Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !!

 

Panowie pisałem juz tu wcześniej na forum i nikt mi nie odpisał, równierz szukałem tutaj jak i w necie mojego problemu ale ani słowa na ten temat:

 

Na zimnym silniku przy chłodnych dniach objawu nie ma, gdy sie zrobi cieplej jak uruchamiam silnik samochód dziwnie chodzi poniżej 1000 tys obrótów. Kiedy podczas jazdy chcem dodac mu gwałtownie gazu słysze strzał i odczuwam bardzo duży brak mocy tak jak by chciał iśc a nie mógł lekko nim szarpie strzał i tak sie dzieje dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Gdy przedmucham bejcie silnik jest jak nowy reaguje na gaz bez najmniejszych oporów i cudownie leci. Na dodatek zauważyłem jeszcze że gdy po tym strzale i braku mocy stane zgasze silnik cieknie mi benzyna nie wiem z kąd nie mam pojęcia ostatnio gdy to stwierdziłem wsadziłem łeb podspód i zauważyłem cieknącą benzyne na drążku po lewej stronie. Byłem na komputerze wykazał uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu tylko jest jeden problem po 1 mam go całkowicie odłąnczonego przykręconego tylko do obudowy tam gdzie jest jego miejsce a 2 czujnik jest podłonczony do tego gniazda ktos widocznie oszukac chciał i wsadził 2 tylko nie wiem po co a po 2 czujnik który jest wsadzony w obudowe rorządu (czy jakoś tak) jest uszkodzony mechanicznie.

 

Podejżewałem też przepływomierz z przepustnicą nobo skoro cieknie mi benzyna to widocznie mam za bogatą mieszanke i dlatego strzela, lecz teraz nie wiem czy warto jest to wymieniac bo to około 400 - 500 zł będzie prawdopodobnie kosztowac z czujnikiem. Pisze tak z tego względu bo byłem u mechanika i powiedział żę to 1000 zł będzie kosztowac i powiedział że to zrobi ale nie powie mi co to jest dodał jedynie że trzeba cały motor..... I weź bądź mądry i pisz wiersze.

 

Dlatego nie wiem czy lepiej jest dac te 1000 zł i miec problem z głowy czy może kupic przepływomierz z przepustnicą. Tylkomimo wszystko chcem wiedziec co to jest.

 

Błagam panowie pomóżcie !! Z góry wielkie dzięki

Opublikowano
100% zly sklad mieszanki. Podlacz pod kompa to bedziesz wiedzial. Mialem identycznie. Zamulenie nie moglem do 40 rozpedzic a jak cisnalem gaz na zimnym to strzelal.. po wymianie przeplywomierza auto nie do poznania. Moze tez sonda, komp prawde Ci powie;)

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano
A i co najważniejsze gdy byłem na kompie teraz to wykazał mi tylko czujnik położenia wałka rozrzdu i z elektromechanikiem odłonczyliśmy przepływomierz i gdy dodałem gazu to strzelał jeszcze bardziej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie bardzo zrozumiałem jak jest z tym czujnikiem wałka?

To wreszcie masz go czy nie?

Zresztą nie jest to ważne bo i tak na początek radzę doprowadzić czujnik do stanu fabrycznego. Od tego czujnika naprawdę sporo zależy.

 

A z wynikami na kompie to różnie bywa. Jeśli jakiś element się uszkodzi ale sygnał z niego zawiera się w dopuszczanych granicach to komp może nie wykazać błędu.

Często jest tak w przypadku sond lambda i przepływomierzy.

 

Ale ja stawiam na ten czujnik wałka jeśli jest z nim coś nie tak.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Z czujnikami to jest tak:

 

Jeden mam przykręcony do rozrządu tam gdzie jest jego miejsce (to jest właśnie ten z uszkodzeniem mechanicznym) a 2 czujnik leży luzem tylko jest podpięty do gniazda. Ktos widocznie chciał coś oszukac.

 

Spróbuje zmienic przepływomierz i czujnik a jak to nic nie da wymienie jeszcze sonde i zobaczymy..... Potem podziele sie z wami wynikami !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.