Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam prosbe czy moglibyscie przy okazji sobotniego odkurzania bagaznika sprawdzic napiecie na alternatorze zaraz po odpaleniu i po przegazowaniu do ok.2000 obrotów

strasznie mi zalezy... :roll2:

KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano
Napięcie ładowania powinno być w przedziale 13,4 V - do 14,5 V. To tak książkowo. ;) A różnie to bywa. Jeśli masz wzbudzenie alternatora powyżej tych 2000 RPM, to może masz pasek za luźny?
Opublikowano
mam prosbe czy moglibyscie przy okazji sobotniego odkurzania bagaznika sprawdzic napiecie na alternatorze zaraz po odpaleniu i po przegazowaniu do ok.2000 obrotów

strasznie mi zalezy... :roll2:

Moja jest znowu w serwisie wiec nie moge zmierzyc, ale chyba w kazdym samochodzie bedzie powyzej 14 volt, chyba, ze masz powlaczane swiatla i inne odbiorniki.

Opublikowano
jak ja odpale to jest około 12 a po lekkim przegazowaniu jest gitara bo 13.95

hmmm to raczej nie przegazowac trzeba tylko trzymac na obrotach i mierzyc, oczywiscie nie na zbyt wysokich i nie na zbyt niskich. Kolo 2k powinno juz chyba ladowac.

Trzebaby by moze poszukac cos w tisie na ten temat.

Jak cos jest nie tak z ladowaniem to komputer powinien to wykryc (teorretycznie)

Opublikowano

ludzie ale bardzo prosze o madre odpowiedzi a nie nabijanie postów jakimis bzdurami

 

chodzi o wzbudzenie alternatora

 

chodzi mi o pomiar a nie o teorie na temat błędów i TISu

KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano

Wiesz, tak się zastanawiam, czy wzbudzenie alternatora nie zależy przypadkiem od samego alternatora, tzn. w każdym modelu inaczej, bo to sprawa "indywidualna". Oczywiście mogę się mylić i proszę mnie poprawić, gdy tak jest.

Poczekajmy na dalsze odpowiedzi, może doszukaj jeszcze na forum jakoś, :think: ewentualnie do jakiegoś speca. Niech ktoś to dokładnie pomierzy.

 

A może napisz dokładniej co Ciebie niepokoi w tym ładowaniu, opisz jakieś objawy, albo coś.

Opublikowano

Już w końcu nie wiem gdzie mam pisać. ;)

 

Może tak na spokojnie posprawdzaj jeszcze raz wszystko? A szczególnie (wg mnie) masy silnika. Może alternator lub reg. napięcia siada? :think: Trudno zgadnąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.