Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,panowie mam do kupienia od znajomego 528 z 98roku z oryginalnym przebiegiem 265tyś km

Moje pytanie brzmi czy opłaci się montować gaz do auta z takim przebiegiem??

Czy nic sie nie stanie z silnikiem???

Bmw pewność na każdym kilometrze.....
Opublikowano
Naprawdę uważasz, że to duży przebieg jak na BMW jeśli jest prawdziwy? Dla BMW 200 tys. to mniej-więcej koniec rozgrzewki przed meczem, chyba że ktoś autko katował i zajeździł to wtedy moze to być początek karnych dla takiej padliny, wiec spradź dokładnie autko i montuj dobrą sekwencję.
Opublikowano
Naprawdę uważasz, że to duży przebieg jak na BMW jeśli jest prawdziwy? Dla BMW 200 tys. to mniej-więcej koniec rozgrzewki przed meczem.

 

kolego ja wiem że taki przebieg jak na Bmw to nic wielkiego,ale nigdy nie miałem do czynienia z gazem dlatego pytam!!!

Bmw pewność na każdym kilometrze.....
Opublikowano

Jeżeli stać Cie na jazdę na paliwie to nie montuj, jeżeli dużo jeździsz i potrzebujesz troche ekonomii to tylko sekwencja, przy dobrze wyregulowanej chodzi ładnie pali około 12-14, jeżeli uważasz ze to duży przebieg to sie zdziwisz :) pewnie jeden z mniejszych w polsce ;) z silnikiem stanie się pewnie tyle ze będzie bardziej ekologiczny :) więc wybieraj sam,

 

jeżeli będziesz chciał zakładać gaz polecam zakład w tarnowie moge dac namiary na PW

www.alltech24.pl - oświetlenie led, xenon, ringi ccfl, markery led, pokrowce samochodowe, przetwornice napięcia, lampy robocze led



[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=160bfe16170114a1][img]http://images41.fotosik.pl/1246/160bfe16170114a1m.jpg[/img][/url]
Opublikowano
Kolego nie spodziewaj się po gazie, że będzie miał zbawienny wpływ dla silnika do tego fabrycznie, bezpośrednio nieprzystosowanego. Jednak gaz zakłada się jeśli tankowanie benzyny uderza po kieszeni, a nie dla dobra autka. Na szczęście Beemki tolerują DOBRE instalacje gazowe, czego przykładem jest znaczny procent użytkowników tego Forum posiadający benzynowe silniki w swoich Beemkach.
Opublikowano
Dzięki koledzy za odpowiedzi :modlitwa: :cool2:
Bmw pewność na każdym kilometrze.....
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

a tam marudzcie i tyle.

dobry gaz czytaj nie szukales najtanszego co sie da i bedzie dobrze

 

Ja mam 528 z 96 roku i niby ma 200 tys, moze ma moze nie. Bylem ostatnio na hamowni i wyszlo 190 KM wiec nie wiem czy nalezy sie przejmowac takim przebiegiem. A pomiar na gazie wykazal ok 5 KM mniej, niemniej maxymalny moment zaczynal sie o jakies 500 obr/min nizej. Wiec ogolnie z obu typow zasilania jestem zadowolony.

 

A i na koniec taka mala porada, jak zamontujesz :

elektronike Stag 300, Reduktor EuropeGas 200Kw, Wtryski MagicJet to gwarantuje ci ze przy poprawnym montazu zapomnisz o LPG pod maska poza kwotami jakie bedziesz zostawial na stacji benzynowej

Opublikowano
Ja dobrze zamontujesz to zero problemów. W dwóch BMW sam z kumplem zamontowaliśmy instalacje i nie miałem problemów jakie mieli użytkownicy którym zakładał "wyspecjalizowany" zakład.
Opublikowano
Ja też wrzuciłem BRC Sequent 56, śmiga aż miło. Co prawda dałem 4 tysie ale myśle że warto było. Najważniejsze jest jednak kto i jak to zamontuje i wyreguluje.
Opublikowano

jest tylko jedno podstawowe pytanie...... ile gaz bedzie kosztował w następnym roku..

Zapowiadają spore podwyżki gazu i obniżki cen benzyny i ropy. Przy zamontowanej juz instalacji oszczednosci nadal będa, ale montowanie nowej instyalacji ktora zwroci sie po 5 latach chyba brzmi nieco przewrotnie.

pozyjemy zobaczymy. Ja tez planuje zakup E39 najlepiej 528, ale jak zapowiedzi się spełnią to chyba tylko 530d zostanie....

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
barto ma rację chyba wszyscy z nas zapomnieli o rewelacjach naszych rządzących. Druga strona medalu jest taka, że co roku tym straszą. Jakby gaz skoczył na 3zł to albo spuszczę swoją m30tke do kibla, albo instalacje z niej. Kupie jeszcze jakiś miejski samochodzik do zwalczania korków ulicznych.
Opublikowano

pożyjemy zobaczymy jakie będą ceny LPG PB i ON w długim okresie,

3 zł to wydaje się być grubą przesadą,

myśle ze podskoczy na 2,60 zł, spadnie w lato na 2,50 zł

co do ON i PB są teraz spadkowe ale zobaczymy jak długo,

ostatnio jest mało stabilnie na rynku paliw więc moze się to zmienic jak w kalejdoskopie,

 

co do opłacalności,

po to jest kalkulator i zdrowy rozsądek żeby sobie policzyć wszsytko czarno na białym,

 

trzeba być trochę optymistą :)

wybraliśmy sobie lepszy rząd to mamy lepiej!

hehe

 

co do samej instalacji cyklon B w M52 czy też M54 - jak się bierze za to ktoś kto potrafi, wlew pod klapke, przełącznik z gazem ukryty i nawet nie wiesz o co kaman! czy to gaz czy benzyna,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kazas4 ja bardzo sceptycznie podchodziłem do gazu, ale trafiła się w Niemczech ładna 530i z instalacją PRINSa założoną pół roku wcześniej. Kupiłem i przekonałem się do gazu! Tak jak napisał kolega wyżej - butla w kole, wlew pod klapką, przełącznik w popielniczce - czysty zysk i żadnych kompromisów - no chyba że brać pod uwagę masę instalacji. Jedyną wadą jest chyba to że częściej depczesz - bo w głowie jest świadoomść że jedziesz za pół darmo :lol:
Opublikowano

witam ja tem mam 528 tylko automata.i tez mam instalke .parownik gold do 400 koni .lepiej zeby był zapas bo jak bedziesz miał słabszy to moze sie na benzynke przełaczać.

co do spalania bo ktos napisał ze mu pali 12-14 l gazu. nie chce mi sie wierzyc.moze na trasie .ale mi po mieście pali 18 i nie chce mniej. byłem juz ma kilku regulacjach i nic .na trasie 13,5 z tego jestem nawet zadowolony.

Kierowca BMW bez punktów karnych? Nie ma takiego... no chyba że uciekł...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przemo0411 masz automat, w manualu zmieścisz się w 15 bez problemów. Więcej niż 16 mi nie spalił. A przy jeździe mieszanej trasa/miasto to 12-13, na trasie przy średnio dynamicznej jeździe około 11.
Opublikowano
dołączam się do tematu, ja zamierzam troche pojezdzic swoją bunią, zrobiłem sobie zapobiegawczo troche w zawieszeniu, teraz zastanawiam się nad oszczędnością w jeździe....ale w spalaniu nie w km :P lubie sie krecic po miescie w wolnym czasie, jezdze tez w trasy do 2 razy w tygodniu, robie tak od 12 tys. do 20 tys. km rocznie, przedział zależy od ilości tras które pokonuje, ale 12 tys.km minimum rocznie zrobie bankowo, średnio do 15 tys, te 20 to taki max ;) zastanawiam się nad założeniem dobrej sekwencji do mojej 523i, przebieg mam 181 tys. :) autko mam zdrowe, chodzi elegancko, nic sie nie psuje, silnik w stanie idealnym, i głowię się czy warto..... jesli chodzi o mą kieszen to zalewanie buni nie nalezy do najprzyjemniejszych....co innego jazda ;) kupując to auto zrobilem to z myslą zalozenia dobrej sekwencji poniewaz myslalem ze bedzie żłopała z 15 litrow normalną jazdą benzynki a tak wcale nie jest, okazala sie oszczędniejsza o jakies 3-4 litry na 100 tak więc zaprzestałem mysli o gazie, lecz po głębszym przemysleniu i prawie rocznym uzytkowaniu buni temat powrócił do mej głowy, po kieszeni strzela coraz bardziej, teraz sie troche uspkoiło ale zalewam tylko 98 verve i jak cena była 5zł u mnie w okolicach za litr to mnie az strzykało w d.... jak jechałem na stacje ;/ obecne mamy po 4,77 takze nie jest najgorzej ale pewnie do czasu. Problem polega na tym ze nie znam sie na sekwencyjnym gazie, tym bardziej do 6 garów w BMW, jakie są rodzaje dobrych sekwencji? jaki jest ich osprzęt....elektryka czy tam cos? tak zeby załozyc dobrze, na dobrym osprzecie, zeby nie szczedzic miec dobrze i bez problemow......... ceny takich gazow no i spalanko 523i na dobrej sekwencji...??
Opublikowano
E 34 miałem z gazem i jak kupowałem E39,to byłem zdecydowany na założenie LPG.Przebiegi roczne mam analogiczne do Karolassa i zacząłem sie zastanawiać....Bo wydać 4-5 tyś na sekwencje,która zamortyzuje mi sie po circa 4 latach czyli w momencie zmiany auta powiedzmy,to tak jak zrobić komuś miły prezent/kolejnemu właścicielowi/.Pocieszające jedynie jest to,że być może auto z LPG szybciej znajdzie nabywcę....,ale mogę się mylić.......,w konkluzji : liczyć,liczyć i jeszcze raz liczyć........
Opublikowano
dołączam się do tematu, ja zamierzam troche pojezdzic swoją bunią, zrobiłem sobie zapobiegawczo troche w zawieszeniu, teraz zastanawiam się nad oszczędnością w jeździe....ale w spalaniu nie w km :P lubie sie krecic po miescie w wolnym czasie, jezdze tez w trasy do 2 razy w tygodniu, robie tak od 12 tys. do 20 tys. km rocznie, przedział zależy od ilości tras które pokonuje, ale 12 tys.km minimum rocznie zrobie bankowo, średnio do 15 tys, te 20 to taki max ;) zastanawiam się nad założeniem dobrej sekwencji do mojej 523i, przebieg mam 181 tys. :) autko mam zdrowe, chodzi elegancko, nic sie nie psuje, silnik w stanie idealnym, i głowię się czy warto..... jesli chodzi o mą kieszen to zalewanie buni nie nalezy do najprzyjemniejszych....co innego jazda ;) kupując to auto zrobilem to z myslą zalozenia dobrej sekwencji poniewaz myslalem ze bedzie żłopała z 15 litrow normalną jazdą benzynki a tak wcale nie jest, okazala sie oszczędniejsza o jakies 3-4 litry na 100 tak więc zaprzestałem mysli o gazie, lecz po głębszym przemysleniu i prawie rocznym uzytkowaniu buni temat powrócił do mej głowy, po kieszeni strzela coraz bardziej, teraz sie troche uspkoiło ale zalewam tylko 98 verve i jak cena była 5zł u mnie w okolicach za litr to mnie az strzykało w d.... jak jechałem na stacje ;/ obecne mamy po 4,77 takze nie jest najgorzej ale pewnie do czasu. Problem polega na tym ze nie znam sie na sekwencyjnym gazie, tym bardziej do 6 garów w BMW, jakie są rodzaje dobrych sekwencji? jaki jest ich osprzęt....elektryka czy tam cos? tak zeby załozyc dobrze, na dobrym osprzecie, zeby nie szczedzic miec dobrze i bez problemow......... ceny takich gazow no i spalanko 523i na dobrej sekwencji...??

 

nie sądze zeby tobie się to opłaciło,

zwrot za samą instalację to jedno ale no cóż trzeba coś jeszcze na tym fajktycznie zaoszczędzić, a widoczna to kasa przy około 60 tyś wtedy mozna powiedzieć ze coś się odłożyło, u mnie to max 2 lata jazdy, choć z tego co widzę moze nawet mniej,

Opublikowano
Jest jeszcze aspekt psychologiczny na stacji benzynowej przy nalewaniu do pełna :D . Jeśli sam nie lubisz liczyć, to w necie jest sporo kalkulatorów opłacalności LPG. Różnice w cenach instalacji też są ogromne, a to że płacisz dużo nie znaczy, że będziesz miał lepiej.
peace & love
Opublikowano
Gaz najlepiej wliczyć w cenę zakupu auta albo założyć go już w czasie późniejszego użytkowania i zapomnieć o nim ciesząc się oszczędnością, a nie głowić się czy zwróci się po 16 czy może po 21,5 miesiąca.
Opublikowano

oczywiscie zakładam ze jesli bede mial gaz to bede robil nie 12 czy 15 tys. ale 20 napewno strzele w roku ;) czyli przeliczajac dokladniej na kalkulatorach instalka zwróciła by mi się wtedy po roku, a potem już co zaoszczędzone to do kieszeni.... lub do baku :P

 

1 rok eksploatacji

Koszty - Benzyna Kryterium/Różnica Koszty - LPG

0,00 Koszty instalacji +3,50 3,50

9.659,25 +4.139,25 Koszty paliwa 5.520,00

0,00 Koszty przeglądów +200,00 200,00

9.659,25 +3.939,25 Koszty w 1 roku 5.720,00

9.659,25 +3.935,75 Bilans ogólny 5.723,50

Koszty auta BEZ instalacji LPG są wyższe o 3.935,75 PLN.

Zwrot kosztów nastąpi w 1 miesiącu tego roku.

 

2 rok eksploatacji

Koszty - Benzyna Kryterium/Różnica Koszty - LPG

9.659,25 +4.139,25 Koszty paliwa 5.520,00

0,00 Koszty przeglądów +200,00 200,00

9.659,25 +3.939,25 Koszty w 2 roku 5.720,00

19.318,50 +7.875,00 Bilans ogólny 11.443,50

Koszty auta BEZ instalacji LPG są wyższe o 7.875,00 PLN

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.