Skocz do zawartości

Kult V8 niepotwierdzony przez dane techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Czytając to forum odniosłem wrażenie, że spalanie w silnikach V8 jest niższe niż w motorach R6 w E32... chodzi mi głównie o model 730i.

 

Wg danych technicznych, zresztą z tej strony wychodzi raczej co innego...

 

	 BMW 730i R6    /	BMW 730i V8     /	Różnica

90 km/h	   7,6       /	8,3          /	+9,2%
120 km/h	  9,4       /	10,2         /	+8,5%
miasto	   16,3       /	14,9         /	-8,5%
średnie	  11,1       /	11,1         /	  0 %

Czyli owszem w mieście mniej, ale na trasie trochę więcej... oczywiście porównywałem obydwa auta z manualem i katalizatorami.

 

Skąd więc wnioski na forum, że R6 pali dużo więcej niż V8? Czyżby BMW kłamało podając takie dane?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Tylko zauważ, że V8 jest sporo mocniejsze, ma większy moment itd. podobnie jak i cały samochód ma lepsze osiągi. A więc można spokojnie przyjąć, że V8 jest oszczędniejsze (w stosunku do osiągów). V8 3.0l trzebaby porównywać z 735, które średnio spali ok. 0.5l/100km więcej, a i tak jeszcze ma słabsze osiągi od V8 3.0l.

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano (edytowane)
Skoro jesteśmy przytemacie osiągów e32 w wersji 3,5 r6 oraz 3.0 v8 to r6 przyspiesza do setki o jakies dziesiate czesci sekundy szybciej od v8 za to v8 poleci szybciej o jakies 2 albo 3 km. Edytowane przez Pawel735
Opublikowano

mocniejsze a co za tym idzie, mozesz jechac szybciej przy nizszych obrotach silnika, czyli przy nizszym spalaniu

 

skoro w miescie 3.0 v8 pali mniej od 3.5 r6, to tym bardziej na trasie, bo przy nizszych obrotach na v8 mozesz zarzucic sobie wyzszy bieg

chyba sa niescislosci w tych danych, tak mi sie wdyaje i nie ma co brac ich za pewnik

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

a do tego calego wywodu dodam jeszcze cos kardynalnego ze

- V8 ma 4zawory na cylinder a R6 tylko dwa

- R6 wtryski chodza po 3 naraz, a w V8 kazdy indywidualnie

co znacznie wplywa na zurzycie paliwa,szczgolnie w ruchu miejskim,ale daje sie tez odczuc na trasie.

Pozdrawiam

Kamil

Pozdrawiam

Kamil



(...)trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

NIEPOKONANYM...(...)

Opublikowano
a do tego calego wywodu dodam jeszcze cos kardynalnego ze

- V8 ma 4zawory na cylinder a R6 tylko dwa

- R6 wtryski chodza po 3 naraz, a w V8 kazdy indywidualnie

co znacznie wplywa na zurzycie paliwa,szczgolnie w ruchu miejskim,ale daje sie tez odczuc na trasie.

Pozdrawiam

Kamil

 

A jeszcze ta kultura pracy...

Pozdrawiam

Gomes

Opublikowano
Moja kosiarka chodzi lepiej niz R6 :lol: No dobra w 635csi jeszcze da sie to zniesc :wink:

pozdrawiam

mavic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.