Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wziąłem sie za wymianę końcówki drążka z prawej strony i utknąłem w miejscu w którym trzeba zdjąć tuleje ze starej końcówki i założyć ja na nowa... czy to jest nakręcane czy tylko nakładane??

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img166.imageshack.us/img166/6085/img0343ey1.jpg

http://img166.imageshack.us/img166/6085/img0343ey1.2cc4eaa3a3.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
całe

 

Nie ,nie jest to całe ,ta tuleja powinna zostać w wahaczu.Najlepiej zniszcz końcówkę i zbij ta tuleję i wciśnij do piasty w to miejsce gdzie przychodzi,wtedy wciśnij wachacz.

Edytowane przez piotrek1
  • Moderatorzy
Opublikowano

A czy przypadkiem nie uszkodziłeś zwrotnicy????

Powinna wyjść sama końcówka a to co wyszło jest chyba wtopione w zwrotnicę.Dobrego ściągacza nie używałeś!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy przypadkiem nie uszkodziłeś zwrotnicy????

Powinna wyjść sama końcówka a to co wyszło jest chyba wtopione w zwrotnicę.Dobrego ściągacza nie używałeś!!

 

W E39 tak sie czasami dzieje robiłem u siebie i u kolegi i było to samo.Po złozeniu jest :cool2:

Opublikowano

nie do końca :lol:

 

to powinno zostać w zwrotnicy a nie wyjść razem z końcówką drążka :lol:

 

ale już poskładałem wszystko, tylko ze problem który probowałem rozwiązać pozostał :duh:

 

Od jakiegoś tygodnia zaczęło mi strzelać przy skręcaniu, problem występuje tylko w momencie jazdy po nierównościach, albo przy gwałtownych skrętach. Myślałem ze to końcówka drążka, ale po wymianie problem pozostał, może to być amortyzator??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie do końca :lol:

 

to powinno zostać w zwrotnicy a nie wyjść razem z końcówką drążka :lol:

 

ale już poskładałem wszystko, tylko ze problem który probowałem rozwiązać pozostał :duh:

 

Od jakiegoś tygodnia zaczęło mi strzelać przy skręcaniu, problem występuje tylko w momencie jazdy po nierównościach, albo przy gwałtownych skrętach. Myślałem ze to końcówka drążka, ale po wymianie problem pozostał, może to być amortyzator??

 

Może ale może tez być łożysko górne

Opublikowano
Chrupanie nie występuje jeśli auto stoi w miejscu, można bujać, kręcić i tak nic nie słychać. Pojawiło się za to podczas szybszego ruszania. Jest to jeden lub dwa stuki i cisza... przy gwałtowniejszym manewrze znowu chrup i cisza... szczególnie przy szybkich zmianach kierunku jazdy. Czuć na kierownicy jak i pod nogą...
Opublikowano
Chrupanie nie występuje jeśli auto stoi w miejscu, można bujać, kręcić i tak nic nie słychać. Pojawiło się za to podczas szybszego ruszania. Jest to jeden lub dwa stuki i cisza... przy gwałtowniejszym manewrze znowu chrup i cisza... szczególnie przy szybkich zmianach kierunku jazdy. Czuć na kierownicy jak i pod nogą...

 

Miałem podobne objawy, tylko bardziej przechodziło w pisk :mrgreen:

Pisk pochodził z górnego wahacza. Dokładnie z końcówki mocowania do zwrotnicy. Po wymianie cisza.

Opublikowano
Właśnie z moich obserwacji wynikło tylko, ze podczas gwałtownego ruszania kierownica, tylko końcówka drążka miała luz, wiec ja wymieniłem, reszta wygląda na w porządku choć pod gumę nie zajrzę :? No nic w sobotę przyjedzie znajomy może we dwóch coś wykombinujemy... :roll:
  • Moderatorzy
Opublikowano
No wiec łożysko wymienione, a wali dalej jak waliło już nie mam siły. :mad2:

Było dobrze przez pierwsze 25 metrów. Później stopniowo, ale wróciło to samo.

 

W poprzedniej przerabiałem to samo i skończyło się na wahaczach górnych po ich wymianie cisza.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dwóch mechaników rozkłada ręce, jeden z nich stwierdził, ze po prostu muszę tak jeździć, aż to co stuka wyrobi się bardziej, wtedy będzie widać :mad2:

 

Oooooo... to są fachowcy :jawdrop:

Ciekawe gdyby wydobywał się lekki dym z instalacji i nie można było by zlokalizować skąd pewnie kazaliby jeździć aż konkretnie się zapali... :mad2: :mad2:

Opublikowano

polecam wizyte na stacji diagnostycznej , tam gdzie zalatwiasz co roku pieczatke w dowod.

 

przewaznie za wytrzepanie auta biora 10-30zl. powiedz gosciowi jakie masz klopoty na pewno ci pomoze. wielu usterek na warsztacie sie nie da odnalesc, zwykle ogledziny czy bujanie auta nie pomagaja. na trzepakach wychodzi "prawie" wszystko

Opublikowano
Pojawil sie dodatkowy problem, mianowicie ten sam stuk jest podczas zapalanie i gaszenia silnika, nie za kazdym razem ale sie pojawia. Slychac go w momencie kiedy silnik zaczyna lapac otraz dokladnie w chwili przekrecenia kluczyka do zgaszenia go... Teraz to juz jestem calkiem skolowacialy... :mad2:
Opublikowano
Juz... w końcu znalazłem :duh: Poluzowała się nakrętka pod poduszka i silnik po prostu skakał na gwincie poduszki góra, dół :jawdrop: , a ja przez super-mechaników polowe zawieszenia z dobrego na lepsze zmieniłem :mad2: :mad2: :mad2:
Opublikowano
Juz... w końcu znalazłem :duh: Poluzowała się nakrętka pod poduszka i silnik po prostu skakał na gwincie poduszki góra, dół :jawdrop: , a ja przez super-mechaników polowe zawieszenia z dobrego na lepsze zmieniłem :mad2: :mad2: :mad2:

 

No to przynajmniej teraz wiesz do jakich "mechaników" już nie jeździć.

  • 13 lat później...
Opublikowano

Witam. Jakby co to mam wykonane 2 tulejki z tytanu. Dodatkowo zmieniłem konstrukcje tej tulejki ze już nie pęka.

Zapraszam do kontaktu.

P.s. Wymieniłem na takie właśnie tulejki u siebie już 3 lata temu i działa znakomicie.


Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.