Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam..

mam wielki problem bo w ogóle nie wiem co do czego i jak :((

Swieci mi sie na descr trojkacik w koleczku ??

ASC nie reaguje nic sie nie zmienia a abs działa

Mam silniczek od tempomatu a nie mam zadnych przycisków ani zadnej wajchy.

Po wyłaczeniu silnika cos dziwnie brzeczy a raczej brzmi jak malutki wentylatorek przy sterowaniu nadmuchem i temperatura :/ ??

Czy w bmw 520i E39 1996r sprzegło tak dziala czy mam lekko nadpalone, mianowicie przy szybkim ruszeniu i zmianie na drugi bieg po puszczeniu sprzegła jest jeszzcze taki dziwny dzwiek jakby ciagnelo a po chwili jest juz ok.

Poduszka powietrzna mi sie swieci :((

wskaznik zmiany oleju ma 5 zielonych cegiełek ...czy to dobrze??

Przepraszam was za te głupkowate pytania ale nie umiem sobie na nie sam odpowiedziec.

prosze o pomoc .

 

 

BMW 520i E39 1996r

Opublikowano

jeżeli możesz to oddaj, nawet z lekką stratą... :duh:

 

jeżeli nie no to witamy w dupie. długa droga przed Tobą. samochód miał prawdopodobnie wymienione wnętrze... coś źle podłączone, zamiast poduszek ma gazetę (albo w najlepszym przypadku nieaktywowane nowe poduszki)... boszz...

 

generalnie to co widzisz już teraz może okazać się czubkiem góry lodowej... dlatego jeżeli możesz sięwycofac z transakcji to się wycofaj.

 

jeżeli natomiast już nie bardzo, to mamy duże prawdopodobieństwo że w samochód duzo zainwestujesz, nigdy do końca nie będziesz zadowolony, ale za to zostaniesz ekspertem... co ma też swoją wartość...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano (edytowane)
witam..

Witam.

 

Swieci mi sie na descr trojkacik w koleczku ??

ASC nie reaguje nic sie nie zmienia a abs działa

O ASC było chyba kilka tematów,że nie reaguje.Poszukaj...

Mam silniczek od tempomatu a nie mam zadnych przycisków ani zadnej wajchy.

Widocznie ktoś się pozbył tempomatu...Chyba,że (jak to czasami bywa w BMW) masz instalacje pod dane urządzenie.

Po wyłaczeniu silnika cos dziwnie brzeczy a raczej brzmi jak malutki wentylatorek przy sterowaniu nadmuchem i temperatura :/ ??

Jeśli dobrze Cie zrozumiałem,chodzi o elektorzaworki-normalne.

 

Czy w bmw 520i E39 1996r sprzegło tak dziala czy mam lekko nadpalone, mianowicie przy szybkim ruszeniu i zmianie na drugi bieg po puszczeniu sprzegła jest jeszzcze taki dziwny dzwiek jakby ciagnelo a po chwili jest juz ok.

Raczej nienormalne...

Poduszka powietrzna mi sie swieci :((

Możliwe,że ktoś ściągnął kierownice i nie odpiął akumulatora-wtedy będzie pokazywać błąd.Wystarczy wykasować błąd.No chyba,że rzeczywiście masz coś nie tak.

wskaznik zmiany oleju ma 5 zielonych cegiełek ...czy to dobrze??

Dobrze,ale olej i tak zmień i jeszcze raz skasuj "cegiełki".

Wykasowanie to 30 sekund,często stosowane przed sprzedażą...

Przepraszam was za te głupkowate pytania ale nie umiem sobie na nie sam odpowiedziec.

prosze o pomoc .

Nie każdy musi się znać... ;) Pozdrawiam i bezproblemowej jazdy!

 

ps.Panowie-dajcie sobie spokój z tymi komentarzami...Nie macie co napisać-nie piszcie nic.Przecież sporo znawców zaczynało(albo trafiało) na padliny...Człowiek uczy się na błędach.

Jeden może napisać że autor kupił padakę,ale zaraz wyskakuje kilku innych.

Strasznie wkurzające jest to,jak się prosi o pomoc w temacie,nowy post-i co?I odpowiedź bezsensu,wiem to bo mnie takie coś też wkurza.

 

Edit

Nie powiem,żeby auto wyglądało na super zadbane,wyglada na troche kombinowane(tempomat),ale nie o tym mowa...

jdef90-w sumie może być tak,że zrobi co ma zrobić i będzie zadowolony...Usterki nie wyglądają na super poważne(sprzęgło-kwestia wymiany,poduszka-może być błąd ale gorzej jak jej nie ma).Może się okazać,że jest bita i złożona z 2 innych,a może nie.

Wszystko da się sprawdzić...

Edytowane przez Basti735
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano (edytowane)

Swieci Ci się wskaźnik nr 10?

http://img224.imageshack.us/img224/8577/wskaznikiai1.th.jpg

To wskaźnik od ASC, powinno dać się wyłączyć przyciskiem... Jak jest lampka zapalona to znaczy że ASC jest nieaktywne.

Gdzie masz silniczek od tempomatu? Na kierownicy nie masz żadnych przycisków? Może nie masz tempomatu...

Sprawdź czy po 15 minutach od wyłączenia silnika nadal słychać brzęczenie (po 15min wyłącza się cała elektryka w samochodzie).

Poduszka się świeci, bo albo ktoś wyjmował fotel i odłączył poduszkę albo była wystrzelona... Podłączenie pod komputer może usunąć świecącą się kontrolkę.

Zielone cegiełki to dobra oznaka, im mniej tym szybciej trzeba wymienić olej (tak w uproszczeniu).

Sprawdzałeś gdzieś samochód przed zakupem? Ile zapłaciłeś? Podjedź do ASO, zrób przegląd, poproś o rozkodowanie VIN-u i będziesz wiedział coś więcej o wyposażeniu (np. czy był tempomat).

Nie martw się, będzie dobrze.

EDIT:

Kolega mnie ubiegł :)

Edytowane przez fixxxer1
Opublikowano

O wreszcie ktoś dał rzeczową odpowiedź.

 

kolego comandpatryk jeżeli widzisz te niedociągnięcia to z wiedzą twoją nie jest tragicznie bo je wychwyciłeś nie każdy musi mieć na swoim koncie motorynkę lub wigry 4 rozłożone i złożone ze dwa razy ;)

(OO)=== OO===(OO)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do ASC to sprawdź czy lineczka od asc jest na miejscu.

Jeśli nie siedzi w prowadnicy to będzie świecić ASC.

Sprzęgło ma cdv czy jakoś tak a to opóźnia pracę sprzęgła. I podobno tak ma być. Ja mam zamiar to wywalić.

Dźwięk po zgaszeniu to może wiatraczek w panelu od klimatronika?

A poduszki świecą się z wielu powodów < np. wtyczki pod siedzeniem , mata pasażera>

Sprawdź czy wogóle masz poduszki.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dźwięk po zgaszeniu to może wiatraczek w panelu od klimatronika?

A poduszki świecą się z wielu powodów < np. wtyczki pod siedzeniem , mata pasażera>

Sprawdź czy wogóle masz poduszki.

O właśnie-zapomniałem o climatronicku...

 

No i kolega fixxxer1 dobrze radzi-jedź do ASO na przegląd+rozkodowanie Vinu.Powinni Ci odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
chciałem coś dłuższego napisać o wydźwięku tego postu, ale po co? Kolega i tak już zdążył się oburzyć na słowa prawdy (ale pojechać do mechanika nie zdążył). Ja, jak już kupiłbym taki egz. (za odpowiednią cenę) to dawno miałbym wszystko uzgodnione z mechanikiem.
PawełH
Opublikowano
Dzięki wielkie Panowie za odpowiedzi! Oby więcej takich ludzi, którzy spokojnie wytłumaczą o co chodzi i pomogą...

 

Pozdrawiam

Patryk

 

Dużoooooo wkładu przed Tobą. Aż strach pomyśleć co sie dzieje np z zawieszeniem... I oby za miesiąc nie było kolejnego posta na temat : Jakie to BMW jest drogie w eksploatacji a jak bardzo podłe i awaryjne. Kolega jest strasznie bogaty i kupuje skarbonkę. Na takie fury stać tylko strasznie bogatych, nie to co my tu szaraczki na biednym forum. No ale optymistycznym akcentem kończąc życzę "szerokości" i niech Ci się kółeczka dobrze kręcą :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli masz jakieś pytania to dawaj śmiało < może być PW>

Jeśli będę wiedział to pomogę.

Może nie jest tak źle.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dzięki wielkie Panowie za odpowiedzi! Oby więcej takich ludzi, którzy spokojnie wytłumaczą o co chodzi i pomogą...

 

Pozdrawiam

Patryk

 

Dużoooooo wkładu przed Tobą. Aż strach pomyśleć co sie dzieje np z zawieszeniem... I oby za miesiąc nie było kolejnego posta na temat : Jakie to BMW jest drogie w eksploatacji a jak bardzo podłe i awaryjne. Kolega jest strasznie bogaty i kupuje skarbonkę. Na takie fury stać tylko strasznie bogatych, nie to co my tu szaraczki na biednym forum. No ale optymistycznym akcentem kończąc życzę "szerokości" i niech Ci się kółeczka dobrze kręcą :cool2:

normalnie zacznij pracować jako wróżka, kolesiowi świecą się dwie kontrolki a banda baranów od razu ze to złom. Jak jesteś taki cwaniaczek to dlaczego nie jeździsz nową 5 z salonu tylko jakimś wysłużonym tds z silnikiem opela omegi :lol: :lol: :lol: ?

Opublikowano
chłopie ty kupowałeś to auto przez telefon czy jak?
jeżeli możesz to oddaj, nawet z lekką stratą... :duh: jeżeli nie no to witamy w ...
kupiłeś padline nie samochód :duh:
Dużoooooo wkładu przed Tobą. Aż strach pomyśleć co ...

 

Panowie – każda kolejna w podobnym charakterze wypowiedź będzie równoznaczna z nadaniem ostrzeżenia jej autorowi.

 

Ten temat nie jest po to, by dawać rady o tym jak zezłomować auto – tylko jak doprowadzić do porządku to, co jest tam niesprawne.

 

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

wysłużonym tds z silnikiem opela omegi :lol: :lol: :lol: ?

 

No to pokazałeś to jak wiele wiesz na temat BMW skoro tak piszesz!! Poczytaj najpierw co miało czyj silnik BMW opla czy Opel BMW. No brawo za klasę :mad2: :clap:

Opublikowano
Najpierw zacznij od podłączenia auta pod kompa... I niekoniecznie w ASO... Zapodaj temat na forum, a ktokolwiek z forum z Twojej okolicy kto ma interface nie odmówi Ci pomocy... Kontrolka ASC to w większości przypadków sprawa linki przy przepustnicy... Ja po zakupie też miałem wiele "niespodzianek" i wszystkie rozwiązałem sam lub PRZY POMOCY KOLEGÓW Z TEGO FORUM... Powodzenia :cool2: !!!

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

Moja opinia:

to co swieci to ASC - prawdopodobnie czujnik padl - wyjdzie na kompie

Sprzeglo - wyjechane juz. Koszt nie jakis ogromny. Jesli dwumas jest ok, to starczy 700

Tempomat - jesli jest instalacja to moze po prostu przygotowano auto pod tempomat (ktory to jest rocznik?) - mozliwe ze wystarczy tylko zmienic kiere na te z tempomatem (auta po roku 1998).

To co brzeczy - elektrozaworki. Do tej pory w kazdym e39 jakim jechalem brzeczalo.

Poduszka - sprawdz kable (kostki) pod siedzeniami - mozliwe ze mata sie rozpiela. Czestej awarii ulega mata pasazera. Jesli rozpiete - wepnij i wystarczy skasowac error (ja wypialem nawet przy odkurzaniu przypadkiem...)

 

Niemniej - diagnostyka i napisz co ci tam wyszlo :) w ASO zaplacisz sporo - a DOBRY mechanik podepnie ci auto za 30-50.

 

Pozdrawiam.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano

Hej,

 

Widzę, że jesteś z Warszawy, więc się nie zastanawiaj, tylko jedź do kolegi Anjinsan-a. Ma warsztat w Raszynie i zajmuje sie tylko BMW.

Ostatnio u niego byłem i jestem bardzo zadowolony. Po wizycie powinno się wszystko wyjaśnić.

 

/Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

Opublikowano
co do sprzęgła to bym tak nie wróżył odrazu że dobite większoć e39 ciągnie ja wywalilem CDV i jest ok i smażyć gumę już mogę elegancko

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.