Skocz do zawartości

M5 - jak kupic zeby nie wtopic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc

 

 

przymierzam sie powoli do kupna takiego samochodziku jak w temacie. Mam obecnie e34 535 i mimo,ze juz moglbym napisac niezly poemat o przygodach z nią i pochlonelo plik pieniedzy to uwielbiam to auto :) i nic wiecej poza tym co oferuje leciwe e34 mi do szczescia nie potrzeba :)

 

dlatego zastanawiam sie nad zakupem topowego modelu. Bede mial na ten cel ok 25.000 zl gdzies w okolicach pazdziernika/listopada zalezy jak w pracy mi pojdzie :mrgreen: no ewentualnie jakies 35.000 gdybym sprzedal moja obecną e34, choc wolalbym zostawic bo ja praktycznie 'uratowalem' po poprzednim wlascicielu od podstaw i przywiazalem sie do niej. I tutaj moje pytanie czy za ta kase mozna kupic m5 w bardzo dobrym stanie? na allegro ceny widzialem wahaja sie od 13(sic) do 23 tys zl. czy w polsce wogole sa takie M5 bo boje sie,ze ktos mnie oszuka :duh: i znow kupie skarbonkę. Ogolnie jak sprawdzic takie auto przed zakupem, na co zwracac uwage. Po prostu nie chce kupic auta w ktorym na dzien dobry bedzie 100 rzeczy do wymiany, w tym silnik :mrgreen: Oczywiscie licze sie z jakimis tam drobnymi naprawami,wkoncu to stare auto, ale bez przesady,zeby nie trzeba bylo na dzien dobry wpakowac kolejne 10.000 w to auto. szukalem w wyszukiwarce ale nie znalazlem zadnych info praktycznie na ten temat. I jak ma sie m5 do zwyklej e34 - czy to jest zupelnie inny samochod w tej samej budzie, czy wiekszosc czesci ze zwyklej podejdzie do emki?? za wyjatkiem silnika, skrzyni itp. oczywiscie. Jak sie ksztaltuja ceny czesci zamiennych i eksploatacyjnych, czy sa duzo drozsze do m5? ile to auto pali przy spokojnej jezdzie do 2000-2500 obrotow?

 

Ogolnie auto sluzyloby normalnie na codzien czyli dojazdy do pracy, do centrum, dziewczyny,zakupy,szkoly etc. no i weekend gdzies tam. od czasu do czasu smiganko bokami po miescie :twisted: lub na zlotach ale bez pałowania,zadnego palenia gumy etc

 

pozdrawiam i dzieki z gory za wszelkie porady :)

Opublikowano

Na eBayu czesto ida "wynalazki" ktore ciezko sprzedac gdzie indziej.

 

Zainteresowalbym sie raczej mobile.de / autoscout24.de

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano

Moze ja napisze, jakie mam doswiadczenia z kilkunastoletniej eksploatacji E34 M5.

Samochod zostal zanabyty z salonu BMW po trzyletnim jezdzeniu. Mial 50 tkm. Stan perfekcyjny. Z powodu mojej jazdy, bardzo czesto musialem wymieniac klocki i jeden raz tarcze hamulcowe. Dwa razy nawalil alternator, musialem wymienic przednie wahacze, laczniki stabilizatora i poduszki tylnego wozka. Z powodu stanu naszych drog uszkodzilem tylny tlumik.

Teraz zostal w rodzinie. Ma 220 tkm i nadal jest w super stanie. Niedawno musialem skasowac luzy przekladni kierowniczej.

Zuzycie paliwa, to przy mojej jezdzie, okolo 18L/100km, dziadek Tesciu pali okolo 13L/100km. Oleju starcza od wymiany, do wymiany. Raz tylko musialem dolac, po letniej, ostrej jezdzie po niemieckich autobahnach.

Kochane Autko!

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Na pewno skup się na zakupei w niemczech jeżeli miałbyś przeznaczyć 35 tys to masz przy tym kursie troche ponad 10tyś € a to rokuje na znalezienie czegoś sensownego. Spróbuj poszukać na stronach klubowych itd.
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

dzieki Arecki. fajnie by bylo gdybym musial robic w nim tylko takie rzeczy jak u Ciebie. zuzycie paliwa na poziomie 13l to tez super jak dla mnie, moja obecna e34 3.5 tez pali okolo tylu. (przy spokojnej jezdzie). Niestety kupno auta w Niemczech, w moim przypadku nie wchodzi w gre - bariera językowa. Jak angielski znam perfekt, tak niemieckiego ni w ząb - ani zdania z siebie nie wyksztusze. 3 lata stycznosci z tym jezykiem w liceum niestety na nic sie nie zdały. Nie mam tez zabardzo znajomych, ktorzy znali by ten jezyk i mogliby wyjechac ze mna po auto. Sam zreszta tez zabardzo nie mam na to czasu (tydzien praca, weekend szkola) i wogole nie orientuje sie jak wyglada formalnie sprowadzanie auta z zagranicy. Wolalbym kupic w polsce. z tego co widzialem na allegro, jest jeden ladny egzemplarz niedaleko mnie, w Raciborzu, musze przedzwonic do sprzedawcy i umowic sie na obejrzenia autka. A na co zwrocic szczegolnie uwage jesli chodzi o silnik? czy ma on jakies czule punkty itd...

 

pozdrawiam

Opublikowano
[...]zuzycie paliwa na poziomie 13l to tez super jak dla mnie, moja obecna e34 3.5 tez pali okolo tylu. (przy spokojnej jezdzie)[...]

 

przy nierealnym założeniu, że będziesz spokojnie jeździć

 

[...]Wolalbym kupic w polsce[...]

 

tyle, że w kwestii zakupu auta w Polsce jest bardzo łatwo "wejść na minę", żeby nie powiedzieć o wdeptywaniu w coś innego :mrgreen:

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Czym sie przejmujesz,ze nie znasz niemieckiego tutaj wiekszosc na angielski.Wiec znajdz sobie kilka sztuk i dzwon a napewno sie dogadasz.
Opublikowano

Jeżeli chodzi o zakup E34M5 to proponuję poszukanie na www.mobile.de jednych z droższych egzemplarzy, wtedy jest największe prawdopodobieństwo zakupu dobrego auta, wybierz sobie w jakiejś okolicy kilka takich aut i na pewno któreś okaże się dobrym zakupem.

Proponuję Ci jedno, o M5 315KM zapomnij lepsze już jest 540i, więc jak masz kupować E34M5 to zdecydowanie polecam 3,8 340KM.

Co do spalania to uwierz mi że wynik oscylujący w granicach 13L nie jest niczym trudnym, dla porównania moje E39M5 przy normalnej jeździe po mieście i przy nie za ogromnych warszawskich korkach spala w okolicach 15L, a w E34M5 masz w końcu o dwa cylindry, o 1,2L mniejszy silnik, auto lżejsze od E39 i to sporo więc wierz mi że większość danych n/t spalania w M5 to mity pisane przez ludi co to M5 widzieli w swoim życiu kilka razy na oczy i robili tak :shock: oczywiście przy kacie licz się że i 30-40L spali bez problemu ale podczas normalnej jazdy jest dobrze.

Mnie na MTrackDay"u spaliła 42L w 45minut... ale jazda na max III biegu, 160 i stajesz bokiem itp itd, jazda z non stop gazem w podłodze.

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Opublikowano
Zapraszam na www.mforum.com.pl, poszkuaj tam, było bardzo dużo pisane na ten temat.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

Niedawno był tu temat, pytający - 540 kontra M5.

 

Acha, ta w Raciborzu juz sprzedana, mój kolega ją kupił.

 

 

Proponuje rozróżnić 3.6 i 3.8 M5.

Za 3.6 można dać ok 25 tys, zeby być spokojnym.

Jeśli jednak myślisz tylko o M5, to kup M5.

Jeśli myślisz o czymś szybkim, to 540i (manual)będzie lepszy, tyle że nie ma możliwości jej dostać, rarytas jest to po prostu (797szt.).

 

 

tu jest więcej:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83663&highlight=

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.