Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Od 3 dni jestem posiadaczem e36 316i z roku 1996.No i przy zakupie nic specjalnego nie zauwazyłem no tyle że lakierowaną maskę miała ale jak juz ją przyprowadziłem do domu no i pierwsze mycie polerowanie itd... to jakos zaczął mnie zastanawiać lakier na całym aucie i mam podejrzenia ze mogła być cała malowana:/ Po podłużnicach nie widać żeby były klepane czy spawane pod spodem tez nic takiego nie zauważyłem obawiam sie tylko czy nie miała zaliczonego jakiegoś dachowania i stąd to malowanie całego auta:/ Da sie to jakoś zobaczyć??w sensie czy są moze jakies newralgiczne miejsca na słupkach czy gdzieś po czym mozna poznac ze auto miało cos z dachem robione?? Jeśli chodzi o silnik to jak narazie nic nie zauważyłęm niepokojącego na liczniku ma 141 tys kilometrów co jest nawet wpisane do książki , wnętrze samochodu tez zniszczone nie jest więc przebieg może byc oryginalny( choć smiesznie chyba mały jak na 12 letnie auto) , tylko troche niepokoi mnie fakt ze chyba była cała malowana a no i szyby nie wszystkie sa z tego samego roku:/

Pozdrawiam i czekam na jakies odpowiedzi!

Opublikowano
Sprawdz jakier przyzadem do badania grubosci- u jakiegos lakiernika. Teraz to juz i tak "musztarda po obiedzie". A szyby? To szklo pekac i tłuc sie moze, chociaz ja jak zmienialem szybe przednia robilem zdjecia jako dowod.
Opublikowano (edytowane)
...ja jak zmienialem szybe przednia robilem zdjecia jako dowod.
Taki dowód to nic. Do już poskładanego, polakierowanego auta zakłada się rozbitą szybę, następnie pstryka się fotkę, a potem to już montaż właściwej szyby. W Photoshopie można porysować auto i powiedzieć, że to była przyczyna lakierowania. :wink: Edytowane przez ventola
Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano
Wiem że teraz to juz "musztarda po obiedzie" ale dobrze byloby wiedzieć czy nie woze na samochodzie kilogramów szpachli.Sprawdzałem po numerze VIN to wyposarzenie sei zgadza, zaglądałęm pod uszczelki i kolor tez ten sam.Najbardziej sie obawiam zeby nie było po jakims dachowaniu. A za płaciłem za nią 10 600 więc chyba cena normalna za ten rocznik samochód świerzo zarejestrowany w polsce.
Opublikowano
...ja jak zmienialem szybe przednia robilem zdjecia jako dowod.
Taki dowód to nic. Do już poskładanego, polakierowanego auta zakłada się rozbitą szybę, następnie pstryka się fotkę, a potem to już montaż właściwej szyby. W Photoshopie można porysować auto i powiedzieć, że to była przyczyna lakierowania. :wink:

 

nie wpadlem na to, pomyslowosc nie zna granic :duh:

Opublikowano
jedź na badanie grubości lakieru, koszt ok 100zł i będziesz wiedział co było malowane/szpachlowane itp. może był porysowany (ja mam porysowany gwoździem i się zastanawiam nad malowaniem całego). tylko ten przebieg... ktoś jeździł 1000km rocznie za granicą?! przecież to 100km miesięcznie to nawet po zakupy do sklepu więcej wyjdzie, co do ksiązki to http://www.allegro.pl/item419145947_ksiazka_serwisowa_bmw_oryginal_niemcy.html a teraz pieczątkę zrobić to też nie problem
Opublikowano
No po tym E na szybach .Samochód jest z 1996 roku wiec na szybach powinno być chyba E6 a na kilku jest E1.Teraz zrobiłem test Coprawda nie jest on bardzo miarodajny w sensie "przeleciałem " karoserie magnesem no i wszedzie ten magnes przystaje wiec szpachli raczej na niej nie ma.
Opublikowano

No ciężko powiedzieć to że był klepany to akurat jeszcze nie takie straszne w koncu auto ma 12 lat więc ma prawo być klepane :) Pytanie tylko jak mocno??żeby sie nie okazało z jedna cwiartka jest z 92 roku druga z 94 a dach jeszcze z innego:) Geometria chyba jest w porządku bo nie sciąga kierownica nie drży wyposarzenie jest zgodne z tym co wynika z numeru VIN kolor tez więc miejmy nadzieje ze na mine nie wszedłem

Pozdro

Opublikowano
jedź na badanie grubości lakieru, koszt ok 100zł i będziesz wiedział co było malowane/szpachlowane ...

Tak, po fakcie niech zacznie sprawdzać i odkrywać historię auta. Zostaw to i jeździj jeśli wszystko jest ok, a na przyszłość sprawdzaj dokładnie przed kupnem.

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano
jedź na badanie grubości lakieru, koszt ok 100zł i będziesz wiedział co było malowane/szpachlowane ...

Tak, po fakcie niech zacznie sprawdzać i odkrywać historię auta. Zostaw to i jeździj jeśli wszystko jest ok, a na przyszłość sprawdzaj dokładnie przed kupnem.

 

 

"Wiem że teraz to juz "musztarda po obiedzie" ale dobrze byloby wiedzieć czy nie woze na samochodzie kilogramów szpachli"

 

 

Jak chce wiedzieć niech jedzie, ale czasem rzeczywiście lepiej nie wiedzieć wszystkiego, ewentualnie zostaje jeszcze droga sądowa jeśli okaże się, że samochód po dzwonie, ale może się to ciągnąć latami

Opublikowano
ewentualnie zostaje jeszcze droga sądowa jeśli okaże się, że samochód po dzwonie, ale może się to ciągnąć latami

i tak nic to nie da bo zwykle na umowie zaznacza się że potencjalny kupujący zna i akceptuje stan auta jaki kupuję , także potem sprawa w sądzie nie ma żadnego sensu

Opublikowano
No w moim przypadku jest akurat faktura zakupu.Ale jak by nawet cos wyszło to i tak w sąd bym sie nie pchał bo zdaje sobie sorawe z tego ze taka rozprawa ciągneła by sie latami a poza tym to są koszta które pewnie by sie zrównały z wartoscią samochodu więc nie ma sensu.Przyjrzałem sie jej jeszcze troche i stwierdziłem ze nawet jesli była malowana to jest to zrobione dobrze wiec chyba nie mam sie czym przejmowac przynajmiej lakier swierzo wygląda :lol:
Opublikowano
...stwierdziłem ze nawet jesli była malowana to jest to zrobione dobrze wiec chyba nie mam sie czym przejmowac przynajmiej lakier swierzo wygląda :lol:

Stary, nawet jeśli byłby to składak z dwóch różnych aut to tak jak mówisz nie ma się "czym przejmowac przynajmiej lakier swierzo wygląda" bo teraz już po ptokach. :lol: Nic nie szukaj tylko jeździj. Szerokiej drogi...

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano

Dzięki!!To jest moje pierwsze BMW i musze Wam powiedzieć że BMW jest jak bagno - wciąga( moze troche złe porównie) :lol: no i juz wiem ze kolejnym autem tez bedzie bawarka no tylko nie 1.6 jak ta tylko coś wiecej

pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi

Opublikowano

z tym malowaniem to smiech na sali

BMW maja słabe punkty : Tylna Klapa , drzwi ,i parę zakamarków , jak ktoś sie załapie to pomalują mu cale auto na Gwarancji od daty I rej 6 lat gwarancji.

Malowane a dzwonek to dwie rożne sprawy ale do 10-cio letniego BMW to już bez miernika grubości lakieru sie podchodzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No po tym E na szybach .Samochód jest z 1996 roku wiec na szybach powinno być chyba E6 a na kilku jest E1.

 

Sam to wymyśliłeś? Taka sama bzdura jak to, że test zegarów pokazuje prawdziwy przebieg. Jeśli nadal nie wierzysz to proponuje Ci wizytę w salonie i rzucenie okiem na szyby nowych samochodów.

Opublikowano

A moja furka przyjechała kiedyś z Włoch i była cała odświeżona przez pomalowanie nowym lakierem bezbarwnym po wierzchu, za co jestem niezmiernie wdzięczny pomysłodawcy, tym bardziej że bity nie był nigdzie, a co do licznika to od razu sobie odpuściłem. Diagnosta z którym go kupowałem wyłapał wszystko, więc warto było zapłacić bo wiedziałem co kupuję, mimo że był cały lakierowany.

Pozdrawiam, Hary.

Pozdrawiam, Hary.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.