a nie lubie sie powtarzac niczym stara baba, takze odpuszczam sobie dalsze klarowanie co i jak)

 

 

wpisujc sie w nurt jaki panuje w tym temacie, tez sobie wkleje link do aukcji (a co!) :twisted2:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6271365

 

 

jak dla mnie szyszunia / perełka!

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6154806

 

A ja sobie również link wkleję i ten samochodzik polecam w 10000%

bo to moja była, przede mną należała do salonu BMW.

Jest 1000% bezwypadkowa.... Nigdy w życiu w środku nie palone, udokumentowany przebieg i jak najbardziej realny!!! To w nawiązaniu do odpowiedzi Szanownej FankiBMW...

Cena jak najbardziej adekwatna do stanu...

A i zapewne ktoś się przyczepi do czarnego grilla to moja sprawka..

Jak jeszcze była w moim łapskach :clap: :clap:

Opublikowano
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6154806

 

A ja sobie również link wkleję i ten samochodzik polecam w 10000%

bo to moja była, przede mną należała do salonu BMW.

Jest 1000% bezwypadkowa.... Nigdy w życiu w środku nie palone, udokumentowany przebieg i jak najbardziej realny!!! To w nawiązaniu do odpowiedzi Szanownej FankiBMW...

Cena jak najbardziej adekwatna do stanu...

A i zapewne ktoś się przyczepi do czarnego grilla to moja sprawka..

Jak jeszcze była w moim łapskach :clap: :clap:

 

sekwencja?

Opublikowano

Więc Tak

 

Każdy kto jest zainteresowany autem z tematu, powinien przeczytać całego mojego posta.

 

Byłem dziś obejrzeć to auto:

 

Blacharka w naprawdę dobrym stanie nie ma absolutnie żadnej rdzy, posiada dość liczne niewielkie odpryski, ale dzięki nim można się przekonać że na aucie nie ma szpachli, jedyne zastrzeżenia budzi maska, chyba była lakierowana bo widać było lekką cytrynkę, ale za to lakier był dobrany dobrze.

 

Stan blacharsko-lakierniczy BARDZO DOBRY z minusem, za cytrynkę na masce i drobne mało znaczące odpryski.

 

Pod maską - hmm odkręciłem korek zbiorniczka wyrónawczego, stan płynu był dość niski, był w nim lekki brązowy pył, nie był to żaden szlam. podstawa pompy olejowej była lekko mokra od oleju, rzuciła mi siew oczy nowa chłodnica, ale właściciel mówił że on jej nie wymieniał. No nic poprosiłem o uruchmienie silnika, silnik pracuje bardzo równo, jak go przegazowałem to jekieś dziwne odgłosy było słychać, ale nie spod maski tylko raczej od strony wydechu, być może to jest wydech ACS bo wyglądał inaczej (drewnopodobna gałka skrzyni buegów miała emblemat ACS). Właściciel mówił że były wymieniane uszczelki pod kolektorami, było to robione w dobrym warsztacie w długiej goślinie, koło Poznania (podobno bardzo dobry warsztat, robiący tylko BMki), ocenę stanu silnika podam na końcu posta.

 

Elektryka

 

Generalnie wnętrze auta jak i wszystkie zabaweczki nie budziły większych zastrzeżeń, ale nie działał jeden tylny zagłówek, i tempomat wraz komputerem (nie mierzył zużycia paliwa i średniej prędkości) prawdopodobnie przyczyna nie działania tempomatu i kompa była jedna (brak sygnału o prędkości pojazdu ze skrzyni biegów). Acha tylna roleta nie jest elektrzyczna, co może być troszkę uciążliwe. Klima niby sprawna ale żebym tam zamarzał to raczej nie mogę powiedzieć, na pewno działała ale ma duże ubytki czynnika R12. Ogólnie biorąc pod uwagę rocznik z działaniem wyposażenia jest dobrze.

 

 

Układ jezdny

 

Poprosiłem kolesia żeny mnie przewiózł, pierwsze co sienasunęło to to że przy spokojnym ruszeniu skrzynia lekko szarpnęła przy przekłądaniu z 1 na 2 dalej już było znacznie lepiej. Zawiesenie praktycznie bez zastrzeżeń, nic nie pukało, autem nie bujało, wbrew wcześniejszym spekulacjom NIVO działa bez zarzutu, ma tylko z tyłu jakieś twardsze sprężyny. Co do przyspieszenia to nie mam skali porónawczej bo nie jechałem wcześniej V12 ale zbierałą sielepiej od mojej R6.

Reasumująć Układ Jezdny bez zastrzeżeń.

 

Wyglądało na to że auto jest gonde uwagi, ale poprosiłem na końcu o ponowne otwardzie maski, pooglądałem jeszcze silnik i coś mnie podkusiło żeby jeszcze odkręcić korek od oleju i okazało sie że na spodzie korka jest SER, czyli auto albo ma albo miało zaszłosci z układem chłodzenia. Składając pewne fakty doszedłem do wnioskuże może ten ser pod korkiem to pozostałość po naprawie, (nowa chłodnica, może uszczelki pod kolektorem były uszczelkami pod głowicami, koleś mówiłże do wymiany uszczelek bnył unoszony silnik). Osad pod korkiem jaki widziałem u kolegi był znacznie bielszy, tutaj już był przybrudzony olejem, auto miało świeży olej.

 

Acha właścicielem auta jest facet ok 45 lat, ale użytkownikiem, jego syn lat ok 21-24 i jest to jego szóste auto, mówili że sprzedają auto bo syn będzie teraz dojeżdżał na studia i potrzebuje czegoś tańszego.

 

Ocenę auta pozostawiam Wam, na moje to ja bym szukał czego innego, acha pytałem jak długo mają to auto i mówią że 4 miesiace, spytałem też czy było coś z głowicami robione, mówili że niby nie (oni nie robili). O ser pod korkiem nie pytałem, bo już mnie auto zraziło.

 

Myślęże auta nie należy przekreślać, należy je tylko wnikliwiej sprawdzić pod kontem ciśnienia na cylindrach, bo reszta naprawdę jest godna uwagi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.