Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W przypadku ekonomizera jedyne rozsądne, bo w najbardziej interesującym zakresie 0-20 widzisz wszystko co do 2 l/100 km (jak działki podzielisz to i do 0,5 l/100 km), a powyżej np. od 20 do 50 to co 10l/100 km, potem co 20-30.. i po temacie.. Przynajmniej zawsze by pokazywało prawdę...

 

Ale się uparłeś. Ekonomizer pokazuje prawdę gdy jego wskazanie ma sens i tyle. Przypuszczam, że w BMW jełopy nie pracują skoro to zmienili. Osobiście uważam, że jest bardzo dobrze tak jak jest i pewnie nie tylko ja.

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja kiedyś próbowałem napompować takim cackiem ponton :duh: :mrgreen: . Po ok. 5 minutach poszedłem po posiłki :norty: , tzn. taki stary odkurzacz z wylotem z tyłu i napompowanie trwało kilkadziesiąt sekund.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
...Po ok. 5 minutach poszedłem po posiłki :norty:..

 

hehehe – podobnie jak ja – kiedyś w trasie to kupiłem – dopompowanie jednego koła trwało ok. 20min, po czym sprezentowałem to sąsiadowi. On miał mniej szczęścia, bo urządzenie działało już tylko przez 3-5minut. Tylko pośmialiśmy się.

(ponownie – sorry za OT)

 

Odnośnie ekonomizerów – z doświadczenia napiszę, że dużo fajniej jest widzieć wskazówkę nawet na 25l niż bez przerwy na 0 – a tak właśnie kiedyś miałem przez ponad rok, gdy zbierałem wiedzę nt. naprawy zegarów :)

:)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

ekonomizer nie ma pokazywać 80 czy 100 litrów

Ma działać w sensownych wartościach

 

U mnie te 80-100 to jak najbardziej sensowane wartości, nie tylko w czasie ruszania hehehe.

 

Załamka, że w nowych silnikach nie ma bagnetu do kontroli poziomu oleju.......

Opublikowano

Hmm –jak sobie tak wyrywkowo sprawdzałem różne modele E60 (nie chce mi się każdego sprawdzać) – we wszystkich znalazłem normalny DIPSTICK...

(zresztą cały zespół OIL LEVEL INDICATOR)

Nie wiem, czy któraś wersja może nie mieć bagnetu...

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
[...]Ale się uparłeś[...]

 

I vice versa :mrgreen:

 

[...]w BMW jełopy nie pracują skoro to zmienili[...]

 

Nie mnie to oceniać... choć nie ukrywam, że są rzeczy, które nie są tak dobrze przemyślane jak powinny być...

 

[...]Osobiście uważam, że jest bardzo dobrze tak jak jest i pewnie nie tylko ja.

 

Masz do tego prawo, podobnie jak ja do swoich osobistych przekonań.

 

pozdrawiam

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Hmm –jak sobie tak wyrywkowo sprawdzałem różne modele E60 (nie chce mi się każdego sprawdzać) – we wszystkich znalazłem normalny DIPSTICK...

Ja szukalem w E60 530i. Do roku 2004 jeszcze jest (silnik M54), ale począwszy od 2005 (silnik N52) już nie ma.

Opublikowano

Witaj Pete

(kopę lat ... ;) )

 

Rzeczywiście, teraz widzę że przy N52 jest brak całego ustrojstwa bagnetowo-rurkowego.

szkoda… (dobrze, że chociaż jest wlew oleju ;) )

 

 

Pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.