Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przyszlo mi nowe visco wczesniej mechanik zrobil tak zeby w gorace dni sie nieprzegrzewalo bo zanim nowe przyszlo trzeba bylo jezdzic. Teraz bede zmienial i niewiem czy wystarczy wyjasc tamto i to wlozyc i po klopocie? Czy moze czyms posmarowac niemam pojecia :roll:
  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
podpowiedzcie mi czy to visco od 323 będzie pasowało do 318 ??
to właśnie te chwile,kiedy wszystko jest dokładnie takie,jak pragniesz,a jedyne co czujesz to czysta przyjemność.To właśnie daje Ci BMW.
Opublikowano
podpowiedzcie mi czy to visco od 323 będzie pasowało do 318 ??

 

:naughty: Nic z tego. Mechanicznie może by przypasowało, ale wisko do M40 ma dużo wyższą temperaturę włączania.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mechanicznie może by przypasowało, ale wisko do M40 ma dużo wyższą temperaturę włączania.

 

Niby logiczne ale jednak nie do końca! ETK zresztą twierdzi, że dla obu silników wyroby BEHR i F&S są jednakowe co wynika z identycznych oznaczeń części dla obu silników. /11 52 1 723 918 F&S; 11 52 1 740 962 BEHR/

Opublikowano
Niby logiczne ale jednak nie do końca! ETK zresztą twierdzi, że dla obu silników wyroby BEHR i F&S są jednakowe co wynika z identycznych oznaczeń części dla obu silników. /11 52 1 723 918 F&S; 11 52 1 740 962 BEHR/

 

Co inny model, to inaczej. :duh:

Silniki M40 mają na pewno wisko, które powinno działać na full przy 95 st. C. Przed ich wprowadzeniem wiskozy miały niższą "czujność termiczną". ;-) Myślałem, że 323i też. W końcu to wiekowy model jak na E30.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
to znaczy że będzie pasiło :cool2: :dance:
to właśnie te chwile,kiedy wszystko jest dokładnie takie,jak pragniesz,a jedyne co czujesz to czysta przyjemność.To właśnie daje Ci BMW.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Aaa moment!! Ja sprawdzałem dla E36 nie dla E30 !!!

 

Ale okazuje się że w obu modelach były te zastosowane te same wisco. :)

Opublikowano
to spoko 2 do 3 setek mam do przodu :dance:
to właśnie te chwile,kiedy wszystko jest dokładnie takie,jak pragniesz,a jedyne co czujesz to czysta przyjemność.To właśnie daje Ci BMW.
Opublikowano

Pyatnie do Kowal-E36 !!

Czy u ciebie na tym nowym visco po nagrzaniu silnika do połowy zegara ale jeszcze nie do tego stopnia żeby wisco załączyło się na "stałe"

tzn bez tego szumu charakterystycznego - po wyłączeniu silnika wiatrak obraca się siłą bezławadności czy odrazu zatrzymuje się równo z wałem?

U nie po zgaszeniu i całowitym zatrzymaniu wałą wiatrak wykona parę obortów jeszcze a u ciebie?

Pytam bo nie wiem czy mi nie leci - ostatniu doszło do 3/4 skali po gwałtownym dochamowaniu się z 140 km do 0 (a jechałem tak długo) i staniu w korku kilka minut ale po chwili wróciła wskazówka na połowę.

(dodam ze termostat mam ok (88 C ) - wymieniłem kilka dni temu pomimo ze tamten też był ok i pompa też ok :) )

Dodam też że vico po naprawdę zagrzaniu się silnika też mi sięzałącza (szumi ostro tak jak u ciebie na kilka chwil) - pytam bo niecierpliwią mnie te kilka obrotó po zgaszeniu silnika zagrzanego.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

u mnie tez sie grzal w korkach i kupilem wlasnie visco tej tureckiej firmy,

wymienilem i wszystkie objawy sa ok tylko ze jak na rozgrzanym dodaje gazu to tak sie wiatrak wkreca az mi gwizdze.To jest normalne czy cos zalozylem nie tak?

wiatrak wieje w strone silnika a nie chlodnicy to dobrze?czy cos namieszalem

teraz chodzi jak bym mial 2,5 pod maska a mam 1,8 :duh:

Opublikowano
chlopaki czy to normalne ,ze po wymianie visca na rozgrzanym jak dodam gazu to chodzi ja odkurzacz przemyslowy :?: czy moze te tureckie visco za bardzo skleja??
Opublikowano
chlopaki czy to normalne ,ze po wymianie visca na rozgrzanym jak dodam gazu to chodzi ja odkurzacz przemyslowy :?: czy moze te tureckie visco za bardzo skleja??

 

Tak ma byc - na goracym silniku szczegolnie po chwilowym postoju z

wlaczonym motorem visco dosyc mocno zasprzegla i moze byc

halasliwe.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hehehe :) Ja po wymianie myślałem że turbine zamontowałem pod maską bo jak dodaje gazu to 'świszcze' jak odrzutowiec :)
Opublikowano

nie to nie moze byc normalne :naughty: ,chodzi jak tir jakis.

a wiatrak powinien dmuchac w strone silnika tak?

W poniedzialek jade do mechanika

Opublikowano

Wskazówka powinna się wychylić o ok szerokość wskazówki za połowę. Mam 316 E-30 i 320 E-36 i jest tak samo.

Jak mi się zwaliły łożyska w wiskozie w 316 to wiatrak połączył się na stałe z silnikiem i był wtedy efekt turbiny odrzutowca - nawet przy zimnym silniku. Wtedy podczas jazdy zimą ledwo wystawało za niebieskie pole, a latem na 3/4 i więcej.. Oczywiście nie mówie o korkach... wrr...

Najlepiej sprawdzić działanie wentylatora obracając go na zimnym, zgaszonym :) silniku. Jeśli coś trzeszczy, są nierówne opory albo się kiwa to 100% łożyska - wentylator do wymiany... jeśli gdzieś znajdziesz kompletny ;)

 

Pozdrawiam...

Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.