Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym wszystkie Za jeden który za mną przemawia to 2.8

Bede niedlugo kupywac auto i mam caly czas dylemat.

Slyszalem że auto jest zle wywazone i silnik ciągnie na zakrętach bo o mniejszych jednostkach nie mówie nic które nieco lepiej są wyważone.

Slyszalem że uklad kierowniczy nie jest tak czuły jak w mx-5 i biegi wchodzą topornie.

 

Mógłby ktoś powiedzieć coś na ten temat?

Gdybym kupił z3 2.8 to jedyne modyfikacje jakei bym wykonał to wydech,chip.

Auto ma sluzyć do do jazdy na codzien z możliwosciami wyscigów na torze i driftem.

 

Mx-5 podoba mi sie ale martwi mnie troszke seryjna jednostka 1.8 która ma do 100 w seri 8,2 sek

 

Ale skolei chwali sie że jest swietnie wyważona i zadne inne rwd by jej nie pokonało na mocno krętej drodze.

 

Orientujecie sie czy top gear robil jakieś poważniejsze testy mx-5 vs z3 ?

Opublikowano

Niestety, autko używam czysto rekreacyjnie więc nie wiele mogę pomóc. Waga oscyluje w granicach 48/52 (w 2.8 akumulator jest przełożony do tyłu). MX-5 niestety nie jeździłem więc nie mam porówniania, ale Z3 słynie właśnie z szeroko pojętego handlingu. Skrzynia rzeczywiście chodzi może nie tyle co topornie co po prostu czuć, że wrzucasz bieg - kwestia kilku przejażdzek i wszystko ok.

 

Najlepiej dorwij jakieś 2.8 w Warszawie i wykonaj jazdę próbną.

 

Top Gear robił "test" Z3 ale było to AFAIR 1.8 lub 1.9. Test przeprowadzony w cywilnych warunkach, żadne tam drifty itp.

Opublikowano

http://pl.youtube.com/watch?v=w9_bsNuMTRE - top gear z3 2.8

 

Na poczatku rzeczywiscie zdawalo mi sie ze biegi ciezko wchodza (w porownaniu np. do 320d e46) - teraz juz sie przezwyczailem, nie odczuwam tego, jedynie piatka sie wyroznia, jakos tak duzo na prawo trzeba pchnac drazek by ja zapiac . Ale nie uzywa sie jej zbyt czesto gdyz 4. z powodzeniem i 150 km/h sie jezdzi ;) . I wtedy jest ten najpieknieszy dzwiek spod maski :mrgreen: :mrgreen: .

jedno jest pewne : drogi prowadzenia drazka sa krotkie i scisle wytrasowane.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

tutaj nauka palenia gumy przy pomocy ///M :mrgreen:

w Coupe ten sposob tez dziala tak latwo jak konstrukcja cepa :wink:

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

Tak ja takze widze ze kolega strasznie sie boi ze nie da sie zapiszczec kolami w bmkach :lol: . A we wszystkich malych bmw nie ma z tym najmniejszego problemu jesli mamy silnik R6 ;) .

 

Ja dzis testowalem szpere i zostawilem na asflacie ok 10-15 metrowy slad z obu opon ...potem puscilem gaz bo nie lubie meczyc aut :) .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam,mialem MX5 NB 1.8 140KM i powiem jedno...na zakretach MX5 zachowuje sie jak szeroko pojety "ponton":)Z3 prowadzi sie o wiele wiele lepiej...ponadto w mazdzie brak jakich kolwiek systemow trakcji (auto nie wybacza bledow)a wiadomo czasami czlowiek chce "normalnie" bez niespodzianek (szczegolnie zima) przemiescic sie z punktu A do punktu B bez swirowania.Jesli chodzi o kulture pracy silników to szescio cylindrowa jednostka bmw przewyzsza o kilka klas swojego konkurenta z Japonii..wykonczenie MX5 pozostawia tez wiele do zyczenia...Skrzynia biegow w obydwoch roadsterach chodzi rewelacyjnie...nie ma mozliwosci zeby kierowca bladzil i szukal biegow:) Jaka ma przewage MX5 nad Z3? -napewno cena zakupu o wiele nizsza no i podgrzewana tylna szyba :)-bardzo praktyczny wynalazek,oraz b.niska awaryjnosc choc z Z3 tez nie mam wiekszych problemow.Wybor nalezy do Ciebie...:)pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.